Capitolul 23

1.3K 118 8
                                    

(In poza de la media,doamnelor si domnisoarelor..Xanthos). :)

După 2 luni

-Suntem in Grecia de 3 saptămâni şi nu am dat de niciun mafiot.Crezi că ar trebui să o lăsam baltă?
-Sa o lăsăm baltă?Seyma,nu am dormit nopți ca să imi fac planurile astea.Pricepi?
-Esti imposibilă.
-Hai să bem ceva.M-am săturat sa tot merg prin soare.
-Uite acolo o tavernă.
Intru in taverna cu specific grecesc,construita din lemn vopsit in alb si albastru.Intre mese sunt separeuri inalte astfel incat nu vezi cine se afla in spatele tău,ci doar auzi.Un concept naşpa,aş putea spune.
-Fato,grecii ăştia sunt foarte secretoşi.
-M-am lecuit de greci.Ia-i tu pe toți.
Mai beau puțin din ginul meu tonic şi in spatele nostru se aude o conversație aprinsă intre bărbați.Nu ințeleg nimic oricum,greaca lor e imposibila.Simt un miros puternic de trabuc african si strâmb din nas.Parul meu e imbâcsit de fum si tuşesc.Şeyma se incruntă si pufneste.Mă ridic şi intru in separeu.
-Puteți să fumati afara?spun.
4 barbati se uita la mine uimiți si observ ca niciunul nu are vreun trabuc sau o tigara in mână.Un barbat de vreo 30 si un pic,blond arată spre un alt barbat care sta aplecat peste masa,ridicându-si ceva de jos.Imi pun mâinile la gura si icnesc.
-Thos?
El râmâne cu trabucul intre dinți şi işi strânge pumnii.
-Ela?spune unul dintre ei.
Thos se ridică si işi trece o mână prin păr.Ii expulzeaza pe ceilalți cu o fluturare a mainii si imi face semn spre o uşă.
-Nu vin nicaieri.
Vreau să mă intorc dar simt cum pielea de pe incheietura mea sta sa explodeze.Mă strange puternic si ii aud mârâitul.
-O sa țip!
-Mişca!spune el şi ma impinge.Mâna lui incă o strange pe a mea si o scutur.
-Nu mă atinge!
El deschide uşa cu o smucitură si intru curioasa.O camera cu pereți negri,cu o singură fereastră,un birou negru si o canapea roşie din piele.
-Aici violezi fetele?
El imi aruncă o privire ucigaşă şi imi face semn sa iau loc.La dracu,nu.
-Hulya!vocea lui imi alină urechile.Accentul lui mi-a reamintit cum fiorii ma strângeau dureros atunci cand vorbea.
-Ce cauți aici?
-Fac pregatiri pentru nunta.
Trabucul cade pe jos şi arde putin din covor.Privirea lui e glaciară,ochii lui sunt goi.Ridica trabucul cu privirea pe mine si apasă cu varful pantofului,zona arsă pe covor.
-Nunta?
-Nunta mea.Nu ți-am zis?Viitorul meu soț este un grec al naibii de frumos si de bogat.Si stii ce m-a facut să il iubesc cel mai mult?
Imi proptesc palmele de birou si imi apropii fața incredibil de mult de a lui.
-Faptul ca e sincer şi nu ma părăseşte.Vezi tu...karma nu sta pe loc niciodata.
-Pe dracu că o să te măriți!urla el.
Râd şi ma dau in spate.Imping cu piciorul scaunul scump,lipindu-l de birou.
-Nu vreau sa te mai văd in viața mea.M-ai părăsit,mi-ai frânt inima.Ti-a placut?Ți-a făcut placere?strig.
El se apropie de mine si ridic mainile cand vrea sa ma atinga.
-Cine dracu eşti?Pe cine am tinut in casa mea?De cine m-am indragostit?urlu.Mi-ai furat dosarele!Ai intrat pe sub mâna mea şi m-ai prostit.I-ai dat mafiotului dosarele?L-au ajutat?Spune!
Ma inec in lacrimi şi Thos isi da capul pe spate râzând ca un psihopat.
-Nu te-au invățat ai tăi ca nu e bine sa fi atat de naivă cu strainii,ingerul meu?
Inchid ochii si suspin.
-Adio.O să ies din biroul ăsta si o să fiu fericită cu barbatul vieții mele.Si te voi uita pentru totdeauna.
Apuc clantă si aud in spatele meu şoapte reci.
-Pánta.(*niciodata*)
Nu pot sa spun nimic pentru ca negrul imi acapareaza ochii si aud doar o uşa trântită şi vocea lui.
-Telìka.(*In sfarsit*)

Lasa-mi inima sa te alunge!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum