Bölüm 15

8.5K 437 86
                                    

İnstagram:wattpad_yazarokurd

04.09.2018


Furkan*

Öğle arası olmasının verdiği huzurla arkama yaslandım ve gerindim.Samet yanımda durdu.

"Hadi acıktım."

"Tamam." Diyerek ayağa kalktım.

"Levent nerede?"

"Nerede olacak,sevgilisinin yanında.Herkes bizim gibi sap mı?"

"Ben halimden memnunum kanka."

"Hee,tabi.Seni bekleyen var.Rahatsın sen."

"Kim bu kız bulamadım." Konuşmadı.

"Samet,yok mu senin fikrin?"

"Ne bileyim ben?.Hem kız demiş işte yakında ortaya çıkacağım diye."

"Öyle ama,merak ediyorum işte." Yüzündeki sırıtışla bana döndü.

"Yoksa aşık mı oldun?"

"Saçmalama oğlum,görmediğim bilmediğim kız.Nasıl aşık olayım?" İnanmadığını belli eden bir şekilde baktı.

"Alıştım sadece." 

"Güzel güzel.Allah tamamına erdirsin."

"He he."

Kantine vardığımda etrafıma bakındım.Bana yazan kız,yaptıklarımı görebiliyordu.Yani bildiğine göre görmesi gerekiyordu değil mi?Önce bir bakındım.

Karşı masada oturan Pınarla göz göze geldim.Hayır,bu kız eski sevgilim Derya'nın arkadaşıydı.

Sağ tarafıma baktığımda sırada duran Seda ile göz göze geldik.Seda,Seda'nın sevgilisi vardı be.

Sol tarafıma baktığımda Mehmetle göz göze geldik.Kız arıyorum kız.

Karşımda oturan Ece'ye baktım.Ece,Levent'in sevgilisi Buse'nin arkadaşıydı.Buseyle iyi anlaşırlardı ama çok sık konuşan bir kız değildi.Teneffüslere çıkardı.Bu,Gizemsiz'in kriterine uymuyordu.Ama neden olmasın?

Telefonumu çıkarıp ona mesaj atmaya karar verdim.

Furkan:N'aber? (12.20)

Gizemsiz:İyiyim sen? (12.20)

Furkan:Ben de iyiyim.  (12.20)

Etrafıma bakındım.Telefonunu elinde tutan Ece,şimdi mesaj yazar gibiydi.Yutkundum.Telefonun titreşmesiyle bakışlarımı telefona çevirdim.

Gizemsiz:Boşuna etrafa bakınma. (12.21)

Furkan:Kantinde misin? (12.22)

Gizemsiz:Bilmem. (12.22)

Furkan:Madem bana yazıyorsun,benimle konuşuyorsun.Ben de senin hakkında bir şeyler bilmek istiyorum. (12.23)

"Ne o,kimle konuşuyorsun?" Levent'in sesiyle başımı telefondan kaldırdım.Masadaki herkesin bakışları bana dönmüştü.

"Seninki mi yine?" Dedi gülerek Samet.Gözlerimi devirerek önüme döndüm.Ece bakışlarını tekrar telefona döndürdü.Buse de telefonunu eline aldı.Bu sırada benim de telefonum titreşti.

Gizemsiz:İnsanım. (12.26)

Gizemsiz:Cinsiyetim kız. (12.26)

Gizemsiz:10.sınıfım(12.26)

Gizemsiz:Saçlarım var. (12.26)

Furkan:Tamam,dur. (12.27)

Furkan:Bugünlük bu kadar zekilik yeteer.

Az sonra birbirleriyle konuşmadıkları halde Eceyle Buse gülmeye başladı.Levent kafasını sağa sola sallayarak ne olduğunu sordu.Ece'nin telefonu uzatmasıyla o da sırıttı.Buse ve Ece'nin bakışları beni buldu.Anlamayan gözlerle bakışlarına karşılık verdim.Ardından birbirlerine bakıp güldüler.

Gizemsiz:Tamam ya,sana da bir şey söylemeye gelmiyor.

Furkan:Saçların hangi renk? 

Gizemsiz:Kahverengi. (12.29)

Ece de kahverengi saçlıydı.Ama ne bileyim onda da bir Gizemsiz tipi yok gibi.Ece'nin kafasını telefondan ayırmasıyla göz göze geldik.Varla yok arası bir tebessümden sonra telefonuna döndü.

Gizemsiz:Merak etme,

Gizemsiz:Düşündüğün kişi değilim. (12.30)

Gizemsiz|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin