Este seara, m.am intors de la facultate pe la ora 14 si stau si imi invat pentru sesiune.
E ora 18, baietii ar fi trebuit sa ajunga pana acum si nuj ce naiba fac, pentru ca nu aveau asa multa treaba azi.Mesaje
Eu:Hey! Ce faci?❤
Jm:Eh, nu prea bine, am o zi grea, tu?
Eu: sunt bine, dar ce ai patit, sau ce s.a intamplat?
Jm:Ne-au avansat niste filmari cu o luna mai devreme si azi vom avea mult mai mult de filmat, apropo, va trebui se ne faci coregrafiile mai devreme.
Eu:Of, Mititelu meu...❤Eu am coregrafiile gata, trebuie doar sa va învăț.
Jm:Te iubesc, trebuie sa ma întorc la filmari si imregistrari si dans😭😭❤
Eu:Si eu te iubesc! Spor!❤
App pe la ce ora ajungi?
Jm:Nu stiu sigur, cred ca peste 2/3 ore
eu:Ok❤
Jm:❤Au mai trecut cateva ore si nu stiu, chiar nu stiu ce sa fac. Ma asez pe canapea sa ma uit la tv, dar cineva suna la interfon:
X: baby, mi.am uitat cheile, deschide.mi si mie.Jimin pov:
Jm:baby, mi.am uitat cheile,deschide.mi si mie.
X: Acela e Park Jimin din BTS, cui i.a zis baby
Jm: te rog, m.au vazut niste paparazzi
Theo: gata!Intreu grabit in scara blocului, insa usa ramane deschisa, iar multimea vine dupa mine. Urc pe scări, fiindca daca asteptam liftul ma prindeau din urma. Ajung sus, bat la usa, dar au ajuns si ei.
X: Park Jimin, cui i te.ai adresat informal?
Y: ai pe cineva?
Z: e adevarat ca esti cu Seulgi din Red Velvet?
Theo deschide incearca sa deschida usa, dar eu tin clanta ca sa nu poata sa fie vazuta.
Z: de ce nu ne.o arati pe iubita ta
Y: chiar, de ce?
Nu ii mai suport
Jm: nu, nu sunt cu Seulgi, si nici nu voi fi, si in plus daca as vrea sa va arat persoana din spatele usii as face.o eu! Asa ca va rog sa plecati!
X&Y: ne pare rau, dar avem o meserie si nu putem pleca.
Jm: si mie imi pare rau dar voi anunta autoritatile!
Paparazzi au plecat cand au auzit de autoritati , iar Theo mi.a deschis usa.
Th: ce s.a intamplat si de ce esti speriat
Jm: astia mai au putin si ne ddescopera
Th: si ce e rau in asta?
Jm: rau e faptul ca nu stim ce va urma, daca fanii te vor plăcea sau nu, daca vor fi de acord cu noi sau nu, nu stim...
Th: pe mine nu m intereseaza, eu voi fi aici pt tine mereu. (Zice ea si imi da un sarut scurt)
Jm: mie mi.e frica sa nu se ia de tine sau sa.ti faca ceva
Th: o sa fie bine...
O iau in brate si ne asezam pe canapea.Theo pov
Jm: auzi
Th: din 1995, zice aceasta si chicoteste
Jm: mie imi e cam foame, ce mancare avem?
Th: nu avem cine stie ce fiindca nu am fost la cumpărături, dar daca e comandam ceva
Jm: comanzi tu cat ma duc eu sa imi fac un dus?
Th:ok
Jimin incepe sa ma sarute pe obraz, cazand pe gat, apoi pe umar..
Th:~jimin~ ce faci?
Th: parca iti era foame..😂
Jm: acum imi e foame de altceva
Ma trage in poala sa, picioarele mele fiind de o parte si de cealalta a sa. Ma saruta timid si dulce, transformand sarutul intr.unul pasional. Era un darut flamand ce arata dorinta fiecaruia de a.l avea pe celalat. Ma intinde pe canapea si se aseaza deasupra mea. Incepe sa ma sarute pe gat, muscandu.mi cate o parte de piele, lasandu.mi mici urme rosii ce urmau sa fie vinetii. Imi da tricoul jos, eu deasemenea pe al sau. Imi desface pantalonii si.i indeparteaza, iar eu pe ai lui. Incearca sa imi desfaca sutienul, chinuindu.se putin, acesta aterizand pe undeva prin camera. Scapa si de haiele ramase, apoi intrand cu putere in mine, eu gemand din cauza durerii, care mai apoi a devenit placere. Marea ritmul din ce in ce mai mult. Deodată, s.a oprit brusc, si a iesit din mine, lasandu.ma sa.l doresc mai mult.
Th: Jimin.
Jm: roaga.ma
Th: s.o crezi tu p.asta
Jm: atunci, asta e
Zice el si da sa plece
Th: please, chim chim come here... Now
Jm: preferam in coreeana, dar e bine si asa babygirl
Th: hai daddyDupa inca o runda hot, ne.am facut fus (separat) si apoi am comandat ceva de mancare. Am asteptat mancarea, dupa am mancat, urmand ca apoi sa stam pe canapea di sa ne uitam la un film pe Netflix.
Am adormit pe canapea, eu cu capul pe umarul sau, iar el cu o mana in jurul taliei mele.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dimineata:
Th: jiminie! Trezeste-te! Zic eu si ii mangai obrazul
Jm: doar 5 minute
Th: o sa întârzii
Jm: ma duci tu cu masina
Th:ok, fiindca oricum azi vin doar la sala de dans.ma duc sa pregatesc micul dejun
Jm: mai stai cu mine, un pic
Th: ma duc sa pregatesc micul dejun
Jm: te rooog, zice el si face o fata de cățeluș ( nu am cum sa il refuz e asa de dragalas❤)Am mai stat cu el inca putin, iar apoi mi.am favut rutina si am facut micul dejun, imbracandu.ma intr.o bluza rosie, tinuta de cateva sireturi si niste blugi, iar el intr.o bluza neagra si niste blugi negrii.
Am mancat, iar apoi am plecat la sala de dans.
In masina ne.am dat seama ca nu ne.am acoperit semnele vinetii de ieri.
Jm: poate nu le vede nimeni
Th: sunt cam evidente, flamandule
Acesta se rusineaza.si isi acopera fata
Th: im momentul de fata te.as saruta, daca nu ar trebui sa fiu atenta la drum.
Am ajuns la sala si am coborat. De nu stiu unde au aparut cativa paparazzi si au inceput sa ne fotografieze.
Eu am incercat sa ii zic lui Jimin de ei, dar a fist prea tarziu, ne ajunsesera fin urma.
X: uitati-i! Park Jimin si fata aceea, au coborat din aceeasi masina
Y: sigur sunt impreuna
Z: uitati.va la semnele acelea de pe gaturile lor
Th: Jimin, mi.e frica
Jm: de ce?
Th: tu nu ii vezi ca se tin scai de noi.
Jm: lasa.i, chair tu ai zis, asta e.
Am intrat in studio si Ne.am vazut de joburi sperand sa nu găsim vreo stire despre noi
M(manager): Jimin si Theo, la mine in birou
Noi: de ce?
M: veniti azi
Ne.am dus la el in birou.
M: deci ati facut public
Jm: pai practic nu, (i.a povestit tot)
M: înțeleg, trebuie sa vedem cum o dregem, pt a nu se intelege multe greseli, dar hai, la munca!
YOU ARE READING
Viata Schimbată / PJM
RomanceNu dau spoilere.... Vreau sa cititi . . . Bine, poate doar unul :🔞🖤