1 cine sunt eu.....?!

235 13 0
                                    

Buna, eu sunt Theo, si am 22 de ani, sunt bruneta, am ochii caprui, am 1:60 inaltime.
Eu sunt pasionata de muzica si mi-am infiintat propria afacere, unde aduc adolescenti din intreaga lume si ii invat sa isi dezvolte personalitatea prin intermediul artei, totodata ei ducandu-se la scoala si invatand tot felul de lucruri.
Eu inca locuiesc cu mama mea, si cu adolescentii pe care, i-am invatat multe, atat eu cat si profesori specializati in domeniile respective cererii personalitatii lor.
Eu sunt dansatoare si am castigat in 2014, titlul de cea mai mare coregrafa internationala din  Europa.
Eu ii invat pe cei care locuiesc cu mine diverse coregrafii si cum sa se exprime prin dans.
Pur si simplu iubesc dansul😍.
Am uitat sa mentionez ca am o sora mai mare pe care o cheama Jessie, si care e ca si cea mai buna prietena a mea, ea are 24 de ani, si este actrita, iubeste actoria, de cand eram mici ea juca in diverse reclame, iar eu cantam la tot felul de emisiuni, dar faza cu muzica n-a tinut, in deschidere.
De ceva timp colegele mele m-au facut sa iubesc k-pop- ul ( pop coreean), trupa mea preferata fiind ................... BTS
Da, da, ei sunt preferatii mei, am ajuns sa ii iubesc, mai ales pe Park Jimin, biasul meu😍😍😍😍😘!
Am o relatie de prietenie steansa cu cei pe care ii consider ca si fratii mei, Zack si Cody si Kim(cea mai cicalitoare persoana din lume), dar cea mai buna prietena a mea aka bff-ul meu, ramane tot Olivia (Lib, asa ii zic eu), ea e blonda, scunda si foarte curajoasa, (mic secret eu m-am apucat de ascultat kpop din cauza ca si ea a inceput sa asculte si imi era frica sa nu zica ca nu avem cum sa mai fim bff fiindca nu avem lucruri in comun). Biasul Oliviei e Jin, il idolatrizeaza, dar nu il iubeste la fel de mult cum il iubesc eu pe Jimin.

Sunt noua la a scrie carti pe wattpad, si sper sa va placa cartea mea😘! Voi incerca sa postez capitole cat se poate de des.

Viata Schimbată / PJMWhere stories live. Discover now