Bölüm 84

4K 188 26
                                    

Selam gençleer.Dün yeni bölüm atamadığım için üzgünüm ama planlanmamış bir şeydi.Yarın da yeni bölüm gelmeyebilir haberiniz olsun.Yazmaya çalışırım,yetişirse yayınlarım.

İnstagram:wattpad_yazarokurd

28.11.2018


"Nermin Teyze,Çetin Amca mı o?A,yoksa kuş mu?" Samet'in saçmalaması üzerine annem arkasına baktı.Furkan'ın elini bırakıp Sametle yer değiştirdim.Buse de Leventle yer değiştirdiğinde Furkan,Samet,ben,Ece,Buse ve Levent şeklinde sıralanmıştık.

"Hayır,hiçbir şey yok orada." Diyerek tekrar bize döndü.Ardından gözlerini kısarak yüzüme baktı.Zoraki,mahcup,değişik bir gülümseme sergiledim ortaya.Annemin bakışları sırayla hepimizin üzerinde gezerken en son Furkan'ın üstünde durdu.Onu kısa bir müddet inceledikten sonra sessizliğini bozdu.

"Saat geç oldu.Hadi eve." Başımı salladım ve kızlara baktım.

"Siz de Sametlere mi?"

"Evet,Nermin Teyze.Bilirsin işte sık sık toplanırız biz böyle." Samet'in verdiği cevaptan sonra annem başını sallayarak önden yürümeye başladı.Derin bir nefes alıp Furkan'a baktım.Hafifçe gülümseyip elimi salladım.Samet de elini salladı.

"Görüşürüz."

"Görüşürüz Samet."  Ardından birbirimize yakın bir şekilde yoldan karşıya geçip eve girdik.Babam koltukta oturuyordu.Kapının açılmasıyla bize döndü.Beyaz dişlerini ortaya sergilerken bizi karşıladı.

"Hoşgeldiniz kızlar."

"Hoşbulduk Çetin Amca."

"Nasılsınız?"

"Teşekkür ederim,iyiyim.Siz nasılsınız?"

"Biz de iyiyiz." Kızlarla beraber babamın oturduğu koltuğun karşısındaki koltuğa oturduk.

"Okul nasıl gidiyor?"

"İyi gidiyor."

"Bir sorun yok yani."

"Güzel güzel." Babam tekrardan gülümseyerek telefonuna döndü.

"Nermin Teyze görmüş müdür?" Ece'nin fısıldayarak sorduğu soruya fısıldayarak cevap verdim.

"Bilmiyorum."

"Bence gördü." Diyen Buseyle bakışlar ona döndü.

"Niye?"

"Furkan'ı çok inceledi."

"Gördüyse bir şey diyecektir bence."

"Sofra hazır.Hadi gelin."

***

Yemekten sonra odama çıkmış,üstümüzü değiştirmiştik.Telefonumu elime alarak Furkanla olan mesajlaşmamıza girdim.

Gizem:Şşt,yaşıyor musun?

Furkan:Yaşıyorum,sen?

Gizem:Ben de yaşıyorum çok şükür.

Furkan:Ee,ne yapıyorsunuz?

Gizem:Oturuyoruz,siz?

Furkan:Oyun oynuyoruz.

Gizem:Anladım.

Furkan:Annen bir şey dedi mi?

Gizem:Demedi.

Gizemsiz|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin