Bölüm 60

6K 247 29
                                    

İnstagram:wattpad_yazarokurd

28.10.2018


"Dünkü fotoğraftaki yorumlar neydi öyle?" Furkan'ın bana ve Samet'e sorduğu soruyla sırıttım.Samet de sırıttı.

"Ne sırıtıyorsunuz lan?Yoksa-"

"Ece'yi Samet'e ayarlamaya çalışıyoruz!" Diyerek cümlesini böldüm.Belki de tamamladım.

"Hadi be!Benim niye haberim yok?"

"Var ya." Diyen Samet'e yumruğumu uzattım.Biz yumruklarımızı tokuştururken Furkan gözlerini devirdi.

"Daha önce neden olmadı?"

"Bilmiyorum.Çok ani oldu."

"Levent'in haberi var mı?"

"Hayır,sadece Gizem'in vardı.Bir de senin oldu işte."

"Ece ve Samet." Diye mırıldandı Furkan.

"Ben Ece olsaydım sana bakmazdım." Samet,Furkan'a kaşlarını çattı.

"Ben de Gizem olsaydım sana bakmazdım."

"Allah Allah,neden?"

"Çünkü," Dedi ve durdu Samet.

"Daha yakışıklı birini bulurdum."

"Samet." Samet'i uyardığımda omuzlarını silkti.

"Gerizekalı." Diyerek kaşlarını çattı Furkan.

"Sensin o,salak." Diyen Sametle güldüm.

"İlkokul kavgası gibi." 

"Furkanla eşit olalım diye öyle yaptım."

"Sus be." Diyerek elimin tersiyle Samet'in koluna vurdum hafifçe.Ağzını açıp gözlerini büyülttü.Elini kalbine götürdü.

"Beni beni.On yıllık kankanı!" Daha sonra elinin tersini alnına koydu.

"Allah'ım daha neler göreceğim.Bu ponçik kalbim olanları nasıl kaldırır?"

"Ne oluyor ya?"

"Bir dakika ya,Samet'in ponçik bir kalbi mi varmış?" Furkan sadece bu cümleye takılırken Samet'in flash tv oyunculuğunu izlemeye devam ettim.

"Nasıl yaptın bunu bana?Senden başka kanka bulmadım.Yakın olduklarınla yakın olmadım.Ne istedin yapmadım zalımın kızı?!"

"Samet-"

"Hayır hayır.Seni dinlemek istemiyorum Gizem.Kankalı-"

"Oğlum,Ece." Diye mırıldandığımda çekiştirdiği ceketini bıraktı.Elini kalbinden çekti.Ellerini saçlarından geçirdi.Sırıtarak onu izledim.

"Samet,ne yapıyordun öyle?"

"Flash tv oyunculuğu." Diye cevapladım.Samet de sırıttığında işlem tamamdı.

"A,ben şey için gelmiştim."

"Samet'i çıkışta bir şeyler yapmaya mı davet edeceksin?" Diyerek böldüm cümlesini.

"Ne?Ne alaka?"

"Evet.Öyle diyordun sanki."

"Nasıl ya?Demedim öyle-"

"Tamam olur.Gelirim Ece.Çıkışta haberleşiriz o zaman." Ece şaşırdığında alttan alttan güldüm.Bir süre durdu.Başını iki yana sallayarak dudak büktüç

"Iı,tamam.Gizem,o zaman sınıfta görüşürüz."

"Görüşürüz." Ece arkasını dönüp ilerlemeye başladığında gülmeye başladık.

Umarım mutlu olurlardı.

"Gençler size doyum olmaz ama sınıfa çıkmalıyım." Geri geri birkaç adım attım.

"Niye?"

"Ödev kontrolü." Deyip gülümsedim.Gülümsedi.Kollarını açtığında bir an şaşırsam da kollarının arasına girdim hızlıca.

"Cumartesi bir şeyler yapmaya ne dersin?"

"Imm,olur sanırım." Birbirimizden ayrıldığımızda kısa bir an yüzüne baktım.Ardından başımı önüme eğdim.Hafif sesli gülüşü kulağıma gelirken gülümsedim.

"Ha unutmadan,bugün antrenmanım var."

"Tamam.Belki ben de gelirim."

"Gelmesen de olur yani."

"Takım arkadaşların beni yemez."

"Sabri yiyebilir." Güldüm.

"Tamam hadi.Geç kalıyorum."

"Dur ya.Ben de geleyim." Gözlerim Samet'i aradı fakat ortalıkta görünmüyordu.

"Peki." Yan yana yürümeye başladığımızda Furkan hariç her yere baktım.Koridorun başında olan Furkan'ın sınıfına geldiğimizde durdum.Başımla koridorun sonundaki sınıfımı gösterdim.

"Devamını ben giderim."

"Emin misin?"

"Ayaklarım var." Güldü.

"Tamam.İyi dersler."

"Sana da." Geri geri birkaç adım attım.Furkan gülümseyerek sınıfına girdiğinde gülümseyerek önüme döndüm ki birine çarptım.

"Selam." Diyerek sırıttı Akın Mert.Yanından geçmek için bir adım attığımda önüme geçti.

"Hadi ama konuşmuyor muyuz?" Başımı onaylar şekilde salladım.

"Neden bu hafta sonu bir şeyler yapmıyoruz?"

"Ne münasebet?"

"Eski günleri hatırlarız.Sonra nasıl bir hata yapıyor olduğunun farkına varırsın."

"Şu an seninle konuşmak gibi bir hata yapıyorum.Tekrar tekrar ve tekrar söylüyorum.Bir de seninle çıkmak gibi bir hata yapmıştım." Diyerek ilerlemeye başladım.Bu sefer durdurmadı.

"Kaydımı sizin sınıfa aldıracağım!"


Gizemsiz|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin