Eram în brațele lui. Mă simțeam bine. Când mă gândeam la acele clipe ,deodată mă cuprindeau fiorii pe întreg corpul . Brațele lui erau în jurul taliei mele , iar eu îi simțeam bătăile inimii. Sună a o melodie. O mână de-a mea era în părul lui șaten,iar cealaltă pe pieptul lui. Buzele lui erau in părul meu ondulat și dezordonat , iar buzele mele erau lipite de pieptul. Mă simt protejată lângă el. Are grijă de mine și mă iubește cum nu m-a iubit un bărbat vreodată. Suntem împreună de trei ani, m-a așteptat să cresc, să împlinesc vârsta de optsprezece ani , vârsta la care pot lua propriile decizii.
Niciodată nu am fost sigură de sentimentele mele față de el, niciodată nu am avut atâta încredere într-o persoană. El m-a facut să visez cu ochii deschisi până când.... l-am luat pentru prima dată în brațe și când am putut să-i simt buzele dulci , iar el să-mi atingă cu tandrețe buzele. Prima atingere pe pieptul lui, iar el pe al meu trup sfios a fost un moment de neuitat , unde nimeni și nimic nu mai conta. Eram doar noi doi, îmbrațișați , șoptindu-ne cuvinte dulci , alături de finele mișcări de mângâiere. În aerul care cuprindea întreaga cameră , se simțea o căldură inferanală amestecată cu iubire și pasiune.
Îmi ridic capul de pe pieptul lui și-l întreb:
-Iubire ,dormi?
După câteva secunde,se ridică,dar nu rostește nimic. Instinctul meu este acela de a-l întreba dacă este bine și aud doar un sunet enervant. Alarma.
Mă ridic și încerc să opresc alarma, dar lovesc în zadar enervată ceasul ,care-mi spulberă liniștea în care ne cufundam ,căci nu se oprește.
Aud o strigare.
-Alexis , trezește-te!
Nimeni nu era în cameră în afară de mine și iubirea vieții mele . Sunetele se aud din ce în ce mai tare și văd o lumină... Era un vis. Visul acela adolescentin de a avea iubirea vieții tale lângă tine. Visul acela în care totul este perfect , unde este cum îți dorești tu să fie ,dar este complet ireal . Când îți dorești ceva foarte mult, uneori aștepți să se facă seară , sa te întinzi în patul confortabil și să-ți lași gândurile împreună cu imaginația să curgă doar pentru a te simți timp de câteva secunde implinită ,în vis...Dar uneori , visele tale pot deveni chiar realitate! Căci aici contezi tu. Tu îți poți schimba viitorul, tu ți-l plănuiești. Tu poți face visele tale ireale să devină reale.
Deschid ochii. Lângă mine era fratele meu mai mic de cinci ani. El își face rutina lui zilnică , trezirea surorii lui mai mari.
Imediat după ce m-am ridicat în capul oaselor, acesta imediat a fugit ,căci îl strigase mama. Eu rămân în patul moale și călduros timp de cinci minute , căci aud strigătele zilnice (numai in timpul săptămânii) :
-Alexis, adu-mi și mie tricoul lui Andrew. Țâfnoasă, mă ridic cu greu din cuibușorul meu și îmi iau papucii albaștrii , ochelarii și îmi prind părul care arăta ca un cuib de păsări. Puțin amețită ,după somn , ajung în camera lui , iau tricoul și-l pun în ghiozdan.După aceea mă trântesc în pat,precum un soldat în timpul războiului la pământ...
YOU ARE READING
Visele
RomanceCum ar fi dacă visele noastre ar deveni realitate? Aceasta este întrebarea tinerei adolescente care își dorește ca 'irealul ei' sâ devină odată pentru totdeauna real. Oare fanteziile și dorințele se vor împlini alături de 'iubirea vieții ei' ? Ea si...