[180812]
Last night,
- okay so ya, last night I vc dengan husna. Tah apahal die tetibe nak.
Kau tahu tak, ya Allah. Dia pergi buat dua jari tu weh. Memula dia yang ckap benda tu cam lucah la apa, then dia buat depan mata aku cam....
Then I said "kau buat lagi, aku tutup"
Pastu dia buat. Eh setan ahaha.
Then my water tumpah.
Pastu.. Apa eh I showed her I ada banyak ubat pastu dia pun tunjuk la juga. 😂
Then we gaduh pasal I cakap kepala bana kat dia. Then I said "kau pun pernah cakap cibai dekat aku"
-"aku tk pernah kena kepala bana au. Kau dah kepala banakan aku. Dah babikan aku"
Me, "aku pun tk pernah kena cibai sial semua. So fair"
, 😂 dah tu dia cakap aku childish. Seeet hahaa
Then at 2015 I started agama.
M
orning,
- slept at 2130
- bangun (terjaga) at 5 and read agama.
- I was serabut bcs adik cam sakit la apa then mummy called using the house phone.
I kena bagi ubat bagai dah la 3 ubat. I cam ubat yang mana satu tah.
Ergh. I nak prepare breakfast au. 😭Dan masa aku terbazir kat adik ha.
- did my kaya toast and watched grandpa flower.
- I texted mummy, said that
Saya takthu kenapa saya rendahkan ego ku. I mean bfr this cam tkde la minta maaf ke apa but I rasa bersalah ah. But this time cam entah.
Schl,
- nanie told me kat gmie yang cg mazatul tanya if nanie gerak sekolah dengan I ke apa.
Nanie, "cikgu suruh belajar dengan akak. Dia cakap akak pandai"
Time tu dah la I tengah baca agama en 😂pastu I sengih.