2 Incepe actiunea

184 8 0
                                    



Este dimineata, si ma trezesc cu o surpriza de la sor-mea, care a vorbit cu toti din casa sa faca galagie cu orice pot, carti, pixuri, muzica data la maxim, orice...
- O sa ma razbun, Jessie! spun nervoasa, dar impresionata de faptul ca le-a mers planul.....☺
- Hai, si trezeste-te, ca suna Tina disperata, zice ea razand si enervandu-ma....😠😠
Am uitat sa va zic, Tina e asistenta mea, si aproape cea mai de incredere persoana pe care o cunosc, ea ma ajuta si cu firma mea de fashion (Thweef) si face tot ce poate sa ma ajute sa ajung din ce in ce mai sus in profesie.
Ma ridic lenesa din pat si ma duc sa fac un dus. Am iesit dupa 30 min din baie, imbracata cu un tricou larg si decoltat, de culoare gri si o pereche de blugi negrii, eram incaltata cu o pereche de tenisi albi, aveam o sapca cu idolul, si biasul meu, Park Jimin.
Stiu multe ( si prin multe vreau sa zic foarte multe )lucruri despre el, de la culoarea preferata, la inaltime si numarul de la incaltaminte, dar stiu lucruri importante si despre ceilalti, cum ar fii: inaltimea lor, datele de nastere, varstele, culoarea parului, ce animale ce companie au, momentele grele prin care a trecut fiecare, etc (pot spune ca sunt o adevarata ARMY).
Dupa ce ies din baie, merg sa mananc, si pe geamul de la bucatarie o vad pe tin alergand, si dand sa intre, fara a observa vecinii care se holbau la ea:
-Theo (Thy este porecla, si numele de scena pe care Olivia mi-le-a dat, si spun asta pentru ca defapt ma cheama Theo), nu o sa iti vina sa crezi ce vesti noi am..... Spune ea tragandu-si sufletul.
- Ce e?
- Vei fii coregrafa unei trupe coreene, de care iti place tie, ceva de genu' .....Bt...bt...
Inainte se termine i-o iau inainte si tip:
-BTS! Tip si scuip fara sa vreau laptele din gura pe costumul ei noi, Scuze, Tina!
- Da-mi ceva cu care sa ma imbrac si taci. App du-te apoi si fa coregrafii pe piesele astea ( si imi da un stik cu piesele pe care trebuia sa fac coregrafi)
- Cand trebuie sa fie gata aceste coregrafii?
- Pai... Pana deseara...
- ce ? Si iar scuip fara sa vreau mancarea pe ea.
- da, adica, baietii vin azi, pe la 23, si ei tre sa merg dupa ei la aeroport, spune-i lui Zack sa pregateasca masina, ca mergem sa ii luam pe baieti...
- O sa fiu coregrafa lui Park Jimin!!!!!!!!!😊😊😊😊 Abia astept! (Zic entuziasmata, incercand sa nu ma auda nimeni, dar Tina se uita si radea de mine cum faceam piruete si saream de fericire)
- daca imi aduci niste haine curate in care sa par decenta, nu decoltate, o sa il vezi mai repede...
I-am adus haine curate si decente ( am gasit cu greu niste haine fara sa fie decoltate, fiindca ei aparent nu ii place sa se imbrace sexy)
- Poftim!
- Hai, mersi, dar unde ma schimb?
- La baie, dăă.....
-k, k mersi.
- Schimba-te mai repede si mergi dupa baieti.
- Bine, bine.
Dupa ce Tina a plecat, eu am stat si am creat niste coregrafi pe piesele pe care mi-le-a dat.
  Au trecut cateva ore in care doar am dansat, asa ca am luat o pauza. Sesizand ca deja este ora 14, si eu dansam de la 10, nerabdarea ma apasa si o sun pe Tina:
       -Alo
       -Da Theo, ce este?
        - pe la cat ai zis ca ajung baietii?
        -la 23, suntem la tine.
       - Da, dar ei cand ajung in tara?
       - Pe la 16, dar dupa mergem sa manance si ei undeva, si abia dupa venim la tine...
        - poti sa le spui ca veniti la mine si va fac eu mancare traditionala romaneasca..... Te roooooog, vreau sa ii intalnesc mai repede.
         - ok, dar sti ca trebuie se vb cu ei in engleza, nu?
          - nu poti sa le traduci tu, pentru ca ma voi incurca sigur, doar sti ca asa fac atunci cand sunt emotionata, mai sti interviul ala pentru nush ce revista?
          - mai bine inveti sa iti stapanesti emotiile.
           - da, dar nu uita ca nici ei toti nu stiu engleza la perfectie, si ne va fii cam greu sa vb.......
           - lasa, ca se descurca, in plus, asa vor mai exersa si ei... Hai ca trebuie sa imi vina taxiul pana la aeroport, Bye!
          - ok. Pa!
OMG! Ma enerveaza la maxim, o sun pe Liv sa ma mai calmez:
           - Hei, Thy!
            - Hello!
             - Ce s-a intamplat de ma suni asa nervoasa?
             - Voi fii coregrafa celor din BTS si Tina nu vrea sa ne fie translator, in plus i-am explicat ca ei nu stiu engleza perfect, dar, cine sa inteleaga😠😠😠!?
              - tu vei fii coregrafa lor si nu mi-ai spus?
               - nici n-am avut cand, abia astazi de dimineata am aflat...
               - si ai facut curatenie, mancare, ceva?
               - am uitat...
               - bine, ca n-ai uitat cum sa si respiri...
Radem amandoua, apoi eila imi zice ca vine sa ma ajute la curatenie si mancare...
      Dupa 3 ore           
       - macar am terminat , coregrafiile si mancarea, acum hai sa facem curatenia....
      - hai, stai... Ce coregrafii?
      - mi-a zis Tina sa fa  inste coregrafii pe niste piese, una se numeste FAKE LOVE, iar cealalta ANPANMAN...
        -astea sunt piesele lor noi?
         - cred...
         - pot sa le ascult?
         - nu...
          - de ce ?
           - Tina, mi-a zis sa nu le dau nimanui sa le asculte, pentru ca ar pitea raspandi vorba...
            - a, k pai hai sa facem curatenie, la ce ora ai zis ca ajung BTS?
            - la 23..
            - pai e ora 16, si tu nici camerele nu li-le-ai aranjat...
            - OMG! Am uitat! Hai repede...!

Viata Schimbată / PJMWhere stories live. Discover now