-ai innebunit?
Jimin's pov
-hai, iti va placea! Spun eu si imi musc buza de jus, stiind ca ca accepta.
-bine, dar sa stii ca de fiecare data cand iti vei musca buza, ma vei face sa o musc eu, si nu stiu daca iti va displacea.!?!.!?..
-hai sa vedem, spun eu si o sarut, lasand-o sa imi muste buzele, e asa de sexy, si frumoasa si si desteapta, pacat ca s-a lasat de cariera muzicala si a ramas doar cu dansul.
O trag dupa mine in baie, dau drumul la apa, o lipesc de perete si o sarut, o musc de gat lasandu-i mici semne frumoase, ea deasemenea la fel, imi inconjoara talia cu picioarele ei senzuale, eu o prind de fund, o strang, facand-o sa geama usor de placere. Incep sa ii dau jos tricoul, ea sarutandu-ma si muscandu-mi pielea, o simteam asa aproape, am asezat-o in cada, dandu-i jos lenjeria, ea prosopul meu, se rusinase, dar era superba, nu sriu cum am rezistat pana acum fara ea.
Mi-am cufundat fata in sanii ei firavi si delicati, erau asa fini.
Theodora's pov
E prima data pentru mine, si abia ce l-am cunoscut pe Jimin, dar am incredere foarte mare in el, nu stiu cum, dar m-a facut sa am incredere in el.
Il vad cum scoate un prezervativ, iar dupa incepe sa ma sarute si sa imi la se semne vizibile pe gat si sani.
Jimin's povMa aplec usor peste ea si imi introduc mana in feminitatea ei, facand-o sa geama de placere.
Theo's pov
Dupa putin timp isi inlocuieste mana si intra cu adevarat in mine. Durea intr-un fel ciudat, nu tare, dar durerea devenea placere incet.
-Ah! Ji-Jimin! Gem eu in timp ce spate-le mi se arcuieste, darorita fortei lui.
Dupa vreo ora, cand apa s-a racit, inainte sa iasa din mine ma intreaba:
-ti-a placut?
-ma bucur ca ai fost primul din viata mea!
Ma saruta apoi se aseaza langa mine extenuat.
Imi pun capul pe mana sa apoi il intreb daca vrea sa mergem in pat, primind un raspuns afirmativ.
-kitten?
-da, mochi!?!
-te iubesc!
-si eu!
-si tu ce?
-si eu te iubesc, nu fii copil!
Ne schimbam, si mergem in pat, unde adormim imbratisati.Jimin's pov
Este dimineata, ma trezesc inaintea Theodorei, merg sa imi fac rutina, si apoi micul dejun.
Theo's pov
Ma trezesc si nu il gasesc pe Jimin langa mine, imi fac rutina si cobor, jos la bucatarie, unde ii gasesc pe Jimin, Tae, Kookie si Yoongi.
-neata!
-hey kitten! Spune Jimin.
-neata, Thy! Spun cei 3.
-va rog, nu imin mai spuneti Thy, diar Silvy imi zicea asa, si cum m-am certat cu ea, nu vreau sa mi-se mai zica asa.
-ok, neata, Alexandra! (Zice Tae)
-de unde dracu sti ca ma cheama si Alexandra?
-nu mai injura, nu imi place! ( zice Jimin)
-stiu, dar, asa m-am obisnuit, si oricine injura, in plus, daca nu injur, ce o sa lr spun idioatelor care se dau la tine?
-o sa le lasi in pace!
-da, da, s-o crezi tu! Dar ce faci acolo?
-clatite!
-yummy! Si acum, tu...(spun si ma uit la Tae) de unde sti ca ma numrsc si Alexandra???
-ti-ai uitat poseta ieri pe masa, si Maia a zis sa-i dau niste bani din poseta sa, si cand am vazut al cui e buletinul, am inteles a cui e poseta, i-am zis ca nu e a ei si m-am uitat pe buletin si am vazut numele.
- povestea ta n-are sens...
-de ce?
-ca Maia nu e acasa de 2 saptamani, idiotule, si unde e poseta mea?
-in cuier.
Ma duc si ma uit in poseta, si prin tot dezastrul ala provocat de V, nu mi-am gasit 250 de lei....
- Kim Taehyung!
-da Alexandra!
-nu-mi mai zice asa ca ma enerveaza, si unde sunt 250 de lei din portofelyl meu?????
-Jungkook, unde i-ai ascuns, ca ne omoara!!!?
-nu stiu, ca nu i-am ascuns eu, i-i-am dat lui Hobi !
Am luat o perna de pa canapea, m-am dus la ei, si -i am lovit cu perna, pana au apucat sa fuga. I-am figarit prin toata casa, pana s-au ascuns, la Hoseok in camera...
-astept sa iesti cu tot cu bani!!!
-s-astepti, zice Hobi!
-bine, bine!!!
Peste 10 minute se aud cum ies din camera, si cand ajung la scari, jos, ii intreb, sperindu-i:
-deci, unde-s banii mei??
Baietii incep sa fuga iar in bucatarie, si eu dupa ei lovindu-i cu perna.
Deodata vrand sa il lovesc pe Hobi, ii dau peste mana lui Jimin, si il fa sa scape ulei incins pe mana.
-ah, gata! Pana aici! (tipa el nervos) nu va mai compotrati ca niste copii de 5 ani! Sunteti josnici! Iar tu, faci cel mai rau, cu ei m-am obisnuit, si nu m-am gandit vreodata ca iubita mea poate fii atat de inconstienta, si incompetenta!
-auzi! (Zic eu si il plesnesc)Tu nu ma jicnesti pe mine. Acum Taci si lasa-ma sa ge ajut.
-nu am nevoie de ajutor, mai ales din partea ta.
-nu fi animal, defapt, fa ce vrei!Jimin's pov
Ma duc in camera si ma dau cu ceva pe arsura, de ce ustuta asa rau?!?
- aish! Bagami-as, doare!
Cineva bate la usa:
-Jimin, pot sa intru?
-nu!
-lasa-ma sa te ajut, te rog, imi pare foarte rau, doar lasa-ma sa te ajut. Iarta-ma!
-intra! Spun nepasator.
-Jiminie, iarta-ma, spune cu lacrimi in ochi.
Ii sterg lacrimile cu mana, si ii zic:
- si mie imi pare rau ca te-am jicnit!
-asta a durut mult mai tare decat arsura ta. Sa fiu jicnita de persoana pe care o iubesc, doare mai tare decat sa fii calcat de o masina, sau mai rau!
-iarta-ma, si tu pe mine, spun profund afectat de ceea ce mi-a zis, se pare ca pe ea a durut-o ceea ce am zis mai tare decat mi-as fi putut imagina in ciuda reactiei le care a avut-o. Fara sa imi dau seama ea incepu sa planga.
-chiar asa ma crezi incompetenta si inconstienta? (Spunea ea printe fluviile de lacrimi pe care le avea pe obraji). Sau ai facut asa doar ca sa iti bati joc de mine, dupa ce s-a intamplat aseara...
-nu.
-ce nu?
-nu, nu mi-am batut joc de tine, si nu cred ce am zis, am spus-o la nervi.
-intai gandeste si dupa vorbeste, spune ea si imi mangaie parul.
- chiar imi pare rau, zic si o sarut apasat, muscandu-i buza,si imbratisand.o, fortand-o sa isi incolaceasca picioarele in jurul taliei mele.
-fara prosti de dimineata Jiminie, si in plus trebuie sa vedem ce facem cy mana ta. Te-ai dat ch ceva?
-da cu asta, zice si imi arata o sticla de alcool sanitar.
-nu, trebuia sa te dai cu crema, alcoolul doar va agrava.
Ma da cu creama, durerea facandu-ma sa gem usor si sa ma vaicaresc ca un copil, si eu care am facut-o pe ea copila. Imi pune un bandaj si coboram sa luam micul dejun.
YOU ARE READING
Viata Schimbată / PJM
RomanceNu dau spoilere.... Vreau sa cititi . . . Bine, poate doar unul :🔞🖤