Bölüm 79

4.9K 214 28
                                    

Selamünaleyküm arkadaşlaar.Bölümü şimdi tamamlayabildim,şimdi yayınlıyorum.Biraz geç oldu ama yarın falan okursunuz.

Bu arada cuma günü coğrafya sınavım var ama hiç taslak bölümüm yok.Yani yarın bölüm yazmam pek mümkün gözükmüyor.Haberiniz olsun.

İnstagram:wattpad_yazarokurd

21.11.2018


Gizem*

"Ya Samet,cidden korku filmi mi izleyeceğiz?" Diye bezgin bir ifadeyle sordum.

"Evet?" Dedi.Gözlerini kısarak yüzüme baktı.

"Yoksa,korkuyor musun sen?"

"Ne korkacağım be.Ben sen korkarsın diye demiştim."

"Ben," İşaret parmağını göğsüne bastırdı. 'Korkmak?"

"İyi.Açalım,görelim." Samet meydan okumama karşı havalı bir şekilde elini saçlarından geçirip başını salladı.

"Kanka,gece korkarsan falan hep burdayım ben."

"Neredeymişsin?" Bakışlarım koltukta oturmuş bizi izleyen Furkan'a döndü.O ise kaşlarını çatmış Samet'e bakıyordu.Onun bu halini gören Samet,sırıtarak yanıma geldi ve kolunu omzuma atarak beni kendine çekti.

"Burada." Furkan hızlıca ayağa kalkarak beni kenara çekti.Ardından kolumdan tutarak koltuğa oturttu.Kendisi de yanıma-koltuğun en kenarına-oturarak kollarını çaprazlayarak etrafa sinirli bakışlar gönderdi.

"Kıskandın mı sen?Ay ay ay." Hayır hayır,bunu yapan ben değildim.Samet'ti!Bir de Furkan'ın yanaklarını sıkıyordu.

"Çek lan şu ellerini." 

"Ece nasıl kıskanmıyor,onu anlamış değilim." Film izlercesine bizi izleyen Ece de Furkan'ın bu söylediğiyle konuşmamıza dahil olmuştu.

"10 yıldır böyleler desem?" Furkan gözlerini odada gezdirerek mırıldandı.

"Çıldırıyorum derim."Kahkaham evin içinde yankılanırken başımı Furkan'ın omzuna yasladım,sağ kolunu başımın arkasından geçirdi.Ben başımı omzundan kaldırmazken Samet de yanımdaki boşluğa oturdu.Onun yanında da Ece vardı.Buse mutfaktan elindeki abur cuburlarla beraber gelirken,Levent de onun arkasından içecekleri getiriyordu.

"Ev sahibinin yapacağını yapıyorum ya."

"Aman Buse." Elimi havada salladım. "Benim evim senin evin."

"Eve ilk girdiğimizde bir şeyler hazırlamak için mutfağa sen girmemiş miydin?" Ece'nin bakışlarını üzerimde hissettiğimde Furkan sırıttı.

"Beceremedi."

"Hıı.Abur cuburları tabağa koymanın neyini beceremeyecekmişim?"

"Tabağı yere düşürdüğünde 'ben bu işi beceremiyorum,hem çok zor.' diyen sen değil miydin?"

"Ben yorgundum.Ondan öyle dedim." Furkan,gülümsemekle yetinirken herkes yerine oturarak televizyona bakmaya başladı.Ama sorun şu ki film açık değildi.

"Samet,filmi açsana." Başını salladı.Açacağını sanarken Ece'ye döndü.

"Çiçeğim,filmi başlatsana."

"Buse,ben senin kıyafetlerini katladım.Hadi sen başlat."Top Buse'de.Buse de dudaklarını büzerek bize baktığında Levent başını iki yana sallayarak ayağa kalktı.

"Alt üstü kumandayı alacaktınız." Diyerek önümüzdeki sehpanın üzerinde bulunan kumandayı alarak salladı.Yerine geçip filmi başlattığında battaniyeme iyice sarıldım.

***

"Oğlum bu ne lan?!Hass-"Gülme seslerimiz,Samet'in sesini bastırırken Samet kafasını omzuma yasladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Oğlum bu ne lan?!Hass-"Gülme seslerimiz,Samet'in sesini bastırırken Samet kafasını omzuma yasladı.

"O neydi anasını satayım?Bitti mi?"

"Bitmedi."

"Kapatın lan şunu.Yeter artık.Saat kaç hem?"

"Samet korktun mu?"

"Korkmak ne kelime sı-"

"Kapattım." Diyen Buse'yle Samet seslice nefesini verdi.

"Allah'ım,saçma sapan şeyler izliyorsunuz ya."

"Aptal!Senin yüzünden gece uyuyamayacağım!" Diyen Ece'nin yastığını Samet'e indirmesiyle herkes öylece birbirine baktı,baktı.

"Aa,çiçeğim.Korkma ben buradayım." Samet de Ece'ye başka bir yastıkla karşılık verdiğinde sırıtarak Furkan'a baktım.Gözlerini kısarak yüzüme baktı.

"Yoksa se-" Cümlesini bitirmesine izin vermeden kucağımdaki yastığı suratına attım.Gülerek yüzüme baktı.

"Sevgilim?"

"Sevgilim?" Ona vurduğum yastığı suratıma fırlattı.Ayağa kalkarak uyuklayan Buse ve Levent'in oturduğu koltuktan yastıkları topladım.

"Dur dur,hayır."

"Samet tut!" Diyerek yastığın tekini Furkan'a tekini Samet'e attım.Furkan,fırlattığım yastığı almak için eğildiği sırada Ece'nin Samet'e fırlattığı yastığı kafasına vurdum.

Furkan,fırlattığım yastığı almak için eğildiği sırada Ece'nin Samet'e fırlattığı yastığı kafasına vurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne oluyor ya?" Diyen Leventle hepimiz olduğumuz yerde durduk.Koltuğun kenarına kıvrılmış olan Buse de hafifçe kıpırdandığında elimi saçlarımın içerisinden geçirip düzeltmeye çalışırken elimdeki yastığı koltuğa bıraktım.

"Oturuyoruz enişte.Sen de ne var ne yok?" Hepimiz gülerek,dağıttığımız yastıkları topladık.

"Ben odaları hazırlayayım."

"Kanka ben de geleyim mi?" Omuz silktiğimde Samet,yanıma doğru geliyordu ki Furkan onu tuttu.

"Ben gelirim."

"Siz gitseniz ne olacak?Ben gideyim,yardım ederim." Ece'ye başımı sallayarak önden gitmeye başladım.O sırada,kapıdan sesler geldi.

"Hayatım,niye açılmıyor bu kapı?" Şok içinde odadakilere baktım.




Gizemsiz|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin