İnstagram:wattpad_yazarokurd
14.09.2018
Furkan*
"Oğlum ya!Bana bozuk konsol mu verdiniz?Bu ne anasını satayım.Hep Samet'in goller sayılıyor.Levent,sen de görmedin mi abi?"
"Ne?"
"Ooo,kaldır başını şu telefondan." Diyerek sitem ettim.
"Yenge mi?" Dedi gülerek Samet.Levent sırıttı,ardından çalan kapıya bakmaya gitti.
"Neredeydin?'"
"Yengenizleydim." Pişkin pişkin konuşan kardeşime bacağımı sallarken bağırdım.
"Sen daha sekizinci sınıfsın,ne yengesi?"
"Hadi kaçtım ben." Odasının yolunu tuttu.
"Furkan,senden önce evlenecek bu." Levent'e gözlerimi devirdikten sonra koltuğa oturdum.
"Onun bekleyeni var.Ben bekar kalacağım be!" Samet'e sırıtarak baktım.
"Buse sana Ece'yi ayarlasın." Elini alnından indirerek koltuğa yayıldı.
"Kız kafasını telefonundan kaldırmıyor ki!Kaldırsa başını göz göze geleceğiz.Yüksek karizmama dayanamayıp bana çıkma teklifi edecek ama nerede."
"Hı hı." Levent tekrar telefona dönerken Samet'i dürttüm.
"Hadi Samet,kardeşim benim.Dolapta kola vardı getirsene lan onu."
"Sen ev sahibisin.Git sen getir."
"Hep beraberiz kardeşim.Lafı mı olur?" Kaşlarını çatıp kollarını birleştirirken ayaklarını sürüyerek mutfağa gitti.
"Buse buluşalım mı diyor."
"Eee?"
"Ne,buluşalım mı diyorum?"
"Gidin buluşun kardeşim.Bize ne?"
"Oğlum biz nereye ayrı gittik?"
"Tuvalete." Samet'in uzatmış olduğu eline vurdum.
"Ne cıvık adamlarsınız ya."
"Eyvallah kardeşim." Deyip sırıtırken arkama yaslandım.
"Hadi kalkın da geç olmadan gidelim."
"Ece de geliyor muymuş?"
"Evet." Leventle beraber Samet de ayaklandı.
***
"Levent,doğruyu söyle.Benden mi hoşlanıyorsun?"
"Hastayım sana Samet'im." Gülerken kapıyı açıp önden içeri girdim.Onlar da gelip masaya oturduklarında beklemeye başladık.
Az sonra kapının dışında Ece ve Buse gözüktü.Ama yanlarında bir kız daha vardı.Kızın arkası bize dönükken parmağıyla ileriyi gösterdi.Ece ve Buse başlarını sallarken kız,omuzlarına vurup hızlı adımlarla yanlarından uzaklaştı.Kızlar içeri girip bizimle selamlaştıktan sonra içecek bir şeyler söyledik.Kendimi tutamayıp aklımdaki soruyu sordum.
"Yanınızdaki kız kimdi?" Ece ve Buse birbirlerine baktılar.
"Kankam." Cevap Samet'ten gelince şaşırdım.
"Ne?"
"Samet." Ece'nin uyarısıyla Samet sustu.
"Bir arkadaşımız." Buse'nin açıklamasıyla Levent'e döndüm.
"Levent,sen de tanıyor musun?"
"Tanıyorum abi." Kaşlarımı çattım.
"Ben neden tanımıyorum o zaman?"
"Çünkü," Buse cümlesini tamamlayamayınca Ece tamamladı.
"Seninle zamanı gelince tanıştıracağız.Lütfen daha fazla soru sorma."
"Tamam." Diyerek ayaklandım.
"Furkan nereye?"
"Furkan,dur oğlum ya."
"Tamam,yok bir şey.Biraz dolanayım eve dönerim."
"Bir sorun yok yani?" Dedi çekingen bir şekilde Levent.
"Madem zamanı gelince tanışacakmışız biz de zamanını bekleriz."
"Oh be!" Diyerek ellerini havaya kaldırdı Samet.
"Tamam o zaman.Eve gidince mesaj at.Anlaştık mı?"
"Anlaştık." Diyerek yumruğumu Levent'e ardından da Samet'e uzattım.
"Hadi kaçtım ben."
Dışarı çıkıp kapının önündeki kızın parmağını gösterdiği yere doğru baktım.Nereye gidebilirdi?Adımlarımı atmaya başladım.Bir on dakika sonra parkın önündeydim.Banklarda üç kız oturuyordu.Kafamı sağa sola çevirdim.Tekrardan banka baktığımda bir kız ayağa kalktı.Gri ince bir ceket giymişti.Kafasında da bir şapka vardı.Ellerini ceplerine sokup hızlı hızlı ilerlemeye başladı.Ben de -ne amaçla bilmiyorum ama- peşine takıldım.Kızın adımları gittikçe hızlanmaya başladı.Hatta koşmaya başladı.Önüme çıkan bir araçla durmak zorunda kaldım.
"Önüne baksana!" Şoförün bağırmasıyla ona döndüm.
"Tamam abi ya."
"Çarpsaydım ne olacaktı?Ben suçlu olacaktım işte.Hey Allah'ım ya." Diyerek yoluna devam etti.Ben ise kızın kim olduğunda,neden benden kaçtığında kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemsiz|Texting
Historia Corta05....:Selamünaleyküm. Furkan:Aleykümselam. Furkan:Da,hayırdır? 05....:Hayırdır hayır.