Bölüm için bölüm şarkıları belirledim.Hatta birisini medyaya koyuyorum,siz hangisiyle isterseniz onunla okuyabilirsiniz.
*Can Bonomo-Tastamam
*Eda Baba-Her Şey Seninle Güzel
İnstagram:wattad_yazarokurd
19.12.2018
Konuşmayı tekrar tekrar okudum.Gözüm hep en sondaki yazıda takılı kaldı.
Furkan|Çevrimdışı 20.51
Bir yerde hata mı yapmıştım?Ne istediğimi sormuştu,söylemiştim.Ne diye görüldü atıp çıkmıştı ki?Aramalı mıydım?Mesaj atmalı mıydım?
Belki de sadece beklemeliydim.Düşünmeliydim.Öyle de yaptım.Hatta uyudum.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum,birkaç ses duyar gibi oldum.Gözlerimi kırpıştırarak ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttım.Boş boş duvara baktım.Telefonum art arda titreştiğinde kaşlarımı çatarak telefonumu elime aldım.Gruptan gelen birkaç mesajı sonra okumaya karar verip önce Furkanla olan konuşmamıza girdim.
Furkan:Gizem? (21.10)
Furkan:Neredesin? (21.12)
Furkan:Evde değil misin sen? (21.13)
Furkan:Gizem? (21.15)
Son görülme 21.15
Furkan|Çevrimiçi
Furkan:Mesajlarım görüldü ve sen çevrimiçisin.
Furkan:Kime?
Gizem:Kimseye.
Furkan:Güzelim,pencereye çıksan?
(Görüldü)
Kaşlarımı çatarak ayağa kalktım ve pencereye ilerledim.Aşağıda bir Furkan görmeyi beklemiyordum.Pencereyi açtım.Başımı iki yana salladım.Güzel gülümsemesini bahşetti bana.
"Gizem." Etraf zaten sessizdi.Bir de onun sesini çok az da olsa yükseltmesi sesini duyabilmemi sağlıyordu.
"23 Şubat Cuma günü.Saat 7'yi 10 geçe,hayatım boyunca başıma gelebilecek en güzel şey başıma geldi.Ben Gizem'sizken.Sen Gizemsizken." O günün aklıma gelmesiyle hafifçe gülümsedim.
"Sen bana mesaj attın.Kimsenin mutlu edemediği kadar mutlu ettin,beni kendine bağladın.İyi ki de bağladın.İyi ki de bana mesaj attın.İyi ki sevdin beni." Durdu.Sokak lambasının altında parlayan gözlerine diktim gözlerimi.
"Gizem,seni çok seviyorum!" Sesi tüm mahallede yankılanırken gözlerim doldu.
"Furkan,seni manyak seviyorum!" İkimizde aptal,ergen aşıklardandık belki de.Ama şu an mutluydum değil mi?Mutluyduk.O zaman sorun da yoktu.
"Geliyorum." Deyip koşar adımlarla dışarı çıktım.Annem ve babamın nöbette olması da işin kolaylığıydı.Kapıyı açıp dışarı çıktım.Birbirimize doğru koştuk ve bir olduk.Bütün olduk.
Beni bir tur etrafında döndürdükten sonra yere bıraktı.Gülerek birbirimize baktık.Bakışmamızı sonlandıran o oldu.Arkasını döndü ve biraz ilerledi.Yere eğilerek bir şey yaptı.Tekrar bana döndüğünde elinde bir şeyin olduğunu,yaklaştıkça da bunun bir çiçek buketi olduğunu fark ettim.
"Bunlar,sana." Dedi hafiften utanarak.
"Ya." Diye bir ses çıktı ağzımdan.
"Çok minnoşsun lan.Çok teşekkür ederim."
"Rica ederim." Diye mırıldandı.Öylece dikildik bir süre.
"Şey,ne yapalım o zaman?İçeri gelmek ister misin?"
"İsterdim ama," Deyip kol saatine göz attı.
"Saat geç oluyor.Annemi kızdırmayalım."
"Tamam.' Dedim.O an gelen cesaretle başımı hafifçe kaldırarak çok az bir şey yaklaştım.Furkan gülümseyerek fakat meraklı bir şekilde bana baktı.
Ben belki de renkten renge girerken o dişlerini -çok değil- gösterecek şekilde güldü.
"O zaman,şey iyi geceler." Onun cevap vermesine izin vermeden arkamı döndüm.
"Gizem." Dediğinde geri döndüm.Hızlı adımlarla yanıma geldi ve tekrar sarıldı.
"İyi ki varsın."
"Hep var ol."
Bana göre önemli olan anı yaşamaktı.Ve ben anı en güzel haliyle,en güzel kişiyle yaşıyordum.
10.5K olmuşuuz!Yorumlarınız,oylarınız ve okumalarınız için sonsuuuz teşekkürler!❤️
İyi ki varsınız.
Kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemsiz|Texting
Short Story05....:Selamünaleyküm. Furkan:Aleykümselam. Furkan:Da,hayırdır? 05....:Hayırdır hayır.