Am revenit ❤ - e capitol cu flashback-

50 4 0
                                    

E vremea sesiunilor....
De cand au inceput, eu si Jimin am devenit fin ce in ce ma dostanti si incep sa ma simt tot mai singura.... El e la repetiti mai tot timpul pt ca va scoate un nou album, iar eu, doar si doar stau si imvat....
*seara*
Jm:hey, bebe!
Theo: buna!
Eu stateam pe canapea cu niste caiete si Seroxuri pe langa mine, si repetam de zor, pt  ca in urmatoarea zi aveam cel mai greu examen...
Jm:vrei sa ne uitam la un film?
Th:nu pot, Jimin, trebuie sa invat...
Jm: De doua saptamani stai si inveti in continuu, parca nici nu mai exist, tot ce imi zici e "buna" "Pa" sau "trebuie sa invat"....
Th: de ce nu intelegi ca trebuie sa invat
Th: vreau sa termin cu medie de bursa....
Jm: de ce?
Jm: ai bani sa.ti poti asigura facultatea...
Th: de fapt, nu prea....
Jm: hm?
Th: unele din magazinele mele au dat faliment, si am fost obligata sa vand firma, mama nu imi mai poate asigura ca imi plateste ea o parte, iar cu job-ul pe care il am alaturi de boi, si sala de dans, nu am cum sa ma si intretin, sa platesc chiria la sala de dans, sa ii trimit surorii mele pt ca nu seai descurca si sa si platesc o facultate care e chiar costisitoare, pentru ca e in inima Seoulului...
Jm:Theo, de ce nu mi.ai zis?
Th: nu voiam sa crezi ca sunt materialista sau ca stau cu tne ca sa ma pot duce la o facultate de top.
Jm: bebe, tot ce vreau sa sti este ca nu vreau sa imi ascunzi lucruri grave, si suntem impreuna de peste un an, si te iubesc cum n.am iubit pe nimeni, asa ca te.as ajuta in orice clipa.
O lacrima aluneca pe obrazul meu...
Jm: tu esti persoana cu care imi impart totul, si pe care n.as  putea s.o vad suferind.... Tine minte( zice si ma imbratiseaza, mangaindu.mi parul), eu sunt aici pentru tine mereu, si te voi ajuta mereu.
Il imbratisez si eu, iar el imi saruta fruntea.
Jm: acum cai sa luam examenul ala! Zice el punandu-si ochelarii si luând foaia de pe care repetam si ascultamdu.ma, incet, incet din toate.

*dimineata*

Ma trezesc pe canapea, langa Jimin, eu pe o parte el pe cealalta. Suntem înconjurați de foi, iar ceasul este 7:30.
Th:Jiminie, trezeste-te, sunt in mare intarziere
Jm: inca 5 minute
Th: e 7 30
Jimin sare rapod de pe canapea
Jm:cat?
Th:da, haide!?!

După examen

Ajung obosita acasa, si il gasesc pe Jimin strangand foile pe care le lasasem mai devreme

Jm:hey, bebe, cr.ai facut la examen?
Th: cred ca bine, dar tot ce vreau sa vad acum este patul. Mor de oboseala. Tu cum de nu esti la munca?
Jm: azi i.am.anuntat pe toti ca vreau o zi libera, fiindca ne streseaza prea mult.
Th: si?
Jm: avem toti liber pana la sf sapt.
Th: eu ma duc sa dorm putin
Jm: vin si eu, fiindca sunt extrem de obosit...

Dupa amiaza:

Eram intr.o piață din oras, cand telefonul meu bipaie
Ma uit si vad ca erau rezultatele xe la examen
Th:jimin, am primit rezultatul
Jm:Uita-te
Th:l.am luat! Cu nota maximă! Mersi, mersi, mersi ca m.ai ajutat da invat, te iubesc?❤
Jimin ma imbratiseaza, iar oamenii din piata se uita la noi.
Th: Jiminie, lumea se holbeaza
Jm: sa se holneze, pana la urma  sunt un simplu om.impreuna cu iubita lui in piata. Nu am voie sa te imbatisez? Uite, doar zambeste.le si totul va fi bine.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Viata Schimbată / PJMWhere stories live. Discover now