8

63 5 0
                                    

Ziua lui Jimin a trecut repede, acesta fiind surprins de cadoul de la mine...

Flashback

-Jiminie, iubirea mea, vrei sa vii putin afara?
-da scumpo!
-uite, asta e pentru tine!
Spun eu, il sarut di ii dau cadoul:
-iubito, e minunat!
-chiar iti place?
-cum sa nu-mi placa, vacanta in Grecia pentru noi doi!?!, e minunat, dar nu trebuia sa te deranjezi, puteau sa nu-mi iei nimic  simpla ta prezența aici cu mine ma face sa simt ca sunt nemuritor. Te iubesc!
-si eu, dragostea mea!
-si chiar imi place, jaketa pe care mi-ai luat-o, e super si initialele noastre pe ea inseamna o fericire vesnica!

Flashback incheiat

Am ajuns si la ziua mea, care este la 13 zile dupa cea a lui Jimin, si mi-a facut cel mai frumos cadou pe care mi-l-am putut dori, mi-a luat o pisicuță. E asa de dragut, il iubesc asa mult.

Dupa o saptamana

-Jimin, cred ca pisica e bolnavă!
-cum, de ce, cand?
-nu stiu. Hai s-o ducem la veterinar!
-ok, Jin pregateste masina, trebuie sa ducem pisica la veterinar.
-de ce, ce S-a-ntamplat?
-cred ca e bolnava, are febra si nasucul ii e cald.
Ne-am urcat in masina, eu conduceam, iar Jimin ținea pisica.
-sper ca micuța să fie bine!
-o sa fie, iubirea mea, spune acesta.
-si daca nu?
-o sa fie, iti promit.
-multumesc, te iubesc, Jiminie!
-si eu scumpo!
Ajunsi la veterinar, medicul ne spune ca are o viroza usoara, dar nu e ceva grav.
-multumesc, cerului ca e bine!
-avum putem rasufla usurati!
Ne-am intors acasa unde ceilalti ne-au întâmpinat
-cum e pisica? Intreaba Kookie si Tae la unison.
-e bine, i-am luat niste pastile pe care trebuie sa i le dam. Zice Jimin.
A venit seara, iar Olivia (Liv) cea mai buna prietena a mea le care o cunosc de 19 ani a ajuns in Coreea, din SUA si a zis ca vrea sa vina la mine sa facem o seara de fete.
Baietii au rămas in camere, iar noi ne-am dus jos in sufragerie si am dat o"petrecere" In care am ascultat muzica si ne-am uitat ka 2/3 filme.
-Theo!
-ce-i?
-auzi, cum sta treaba intre tine si Jimin?
-pai, de cand nu ne-am mai vazut noi, el  a devenit primul din viata mea, si sincer, il iubesc mult, cel mai mult dintre toti iubitii pe care i-am avut. E diferit, ma face sa ma simt eu, speciala si frumoasa si cred ca si el ma iubesye la fel.
Deodata se aud voci pe.hol.
-auzi, Liv, ce-ar fii sa spun ca eu il insel pe Jimin cu Minho, unul din prietenii mei buni din Korea pe care Jimin e  cam gelos, ca sa vedem daca baietii ne asculta la usa.
-ar fii o idee.
-asa si cum ziceam, ultima data cand m-am vazut cu Minho a fost un tip super misto,in tot...
-chiar, vreau si eu un amant desta.
-stiu, e un dragut si un perfect.
-mai ca Jimin?
-eh...
-cum adica ma inseli, striga Jimin in timp.ce tranteste usa de perete?
-nu te insel era un pariu tamp.pe care l-am pus la cale cu Minunata asta 👉, zic si arat spre liv.
-nu te cred vorbeai prea frumos de el, incat sa fie doar un amic.
-Jiminie, spun si ma duc lang el incercand sa-l imbratisez, dar acesta ma respinge.
-sti ceva eu ti-am zis adevarul, dava nu ma crezi suna-l sa vezi ca nu-i adevarat. Si iesi din camera, acum!
-o sa-l sun spune el si iese trantind usa.
-Jimin! Strig eu dupa el.
-ce e, striga el din hol.
-imi pare rau, zic eu incat doar Olivia si Tae aa ma aude, fiindca doar ei erau in camera.
- Theo dar ce se întâmplat mai întreabă tae?
- Problema e că am încercat pur și simplu să văd dacă stătea și mă ascultați pe hol dar se pare că unii înțeleg greșit ceea ce eu vreau să spun Adică o farsă inofensivă nu ar trebui să afectez așa de mult și în plus nici nu prea era farsă adică ar fi putut fi doar o glumă nevinovată Și dacă încerc să îți explic și cad în genunchi și încep să plâng cred că ar trebui să mă crezi pentru că totuși sunt și eu o persoană normală care atunci când spune adevărul spune adevărul și se recunoaște în ochi Adică dacă am de ce să mint știe că nu sunt o persoană o mincinoasă și în plus îl iubesc de ce lași minții.
- Ai dreptate vine Cookie spunând din hol trantind ușa, așa e el îl cunoști nu este foarte credul dar atunci când se întărește o idee încap toți timpul acționează fără să mai gândească îi va trece.
- te-ai certat cu el de multe ori  spune Olivia dar ideea e că voi nu va certăm așa adică voi să nu sunteți nici ca Teo și eu Yoongi dar, dar mai aveți și voi momentele de ceartă Ideea e că voi nu vă Despărțiți în fiecare zi ca și adică în momentul de față eu nici nu mai locuiește cu voi pentru că sa certat cu el și să am mutat pentru că sa împăcat cu un fost Da Cică dar voi nu sunteți la fel o să vă împăcați ați mai avut o ceartă mare și vati în păcat Ideea e că nu sunteți un cuplu care se ceartă și știu că este primul iubit pe care îl ai avut care nu e foarte certăreț dar eu gelos idei Că știai că e gelos nu trebuia Nici noi să facem acest pariu dar totuși e și vina lui pentru că sa supărat din acest motiv Tu ai spus adevărul o să îi treacă știu doar că va fi împăcat.
- vrei să mă duc să vorbesc cu el intrase RM?
-nush, faceti ce vreti, eu i-am zis ca nu l-am mintit, el crede ce vrea.
-chiar asa o sa si fac, si te rog sa imi eliberezi camera! Striga jimin de jos.
-Jimin, mai gândește-te fata chiar nu ti-a favut nimic, nu te- a inselat si a vrut sa fie doar o gluma, a zis Yoongi
-tipic tie, mereu ii iei apararea, ia-o de tot daca vrei.

Viata Schimbată / PJMWhere stories live. Discover now