Valentine's Day❤

62 4 0
                                    

1 februarie

Liv: Theooooooo!
Th: da!, ce e?
Liv: m.am certat cu Thomass
Th:cum?
Liv: asa, a tipat la mine, si l.am paradit
Th: bravo, doar cine e el sa tipe la tine
Liv: exact...
Th: am primit mesaj de la Jimin.
Liv: ce zice?
Th: vine la noi
Liv:ok
Th: vezi ca vine sor.ta cu Willow.
Liv: de ce?
Th:i.am dat msj, cu ce dobitoc e Thomass
Liv:ok, da unde sta?
Th: Avem 3 camere, tu te muti cu mine, ele 2 in camera a 2a si lasam livingul liber.
Liv:ok

5 februarie

Liv: Theoooo!! telefonul tau sunaaaa!

apel

Md( Maddie):  Theo, noi mai avem putin si ajungem la aeroport, veniti sa ne luati

Th: vin doar eu, liv ramane ca tre sa il astepte pe Jimin sa vina la noi.

W: pai daca vine el, cum vom sta in camere?

Th:  pai eu voi sta cu el, Liv in living si voi in camera a 2 a.

Md: ok, hai ca mai avem 20 de minute si ajungem, cat iti ia sa ajungi la noi?

Th: imi ia vreo 20 minute daca nu e trafic, daca e, poate lua de la 25 min pana la 45

Md: pai hai, pa si vin.o  odata

Th: ok, pa!

apel incheiat

Liv: ce-au zis?

Th: ca ajung cam in 20 min

liv: si nu te duci dupa ele

Th: astept sa vina Jimin.

Liv: hai sa il luam ca vreau si eu sa vin, ca doar e sora mea.

apel

Jm: Alo!

Th: Jiminie, unde esti?

Jm: la studio, plec acum

Th:Aveau dreptate baietii cand ziceau ca esti intarziat mereeeu, nu doar la prima intalnire, la care te.am ateptat 20 min... oricum, stai acolo ca vin cu Liv si te luam, si mai luam pe unul dintre voi ca tre sa ne ajute cu bgajele

Jm: cu ce bagaje, plecati undeva?

Th: Am uitat sa va anunt ca vin sora lui liv, Maddie si Willow prietena ei sa stea cu noi. eu si ele ne.am petecut toata copilaria impreuna.

Jm: ok, il iau pe Jungkook, ca sa ne ajute.

Th: ok, haide-ti ca fetele ajung in 20 min.

Jm: OK. pa, iub

Th: paa!

Cobor din apartament cu Liv, il luam pe Jimin si si pe baieti care au vrut sa vina si ei, si mergem sa le luam pe fete.

Tae: da cine.s fetele astea?

Liv: sor.mea si Willow

Jm: ai o sora?

Theo: da, are, si sunt gemene

Jk: pai mai am inca 2 gemene de diferentiat

Theo: sunt usor de diferentiat,  pt ca una  e baschetbalista si se imbraca mereu sport, e mai inalta decat mine si Liv, cred ca are 1 70. Si oricum daca nu se dau una drept cealalta e foarte usor sa le diferentiezi.

Suga: ea joaca baschet?

Theo: si ea si Willow joaca, si u castigat nuj ce pt orasul lor

Am ajuns la aeroport si le.am luat pe fete.

Am ajuns in apartamentul nostru si e le.am cazat, ele de acum mutandu.se cu noi.

Bts: Annyeonghaseyeo ! Noi suntem BTS

Md, W: stim, astea 2 ne.au innebunit cu voi, mai ales Theo, vai cat de cute sau sexy sau cine stie cum e Jimin

Eu m.am inrosit toata, iar baietii au început sa rada

Jm: nu stiam ca iubita mea ma lauda asa de mult

Am vontinuat aa vorbin una, alta, pentru a le face pe fete sa se simta ca acasa. Pentru ca e si noua lor casa.

14 februarie

Theo:  Liv hai, ca întârziem...
Liv: avum
W: abia astept sa vad ce iti ia jimin de Valentine's Day.
Md: si eu
Th: nu e mare chestie
Liv: ba da.

M.am intors de la facultate si i.am gasit pe Liv Tae Maddie Willow Jin si RM care voiau sa ma pregătească pentru surpriza pregatita de JM.
Aceștia au ținut de vorbă o grămadă mi.au spus Cum să îmi fac părul după cu ce să mă îmbrac Bineînțeles că nu am acceptat că doar nu degeaba îmi am comandat o rochie de două luni după aceea au stat și au povestit despre o mie și una de chestiuni și întru un final mama anunțat că prințul plecase de acasă
Eu am fost imbracata asa

au spus Cum să îmi fac părul după cu ce să mă îmbrac Bineînțeles că nu am acceptat că doar nu degeaba îmi am comandat o rochie de două luni după aceea au stat și au povestit despre o mie și una de chestiuni și întru un final mama anunțat că prințu...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin a sosit, iar ceilalti ne.au lasat singuri. 
Jm: buna! Iubito nu stiu cum sa incep, dar voiam sa iti zic ca ti.am adus asta, zice el si imi da un trandafir 🌹 rosu.
, ma luat de mână am coborât și am mers jos la mașină dar de data asta nu mașina mea am dat de șoferul Jin care îmi aduce la un restaurant ce era destul de retras am luat masa acolo apoi șoferul nostru care nu era tocmai șofer nea dus intru în cartier apropiat de cel în care locuiam.
Theo: Jiminie, de ce am venit aici?
Jm: vezi apartamentul acela cu lumina aprinsa de la etajul 5?
Theo: da, ce e cu el?
Jm: daca accepti sa semnezi asta, e doar al nostru
Theo: da, semnez, dar ma lasi pe mine sa platesc jumătate
JM: nup
Theo: macar mobila
Jm: ok

Jimin pov

Theo imi sare in brate si ma saruta, ne invartim putin, apoi sarutul nostru devine din ce in ce mai pasional. Ea imi musca buza si eu la fel. A devenit un franch kiss in adevăratul sens al cuvantului.
Ne despartim pentru banala lipsa de aer.

Theo pov

Jm: pisicuta mea are chef de joaca? Zice acesta si imi trage corpul.ai aproape de el. M.a lipit de el, eu simtindu.i abdomenul perfct lucrat si faptul ce deje devenea excitat.
Eu:dap, asa cum ai si tu
Jm: te iubesc

Ne am dus sus in apartamentul foarte frumos aranjat avea o bucătărie destul de mică o baie mare două dormitoare un hol nu foarte lung și un living destul de încăpător.
Jimin a incuiat usa si m.a lipit de primul perete pe care l.a vazut.
A inceput sa ma saute salbatic, a lasat saruturile in jos pe gat, imi musca pielea facandu.ma sa gem usor.
Il simteam, era foarte excitat 😁🤗😍😝.
Mi.a deschis fermoarul rochiei, si a lasat.o in jos, eu i.am deschi cureaua si i.am desfacut camasa. M.a trantit pe pat si s.a napustit asupra mea c mii de saruturi. Mi.a dat jos sutienul si s.a napustit asupra unui san, iar pe celalalt il masa. Si.a dat  pantalonii jos, ramanand doar in boxerii ce mai aveau putin pana la rupere. Mi.a dat lenjeria jos si m.a penetrat cu putere. La scurt timp am facut schimb de locuri, eu presandu.ma pe membrul sau, si facandu.l si pe el sa tanjeasca dupa mine.
Theo: Ji-jimin-Ahh
Jm: te iubesc, baby girl
Theo: si eu daddy! ~ah~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Imi pare foarte rau ca nu am mai postat dar nu am mai avut timp si nici prea multa inspiratie...
Va multumes ca inca imi cititi cartea❤❤❤❤❤❤❤
Va multumesc pentru cei 300 de ochisori! Azi voi incerca sa mai postez inca un capitol, dar nu promit.

Viata Schimbată / PJMWhere stories live. Discover now