3 Ne-am cunoscut...

152 9 0
                                    

Am iesit la poarta ( fiindca stau la casa), si am vazut masina lui Zack, (mai bine zis duba lui Zack) cum se apropia lent, dar parea exagerat de lent, sau entuziasmul meu era pre mare...
Duba s-a oprit in fata portii, iar primul care a coborat a fost......nimeni altul decat....... RM urmat de Suga, Hobi, Taehyung, Jin, Jungkook si exact cum ma asteptam, Jimin cobora din fata, urmat de Tina ( in fata, la duba lui Zack, sunt 2 locuri), si ultimul coboara Zack...
Jimin ma priveste din cap pana in picioare si isi musca buza de jos. Eu ma uit la el rusinandu-ma, vazandu-i gestul, acesta spunand:
-Buna!
-Buna, Ji...Jimin! (Spun timida)
-Poti sa vb mai tare ca nu te musca, adauga Taehyung...Jimin izbucnind in ras.
- ha...ha...ha, foarte amuzant, Tae. Spun eu  sarcastica...
-ok, ok, Eu sunt Jimin, spune acesta, zambaret.
-stiu cine esti, stiu cine sunteti toti.
-adica stim, adauga Ally.
-ok, dar noi voiam sa ne prezentam cum se cuvine.
-baieti, haideti in casa, eu stau cu mai multi vecini in curte, asa ca nu prima casa este a mea, ci a doua... Asa ca intrati, din cate stiu, voua va plqc animalele, astfel e bine de stiut ca am 7 pisici si o broasca testoasa.
Baietii se uita ciudat la mine, iar eu zambesc ca o idioata, de parca tocmai am spus cea mai mare prostie posibila...
-cum de ai atatea animale?
-pai, si tu, Jin ai animale asa cum tu poti avea 3/4 animale cate ai tu... Asa si eu pot sa am 7 pisici si o broasca testoase..
- eu iubesc pisicile si nu am vreo problema cu cele 7 animalute, spune Jimin, OMG e atat de dragut cand spune ca iubeste animalele! Spun in romana adresanduma fetelor, acestea razand de fatele confuze ale baietilor, care nu intelegeau ce am spus...
-apropo, Theo, ce ai spus si de ce ni-te adresezi cu TU, adica suntem mai mari decat tine, unii, si nu prea e politicos decat daca iti dam noi voie sa ne zici asa...?(zice RM)
- 1nu conteaza ce am zis in romana si 2 aici suntem in Romania, nu in Coreea, asa ca puteti fii si cu 15 ani mai mari decat mine ca tot cu Tu ma voi adresa... Asa e pe aici, adica daca ii zici unei persoane de 30 de ani DUMNEAVOASTRA aceasta va crede ca te-ai imbatat, avand in vedere ca tu ai 24...
- Aaa, ok, dar ce ai spus in romana? Intreaba Jimin, Ori ai spis ceva legat de mine.
Eu ma rusinez, iar fetele incep sa rada... Fata mea se inroseste asa de tare, incat si Suga, care nici macar buna n-a zis de adormit ce era, si-a dat seama de ce am zis:
-e logic azis ca esti dragut sau ca te place, asa fac toate... Atunci eu m-am enervat si am zis:
-in primul rand, eu nu fa  parte din toate, adica eu sunt mai diferita, decat toate care se dau a fii serioase, dar defapt sunt niste obsedate de atentie, si in al doilea rand, tu nici macar nu sti romana, gandestete ca as fi putut sa il injur, te-ai gandit la asta, nu, pentru ca te gandesti numai la ceva convenabil pentru voi, si nu, Jimin, nu te -am injurat era doar un exemplu...am spus asta fiindca vedeam ca voia sa ma intrebe daca l-am injurat...( ma enervasem asa tare incat mai avem putin si saream pe el sa-l bat, pentru  ca ii spusese cam ceea ce ziceam eu, si nu voiam ca ei sa afle care e biasul meu, fiindca ar fi crezut ca-l menajez la dans)
-ok, ok, chihuahua, nu te mai enerva, zice Yoongi.
-daca ma mai faci o data chihuahua va fii ultimul lucru  pe care il zici...
-bine, Thy, am inteles sa traiti!
Toti incepem sa radem iar eu ii poftesc in casa, in sufragerie...
-azi veti sta la mine, dar maine veti hotarâ daca va mutati la Zack sau ramaneti aici, fiindaca Zack are o casa mai spatioasa, si cu mai lutina lume...
- ne mutam la Zack, spune V.
-dupa cum ai reactionat la faptul ca te-am dat de gol in fata biasului tau, logic ca ne mutam, imi sopteste Suga
Il chem putin mai departe si il intreb:
- cum ti-ai dat seama?
- ca Jimin e biasul tau, usor, fiinda te-ai uitat prima data la el, plus ca atunci cand vorbea, iti sclipeau ochii, dar stai linistita chihuahua nu spun la nimeni.
-merci, dar de ce imi spui chihuahua?
-pentru ca esti scunda, si te enervezi repede... App ce inaltime ai?
-am 1,55...
-aaa, baieti coregrafa noastra are 1,55, asa ce tre sa fim atenti sa nu o calcam din greseala ca n-o vedem, tipa Tae...
Baietii rad, Jimin doar schitand un zambet scurt, si spunand:
- in sfarsit nu mai sunt eu cel mai scund din camera...
-stai chil ca nici eu nu sunt cea mai scunda...
-dar cine e? Intreaba Kookie...
-stau chiar langa tine, spune Silvy!
-tu ce inaltime ai Silvy?
-daca va zic de acum eu o sa fiu chihuahua...
-ziii spun baietii, Ally si Mimy in cor..
-nu...
-are 1,47, zic eu repede...
-taci! imi spune si ma loveste cu o perna in cap ...
toti incepem sa radem si sa povestim.

Viata Schimbată / PJMWhere stories live. Discover now