!!!UWAGA!!!
Zwróćcie uwagę na kolejność rozdziałów podczas czytania, bo (nie wiem dlaczego) są nie po kolei. Jak na razie zauważyłam tylko jeden błąd ( 6. Baza i 7. Przygotowania)
...
Pod jednym z apartamentowców w samym centrum Nowego Jorku zatrzymała się taksówka. Drzwi otworzyły się i na chodnik wysiadła młoda kobieta. Dość szybkim krokiem udała się przez hol do windy, a następnie na piąte piętro do swojego mieszkania. Od razu po przekroczeniu progu ruszyła do łazienki. Nalała wody do wanny i weszła do niej. Próbowała oczyścić umysł, obmyć go z wszystkiego co w tym momencie czuła. Nabrała powietrza do płuc i cała zanurzyła się pod powierzchnią.
Znów znalazła się w przytulnym, nie za dużym domu na skraju miasta. Zbiegła do kuchni, gdzie jej babcia przygotowywała właśnie kolację. Kobieta odwróciła się do niej i ciepło uśmiechnęła.
- Odrobiłaś już lekcje? - spytała mieszając coś w garnku.
- Tak, babciu - odpowiedziała dziewczynka.
Jej spojrzenie powędrowało w stronę zdjęć na ścianie w salonie. Skupiła się na największym, na którym była dwójka uśmiechniętych ludzi: jej rodzice. Jednak jej uwagę zwrócił huk i jęk za jej plecami. Kiedy się odwróciła, jej babcia leżała na ziemi, a dokoła niej było coraz więcej krwi. Trzynastolatka od razu wybrała odpowiedni numer i wezwała karetkę. Pochyliła się nad swoją babcią cała zapłakana.
- Babciu, nie opuszczaj mnie - załakała - Tylko ty mi zostałaś.
Kobieta lekko rozchyliła powieki, chwyciła wnuczkę za rękę i powiedziała:
- Nie pozwól im się złamać, Roxy. Jesteś ważna i będą cię chcieli wykorzystać, ale nie pozwól im. Bądź silna i pamiętaj, że zawsze będę z tobą tutaj - położyła jej rękę na sercu - Oni też tu z tobą będą - powiedziała pokazując na zdjęcie na ścianie w salonie.
- Babciu nie rozumiem o co ci chodzi - dziewczynka była przerażona.
- Kiedyś zrozumiesz. Po prostu nie ufaj pani w bieli - powiedziała resztkami sił, po czym całe jej ciało zwiotczało.
......
Pierwszy rozdział pojawi się w poniedziałek, a jak na razie łapcie taką "zapowiedź" :)
Enjoy xXx
CZYTASZ
Czarna róża
ActionCo zmieni się w życiu Roxy, kiedy narazi swoje życie dla najlepszej przyjaciółki? Kim okaże się Lew? Czy długo ukrywana nienawiść wyjdzie na jaw? Czy plan się powiedzie? Czy powrót do normalności w ogóle jest możliwy?