Bölüm 94

3.7K 162 125
                                    

İnstagram:wattpad_yazarokurd

11.12.2018


"Yok artık daha neler!" Diyerek sesini yükseltti babam.

"Çetin!Bunları konuşmuştuk." Annem,babamı azarlar bir şekilde konuştuğunda babam başını yere eğerek derin bir nefes aldı.

"Peki hayatım.Şöyle yapalım o zaman.Onlar bize gelsinler.Ama böyle çiçekleriyle,çikolatalarıyla.Biz de deriz ki verdik gitti!"

"Çetin.Oraya birlikte gideceğiz.Kızımızın erkek arkadaşının ailesiyle doğru düzgün tanışacağız."

"Bu çocuklar yarın bir gün ayrıldığında ne olacak?" Babamın sorusunun üzerine durdum.Öyle bir şey olur muydu?

"Hayatım,bunlar daha gençler.Ayrılırlar,barışırlar.Biz sadece kızımızın vakit geçirdiği bir çocuğun ailesiyle tanışacağız,arkadaş olacağız.Eğer olur ki çocuklarımız ayrılsa bile biz arkadaş kalmaya devam edeceğiz.Mantıklı olan da bu değil mi?" Babam çatık kaşlarıyla beraber bir süre bir noktaya odaklanarak durdu.Ardından yüzünü çocuksu bir edayla buruşturdu.

"Her zaman mantıklı olman hoşuma gitmiyor." Annem sırıttı.

"Ablan star bebeğim." Dehşet içinde anneme baktım.

"Anne." Diye mırıldandım.

"Sosyal medyayı acilen bırakmalısın." Annem,tripli bir hale büründü.

"Tamam kız,yüzüme vurma." Kısa bir sessizlik oldu.

"O zaman bu akşam gidiyoruz değil mi?" Babam memnuniyetsiz yüz ifadesiyle beraber ağır ağır başını salladı.

***

"Hayatım,hadi geç kalacağız!" Bunu söyleyen babam değil,annemdi.Annem babamdan daha önce giyinmişti ve Sametle beraber hala giyinmekte olan babamı bekliyorduk.

"Geldim geldim." Merdivenleri indi hızlıca.

"Sen de ne meraklıymışsın kızını baş göz etmeye."

"Ne?Ne alakası var ya?" Kapıyı kilitleyen annem söylene söylene arabaya bindi.Biz de Sametle beraber arkaya bindik.

Hayır,bu sefer olaya atlayan Samet değildi.Hatta bunun özel bir gece olduğunu ve kendisinin gelmesinin doğru olmayacağını söylemişti.Ben ise bunu reddederek onu da peşimden sürüklemiştim.

***

Tirrekler

Gizem:Şafak kaçmasına hazırlıklı olun.

Buse:Nasıl?

Gizem:Annen ve baban evde mi?

Buse:Hayır,teyzemlere gittiler.

Gizem:Güzel.

Buse:Siz Furkanlara gitmiyor musunuz?

Gizem:Evet.

Gizem:*fotoğraf*

Gizem:Kankam da burada.

Samet:Evet,buradayııım.

Levent:Kızımızı almadan gelmeyin.

Furkan:Bir dakika ya,

Furkan:Buradaki kız ben mi oluyorum?

Gizemsiz|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin