X:bzzz! bzzz!
Jm: Theo, alarma
Theo:imediat... Zic somnoroasa
M.am ridicat din pat, am oprit alarma, si m.am dus sa ma imbrac.
Am iesit din baie, mi.am luat un caiet si un pix.
Theo: Jimin, eu am plecat la facultate, azi vin la studio si trebuie sa va invat coregrafiile.Ora 16°°
Theo: Tae, ce nu intelegi din pasul asta, e simplu, Namjoon si Hoseok te ridica, iar tu trebuie sa sari din mana.n pocioare, ce e asa de greu, pana si eu pot face asta, si sunt fata.... Iar tu, Jin, incurci stanga cu dreapta, am zos cei din stanga au pas la dreapta , iar cei din dreapta la stânga.... Ce e asa greu?
Tae: e destul, mai ales la mine
Jm: are dreptate
Theo: ca sa nu mai zic si de tine, nu iti iese panarama aia de pas de legatura, e simplu, din pasul asta care e foarte simplu mergi in astalalt, care e mai dificil. Oamenilor, nu faceti meseria asta de asa putin timp...
All: Theo, vrem si noi o pauza, dansam in continuu de 4 ore
Theo: pauza cand veti face pasii corect si coerent. Cum prima coregrafie a iesit bine si asta nu. Hai pauza 5 minute
Băieții merg la vestiar, dar cineva se aude pe hol venind:
X:tu cine esti...?
Theo: coregrafa BTS, voi sunteti astia, TXT?
Sb(soobin): tu vei fi si coregrafa noastra?
Theo:mama xe inalt esti? Da, voi fi coregrafa voastra.
Hk(Hueningkai): eu sunt hueningkai, ei sunt Taehyun, Soobin, Yeonjun si Beomgyu. Ce coregrafa frumoasa avem, ai pe cineva?Theo: in primul rand sunt prea mare pentru tine si in al doilea rand sunt cu Jimin...
Baietii au inceput sa rada, mi.am luat la revedere de la ei, si am continuat repetitiile cu ametitii mei.
Am terminat repetitiile, si acum vrem sa mergem spre casa.
Theo: voi cu ce ati venit?
Jin: i.am adus eu cu masina
Theo:pot sa iau si eu cativa ca si eu tot cu masina sunt.
Jm: vin eeu
Tae:si eu
Jk: sho
...
Jk: mai avem mult pana la masina?
Theo: e o parcare la 5 in de aici si am parcat acolo.
...
Ne.am suit in masina si am ajuns acasa. Ne.am dus fiecare aa facem dus.
Jm: Iubireee!
Theo: Da! (Tip eu din baie)
Jm:pot sa vin si eu?
Theo(iesind pe usa): nu, ca am iesit
Jm:pai hai inapoi
Theo:nu!
Jm:te rooog!
Theo: hai du.te tu, nu vin, ma duc sa fac mancarea de searaAm facut de mancare si m.am dus sa.i chem pe baieti (liv s.a mutat de la noi, cu Thomass)
Theo: Lumea! La masa!
All:acuum!
Au venit toti la masa si ne.am asezat sa mancam.
Jk: asta facea si mama cand eram mic, e super bun!
Jm: Theo, sincer mie nu.mi place, ai pus esenta de vanilie? Nu.mi place cum ai gatit.
Am continuat sa mancam, Jimin plecand in living.
Nj: Nu ai nici-o problema cu ce ti.a zis?
Jin:eu cand mi.a zis asta i.am turnat o cana cu mancare pe cap
Theo: eu am alta razbunare...
Am terminat toti sa mancam, si ne.am dus in living si noi, iar mofturosul meu s.a asezat langa mine, mangaindu.ma pe picior.
Incearca sa ma sarute, iar eu ii zic:Theo: de acum sa.ti gateasca ma.ta.
Jm: ce?
Theo: exact ce.ai auzit, sa.ti gateasca ma.ta, ca eu nu mai fac pic de mancare.
Baietii au început sa rada
Jm: iubire, imi pare rau, n.am vrut sa sune asa, dar nu mi.a placut ca esenta de vanilie ii dadea alt gust. Imi pare rau... Ma ierti?(Zice el si isi face o fata de catelus)
Theo:n.am nicio problemă, dar m.a deranjat felul in care ai zis, nu ca ai zis...
Jm:daca chiar te deranjeaza mananc
Theo:nici sa nu crezi.
Jm: de ce?
Theo: o faci obligat, si ma jicnesti mai tare daca faci asta! Zic eu si ma imbufnez.
Jm:Imi pare rauuuu! Sunt un prost!
Theo: stiu, (zic eu starnind rasul celorlalti)... Dar esti prostul meu...
Mai stam ce mai stam in living, apoi Jimin ma trage in dormitor.
Se aseaza pe pat, eu stand pe pieptul sau. Ma mangaia pe picior, cealalta mana a sa plimbându-se pe spatele meu. Imi masa pociorul, pana cand ajungea la zona mea intima. Incepea sa ma sarute pe gat, urcand pana pe buze si coborand iar.Theo: Jimin, s~stop!
Jm: de ce, te vreau....
Theo: si eu, dar mai trebuie sa astepti cel putin 5 zile...
Jm:de ce?(zice el continund sa ma sarute)
Theo:sunt pe stop, asa ca n.am cum...
Jm:si eu ce fac inca 5 zilzile?
Theo:ia ghici?
Jm: de ce nu mi.ai zis de la inceput, ca sa nu imi fac sperante?
Theo:răzbunare !
Jm: pentru?
Theo: ai zis ca nu iti place mancarea mea, na razbunare!
Jimin a inceput sa se smiorcaie, si dupa m.a imbratisat.
Jm: de acum mancarea ta e cea mai buna, numai zi.mi inainte ca sa nu.mi fac sperante.
L.am imbratisat, apoi am adormit asa.
YOU ARE READING
Viata Schimbată / PJM
RomanceNu dau spoilere.... Vreau sa cititi . . . Bine, poate doar unul :🔞🖤