İnstagram:wattpad_yazarokurd
20.10.2018
"Gizem tut beni." Kaşlarımı çatarak omzumun üstünden bana doğru koşan Buse'ye baktım.İkimizi bir düşürecek lan bu.Bir an kenara mı çekilsem diye düşündüm ama artık geçti.Buse sırtıma atladığında aceleyle bacaklarını tuttum.
"Ne yapıyorsun?"
"Hadi beni Levent'imin yanına götür."
"Başka arzunuz Buse Hanım?"
"Tost yiyeceğim tost.Hadi."
"Saçmalama.Merdivenlerden yuvarlanırız." Kafamla biraz önümüzdeki merdivenleri işaret etmeye çalıştım.
"Ya bir şey olmaz."
"Öküz gibisin gerizekalı.Birkaç adıma yeri boylarız."
"Bir şey olmaz.Hadi dene,dene." Dediği gibi yaptım.Sol tarafımdaki duvardan destek alarak bir adım attım.Ardından iki adım daha.Ayağım diğer ayağıma takıldığında öne doğru düştüm.Buse de sırtımda olduğu için yüz üstü yapıştım.Koridordan birkaç kişinin gülme sesi gelirken Buse'ye seslendim.
"Buse yerin çok mu rahat?Kalksana!"
"Sen de bir beni taşıyamadın yani." Diyerek sırtımdan kalktı fakat yerde oturmaya devam etti.Ters çevrilerek sırt üstü yattım.Elimi alnıma götürerek sızlandım.
"Acıdı ya."
"Gizem?" Furkan'ın sesini duyduğumda olduğum yerde yatmaya devam ettim.
"Furkan?" Ayakları kafamın yanına gelince bakışlarımı yüzüne çevirdim.
"Ne oldu böyle?" Diyerek hızlıca eğildi.
"Düştüm." Buse'ye yandan bir bakış attım.Mahçup bir halde yüzüme baktı.
"Alnına ne oldu?"
"Sence Furkan?" Kafasını hafif yukarı kaldırdı.
"Düşünce vurmuşsundur yani."
"Ona ne yaptın?" Koşarak yanıma geldi Samet.
"Gizem,ne oldu?"
"Düştüm Samet." Furkan elini kafamın altından geçip hafifçe iterek otur pozisyona geçmeme yardımcı oldu.
"Gizem,bu Furkan'dan korkup onun yaptığını söylemiyorsan vallahi bozuşuruz." Ben sırıtırken Furkan elini alnıma koydu.
"Morarmış.Hastaneye mi gitsek?"
"Saçmalama Furkan.Ciddi bir şey yok." Kararsız kalmış gibiydi.
"Cidden iyiyim."
"Tamam." Diyerek elini alnıma koydu.Parmaklarını hafifçe hareket ettirdiğinde varla yok arası gülümsedim.
"Gelmiyor musunuz?" Bakışlarımız merdivenin başındaki Levent'i buldu.
"Ne oluyor orada?" Furkan ayağa kalkıp elini uzattı.Uzattığı elini tutarak ayağa kalktım.
"Bir şey yok ya.Düştüm de."
"İyi misin?"
"İyiyim iyi.Ece nerede?"
"Buradayım." Arkamızdan seslenen Ece,koşar adımlarla yanımıza geldi.
"Ödevimi yapmayı unutmuşum da onu yaptım."
"Akın Mert,naklini aldıracakmış diyorlar." Yanımızdan geçen kızların dediğiyle Ece ve Buse'ye şaşkınlıkla baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemsiz|Texting
Conto05....:Selamünaleyküm. Furkan:Aleykümselam. Furkan:Da,hayırdır? 05....:Hayırdır hayır.