Selamünaleyküm gençleeer.
İnstagram:wattpad_yazarokurd
07.11.2018
"Günaydın." Kapının önünde beni ve Samet'i karşılıyor olan Akın Mert'e alaycı bir ifadeyle baktım.
"Okulu sen mi açtın?" Akın,yanımda gülmekle meşgul olan Samet'e ters bir bakış attı.
"Yürü yürü." Samet gülmeyi bıraktığında omzumdan dürtükleyerek yürüttü.Akın Mert de yanıma gelip konuşmaya devam etti.
"Ayrılmıyor musunuz?"
"Hayır.Bulmuşum mis gibi çocuğu niye bırakayım?" Omuzlarımı silktim.
"Mis gibi çocuk görmesem inandıracaksın."
"Akın,git şuradan." Akın'ı hafifçe ittiren Samet'in omzuna elimi koydum.
"Gitmiyorum."
"O zaman biz gideriz."
"Böyle koşturmaca mı oynayacağız cidden?"
"Koşma o zaman Akın Mert.Ben de çok memnun olurum yani."
"O çocukla çıkman aptallık!" Diye sesini yükselttiğinde üç beş kişinin bakışları buraya döndü.
"Akın,sus döveceğim." Samet,sabrının sonlarına gelirken Akın Mert'in önünde Furkan belirdi.
"Senin bunları demen aptallık." Furkan'ın yumruğunu Akın Mert'in suratına indirmesiyle Mert'in gerilemesi bir oldu.Etrafta insanlar birikip sesler artarken Mert de Furkan'a doğru bir hamle yaptığında yüzümü buruşturarak ayağımı hafifçe öne uzattım.
"Akın,dur." Diye bağırdığımda yavaşlayarak ayağımın önünde durdu.O şaşkın bir halde dururken Furkan,ona doğru yaklaştı.
"Kız arkadaşıma yaklaşma." Elimden tutup kalabalığı yardı.Bu kadar rahat olmamızın nedeni henüz zilin çalmamış olması ve erkenden okulda bulunmamızdı.
Bir süre sessizce önden giderek beni de peşi sıra arka bahçeye doğru götürdü.Ben ise hafif bir gülümsemeyle birleşmiş olan ellerimize baktım.Durduğunda gelmiş olduğumuzu anladım.Yüzüne baktığımda sinirliydi.Tutmuş olduğu elimi bırakmadı.Diğer eliyle saçlarını karıştırdı.
"Beni çıldırtmak mı istiyorsun Gizem sen?Konuşma şu herifle konuşma,bu kadar basit.Ne biçim eski sevgili bu anlayamadım gitti anasını satayım."
"Senin eski sevgililerin çok iyi zaten."
"En azından böyle yapışık tipler değillerdi."
"Bir daha deneyelim Furkan,derlerken hiç yapışık değillerdi herhalde?"
"Olmaz dedik gitti en azından.Bu Akın mıdır Mert midir nedir,onun gibi yapışmadılar bana."
"Ah,ne kadar da güzel." Diyerek yüzümü diğer tarafa çevirdim.Bir süre-sağ elim hala sol elindeyken-öylece,sessizce durduk.
"Gizem." Sesi yumuşaktı.Siniri geçmişti.
"Ne?"
"Bakmayacak mısın güzelim?"
"Hayır." Parmaklarını çenemde hissettiğimde bir tuhaf oldum.Nazikçe ona bakmamı sağladı.
"Çok gereksiz bir tartışmaydı,biliyorsun değil mi?" Omuzlarımı silktim.
"Evet."
"Saçma sapan insanlar için tartışmayalım bir daha.Olur mu?"
"Olur." Elini elimden çekip belime sardı.Ellerim Furkan'ın sırtındaki yerini aldı.Bir süre öyle kalmıştık ki zil çaldı.
"Furkan?'
"Hm?'
"Zil çaldı." Başını omzumdan kaldırdı.Yan yana yürümeye başlamıştık ki tekrar elimi tuttu.Gülerek ona baktım.Kısa bir anlığına yüzüme bakıp gülerek başını eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemsiz|Texting
Nouvelles05....:Selamünaleyküm. Furkan:Aleykümselam. Furkan:Da,hayırdır? 05....:Hayırdır hayır.