INTALNIREA CU FAMILIA THEODOREI

64 6 0
                                    

JIMIN POV

Jm: Hyung, m-a lasat balta....

Rm: si-a revazut una din bff-uri, cum  ai fi vrut sa reactioneze?!!

Jm: nu m asteptam sa ma lase balta, macar sa imi zica, ca ma va ajuta mai tarziu, chiar daca nu mai avem timp....

Nu pot sa cred ca m-a lasat balta, adica ma asteptam la un raspuns, eu ce o sa ma fac... daca ai ei nu ma plac, si vor sa se desparta de mine, eu ce o sa ma fac fara micuta mea

THEO POV

Kim: bun, acum ca ti-am aratat ...

Theo:Kim:?! am uitat de jimin, cum am putut uita?!

Am plecat de langa Kim si m-am dus acasa alergand, am intrat in casa si m-am du direct sa vad unde e Jimin. M-am dus fix in camera:

Jm: ti-ai adus aminte ca ai uitat ceva?!? (intreaba el sarcastic)

Theo: imi pare rau, imi pare foarte rau, nu mi-am dat seama, ma bucurasem ca o revazusem pe Kim si nu am sesizat ca te-am lasat balta, Jiminie imi pare foarte,  foarte rau.

Jm: Mhm....

Theo: Jiminie...

parasi, prostutule.( zic eu apoi el ma saruta)  

Jm: acum ajuta-ma si pe mine, ce ar trebui sa stiu despre tatal tau?

Deodata usa se deschise si pe ea intra, Lorenzo, fostul meu iubit, de care m-am despartit pentru Jimin, adica atunci cand eu si Jimin am devenit apropiati am aflat ca el m-a inselat iar, si am hotarat ca de aceasta data nu il mai iert, mai ales ca imi placea de Jimin...

Lor(Lorenzo): Theo, te-ai intors, stiam eu ca ma vei vrea inapoi!

Jm: Buna! Theo asta cine mai e?

Theo: el e Lorenzo, fostul meu iubit...

Lor: doar fostul, m-ai parasit pentru orezarul asta!?

Jm: pe cine faci tu orezar?!?

Lor:  pe cine-ntreaba...

Theo: Terminati! ( zic eu vazandu-i pe baieti cum mai au putin si incep o bataie)

Jm: pana la urma cine-i asta??!

Theo: nu mai tipa si lasa-ma sa iti explic... El este Lorenzo, fostul meu iubit, m-a inselat de 2 ori, iar eu am hotarat ca nu vreau sa ii mai acord si a3a sansa. M-am despartit de el, mai ales ca incepusem sa am sentimente pentru tine...  In plus tipul nu merita sa te certi cu el, oricum nju intelege....

Dupa ce zic astea, Lorenzo ma trage de langa Jimin si incepe sa ma sarute, eu incercand sa scap de el. Nu puteam sa il indepartez, era prea puternic, doar era fotbalist.

Jimin, vine, ma ia din stransoarea baiatului, si il imbranceste, pana ce acesta cade pe podea. Il da afara din camera, abia dupa ce i-a dat un pumn zdravan  in maxilar.

Jm: Theo, esti bine?

Theo: da, ti-am zis ca  nu merita sa te certi cu el, asa e , un idiot. Tu esti bine?

Jm:da. Pe cine face asta orezar??

Theo: Jiminie, asa s-ar putea za iti zica si tata, pentru ca atunci cand i-am zis de tine mi-a zis asa: cu un orezar?! n-ai gasit romani? si eu i-a raspuns ca te iubesc si ca nu as vrea pe altcineva in veci.

Jm: Te iubesc! Si iti multumesc!

Theo: si eu te iubesc!

Jm: n-ai inteles.

Theo:Hm?

Jm: iti multumesc pentru tot, pentru ca m-ai ales pe mine din doi, si pentru ca mi-ai luat apararea in fata tatalui tau, si iti mulumesc pentru ca imi esti mereu alaturi! ( spuse acesta si ma saruta) Baiatul acela ti-a luat din dulceata, bine ca sunt eu aici sa curat murdaria lasata de el pe buzele tale.

Viata Schimbată / PJMWhere stories live. Discover now