Capitolul 5

1.4K 139 2
                                    

Imi dau ultima unghie cu oja si Ayse se aseaza langa mine.

Ma uit ciudat la ea,iar ea doar zambeste.

-Ce mai faci,Ayse?o intreb eu ca sa ies din situatia asta ridicola.

-Stiai ca azi e zi de relaxare?

-Si?

-Avem un film pe punte.Toata lumea e acolo!Vii?

-O sa vin,poti sa te duci inainte.Am putina treaba.

Incuviinteaza,ia un hanorac si pleaca.Ma duc in bucatarie si vad ca nu e nimeni.Ma izbesc de un baiat de la bucatarie care pare foarte entuziasmat.

-Hei,hei!Unde e toata lumea?

-Pe punte.

-Si Thos?

-Sigur ca e si Thos.Stam toti in spate!Pa!

Ma duc si eu la randul meu pe punte si toate privirile sunt indreptate spre mine.Ayse imi face semn spre ea si ma asez .

-A venit si Karavil!Nu putea sa inceapa filmul fara ea,nu-i asa fetelor?

-Recunoaste doar ca ti-a fost dor de mine,Celine!ii spun si ea se stramba.

-Shhh!spune un baiat din dreapta mea si ma incrunt spre el.

Ochii mei sunt pironiti pe ecran dar gândul imi e in alta parte.Intorc capul si il privesc pe Thos care pare fascinat de film.Zambesc si el doar se uita la mine,fara nicio expresie.

-Cine e barbatul de langa bucatarul Ibrahim?Nu l-am mai vazut pana acum.

-O sa merg mai des la bucatarie !spune alta.

-E foarte chipes.

Ma uit urat spre ele si continua sa il priveasca.Ma tarasc exact in fata lor si ma asez.

-Nu vedeam de acolo!spun.ALO?spun in soapta.Ecranul e in fata,nu in spate.Ma intorc spre Thos si el le zambeste fetelor.Poftim?Tocmai le-a zambit?Ele nici macar nu stiu cum arata inainte sa isi dea barba jos.Dar de ce ma intereseaza?

Filmul se termina si fetele susotesc intre ele si il privesc.

-Domnule Ibrahim,cine e barbatul de langa dumneavoastra?intreaba o catelusa de-a Celinei.

-Este fiul meu!L-am luat cu mine pe vas 2 luni de zile sa lucreze,sa vada cum e viata pe mare.

-Si o sa fie mereu cu noi pe fregata?

CE PARTE DIN 2 LUNI NU AI INTELES?urlu in constiinta mea spre ea.

Incep sa transpir si sa ma enervez.Nu e bine.

-O sa plece in Istanbul.

-Ce pacat..

-Ce se intampla aici?se strecoara Celine pe langa mine curioasa si ochii ii sclipesc când il observa pe Thos.

Tarfa batrana!Aici e o fregata,nu un bordel.

-Eu sunt Thos.

Intinde mana spre ea si zambeste.Nu.se.poate.

-Celine!spune ea si isi linge buzele.

Plec imediat de acolo si trântesc usa in urma mea.Nu inteleg cum vine treaba asta,adica ei ii se prezinta in doar cateva minute dupa ce a vazut-o si eu a trebuit sa scot cu clestele vorbele de la el dupa 3 zile?

***

Merg usor spre bucatarie si aud glasuri de fete.Deschid usa si ma  incrunt.Thos le arata unor fete cum se taie o placinta si ele ofteaza.Vai,doamne!A taiat o placinta,faceti nunta!

-Iesiti!spun eu pe un ton rastit.

-De ce?

-Trebuie sa rezolv ceva.

-Nu putem.

-Iesiti!urlu eu si cutitul lui Thos cade pe jos.Sa o pupati in cur in continuare pe Celine si sa ii dai raportul!Hai,fuguta-fuguta!

Ele se inghesuie sa iasa mai repede si Thos se sprijina de blat,tacut.

-Unde e domnul Ibrahim?

-I-a fost rau.Doarme.

-Ce?spun speriata.Unde e?

-Doarme,am spus.Nu il deranja.

-De ce i-a fost rau?

-A stat prea mult in soare.

-Bine..

-Am crezut ca ai venit pentru mine.

Spune si infige cutitul in placinta.Tresar si ma uit spre el.

-Din cate imi aduc aminte,mereu am vrut sa vin la tine dar tu ma respingeai.De ce fugi de mine,Thos?De ce cu ele te comporti frumos,dulce si cu mine de parca as fi un zid de piatra?

-Nu fug de tine.

-E o iluzie atunci!Mai scuteste-ma!Am vrut doar sa comunic cu tine,sa aflu mai multe dar daca nu vrei,esti liber sa te duci la Celine si sa ti-o tragi cu ea pana nu mai poti!strig si plec nervoasa.Aud zgomot in spatele meu si mai mult ca sigur,placinta aia este acum pe jos.

Lasa-mi inima sa te alunge!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum