Au trecut inca 3 luni si acum ne pregatim de o petrecere cu toti angajatii de la firma mea. Jimin, eu si Teo si Yoongi suntem la cumparaturi, iar restul pregatesc sala de dans de la noi din casa, pentru ca acolo organizam petrecerea. Am hotarat sa facem aceasta petrecere pentru a ne cunoaste mult mai bine (baietii cu angajatii mei pentru ca ei vor deveni noile modele ale firmei). Locatia au ales-o baietii pentru ca nu au vrut sa mergem la restaurant.
-Yoongi! Hai sa luam niste cipsuri.
-Teo, Yoongi e la raftul celalalt, zice Jimin.(pe Ally o cheama defapt tot Teo, dar ea prefera sa i se spuna Ally)
-scuze.😂
-Jimin!
-da, iubirea vietii mele.
-o! Ce-i cu linguseala asta?! Oricum, trebuie sa merg sa imi iau o rochie!
-normal scumpa mea, mergem fupa ce luam mancarea.
-ok! (Spun eu si il sarut usor, apoi el imi da un sarut umed pe nas)
Dupa ce terminam infinitele cumparaturi de mancare, am mers sa imi cumpar si eu o rochie.
-Jimiiiiiiin!
-Da, draga mea!
-o vreau pe asta, ce parere ai?
-iti sta superb, esti o adevarata regina, regina mea!
-iar tu regele meu!❤Ma ia in brate, ma saruta si apoi in ciuda obiectiilor mele Jimin mi-a platit rochia.
-Jiminie-ah nu trebuie sa imi platesti rochia, am si eu bani la mine.
-e cadou de la mine.
-te iubesc!
-si eu!😘(kiss)
Ajungem acasa ne schimbam in hainele de petrecere si ii asteptam pe ceilalti.
-Teoooo!
-da, sor-mea!😂
-unde mi-am pus pantofii albi?
- nu stiu, doamna directoare de firma😂😂😂, cred ca i-a luat Tae😂
-Taehyung!
-deap
-unde-s pantofii mei?
-despre ce vorbesti? (Zice el si vine incaltat (mai bine zis jumate descaltat) cu pantofii mei)
-Da-mi pamtofii pana nu ii largesti.
-oh, bine, dar sa sti ca mie imi stau cel mai bine...
-mai taci, picior mare!
-nu-i vina mea ca tu porti 38...
-nici a mea ca tu 45 si imi largesti pantofii...
-hai, i-ai...
-imi largesti pantofii mai rau ca sor-mea...
Dupa 2 ore am ajuns la locatia pregatita superb de baieti, iar eu si Jimin am intrat primii, iar toti angajatii ne-au aplaudat.
-bine ati venit la petrecerea cunoasterii noilor noastre modeleThweef, BTS!
-uraa! Striga toti si ii aplaudam pe baieti.
Au trecut 20 de minute si deodata o vad pe dusmana mea de moarte, Dyana care intra pe usa, cine dracu a chemat-o?!?
-Teoo!
-da, ce s-a intamplat?
-a venit Dyana!
- ce? Cum de ai chemat-o, ai trecut peste faza in care ti-a furat iubitul si ai invitat-o?
-sti bine ca nu, si ca nu o suport, tine-ma sau ma duc sa o sugrum.😠😠😡😠
-buna, Ally, buna, doamna directoare fara iubit.
-buna, si daca vrei sa sti nu eu sunt aia singura acum, Dyana, cea de care s-a despartit Minho... Si s-a logodit cu Alexia...
-ha, ha ce sa zic...
-iti place petrecerea ?(intreaba Teo)
-e cam copilaroasa, sigur fata ce a oeganizat-o nu a stiut ce prefera BTS....
-ca sa sti, ei au organizat petrecerea, si sunt sigura ca n-ai fost la vreo petrecere mai eleganta ca asta...
-ce fac doamnele noastre?( intreaba Jimin care imi da un pupic pe gat , care o face pe Dyana sa se incrunte, si sa-si piarda rabdarea)
-da, ce faceti fetelor, intreaba si Suga..
-vorbeam cu o tenta agresiv-ironica cu Dyana.
- dar ce v-am facit, draga?
-ne-ai furat iubitii acum 2 ani, amandurora! Eu te-am iertat, insa Thy nu...
-ok, eu o sap merg la aperitive...
-aleluia, a plecat, credeam ca o sa o sugrum, e cea mai fitoasa persoana ever.....
- iubito, vrei sa mergem putin afara?
-da, Jimin, ce e?
Am iesit afara, iar Jimin s-a albit la fata.
-iubitule, esti bine, vrei sa chem un medic?
-Theo, trebuie sa iti zic ceva important...
-ce e?Jimin pov
-sti seara in care voi ati ramas ca fetele acasa si eu si baietii am iesit si ne-am dus la Minho?
-da , ce e cu ea?
Oh, God, nu stiu cum sa ii zic, ma macina lucrul asta da cand s-a imtamplat si imi vine sa ma bat de fiecare data cand imi amintesc...
-Theo, te-am inselat, cu Dyana!
-ce? Park Jimin ai 1 minut sa explici pana sa nu ma mai vezi niciodata.
- iarta-ma, dar am ajuns cu baietii la bar, si acolo inafara de Yoongi toti am baut, Dyana era barmanita, stiu ca am baut un singur pahar de vin, fiindca nu am vrut sa ma imbat sau ceva, dar apoi am ametit rau si m-am trezit apoi intr-o camera de hotel cu un bilet debla Dyana care zicea ca am fost o bestie, si ca iti va spune de asta, eu nici macar nu am stiut ce se intampla ,si de atunci ma santajeaza cu asta, si imi era frica sa nu te pierd daca iti zice ea, imi pare rau, foarte rau, dar nici eu nu stiu ce s-a intamplat.
-Nu vreau sa te mai ascult, m-ai inselat cj dusmana mea
-ilnici nu stiam cine e, sau cum am ajuns acolo
-te urasc!
-Theo, eu te iubesc, si imi pare rau (spun si izbucnesc in lacrimi, choar o iubesc)
-daca ma iubeai, nu ma inselai.Theo pov
Vreau sa plec, plang si intru in restautlrant, ma duc la Teo si ii povesesc, imi vars toate lacrimile:
-gata, gata, ma duc sa ii omor, zice ea.
-nu, am nevoie sa stau cu cineva, si eu vreau sa ma mut.
-ce, de ce? (Vine Yoongi si zice)
-din cauza idiotului de Jimin(zice Ally)
-decu ti-a spus...
-de ce a facut asta, il urasc!
-nu, nu il urasti, il iubesti, dar sa sti ca el nu a facit nimic, a bauf ce i-a dat Dyana, si apoi nu mai auzea si nu mai vedea nimic, inafara de ea.
-adica vrei sa zici Ca a fost un fel drogat de ea?
-da!
-Yoongi, ai dreptate , nu-l urasc, dar m-a ranit, omul pe care il iubesc m-a dezamagit.Au trecut 2 saptamani, baietii m-au convins sa nu plec, dar m-am mutat in camera de oaspeti, sun trista, iar relatia mea cu Jimin nu mai e ce-a fost, nici nu ne mai vorbim, il iubesc.
Azi raman doar cu el acasa fiindca ceilalti merg la parintii lui Jin.Dupa ce au plecat eu m-am dus in camera mea.
-Hey, vrei sa ne uitam la un film sau ceva?
Jimin ma ignora...
-sti chiar daca nu mai suntem un cuplu asta nu inseamna ca nu putem fi amici...
Tot nimic, se uita in gol si o lacrima ii curge pe obraz, ma duc langa el si imcerc sa ii sterg lacrima, insa imi da peste mana.
-aish, aia a durut.
Ma trage pe canapea si incepe sa ma sarute, eu raspunzandu-i la sarut. Ma musca de buza, apoi coboara pana pe gat, plimbamdu-si mainile pe corpul meu. Iminda jos puloverul, si eu lui tricoul. Dar il imping si ma duc sus im camera mea.Jimin pov
Nu stiu ce trebuie sa fac sa ma ierte, imi lipseste, ma duc dupa ea im camera si o vad plangand.
-de ce plangi, iubito?
-nu-mi spune asa, Jimin tu nu sti prin ce trec eu atunci cand ma ignori, eu inca te iubesc, imi lipsesti.
-si tu mie, dragostea mea, te iubesc enorm, si imi pare asa rau pentri ce s-a intamplat.Theo pov
Dupa cele impartasite, Jimin ma saruta, eu razpunzandu-i, ma musca de buze, ciboara pe gat, sani (eram doar in sutuen, pe care s-a chinuit sa-l desfaca, saracutul), pe abdomen, mainile lui plimbandu-se peste tot cprpul meu. Il misc de gat si ii las semne dragute, la care el zice:
- imi pui eticheta?
-adica?
- iti marchezi teritoriul?
-dap😁😘
Continuam sarutul, transformandu-l intr-unul foarte pasional, imi da pantaloni jos, apoi pe ai sai si a intrat in mine.
Dupa cateva zeci de minute in care va dati seama ce s-a intamplat il intreb:
-deci ne-am impacat?
-eram despartiti? Da, normal, eu te iubesc enorm, tu la fel, deci ne vedem in 10 ani cu 5 copii un caine un hamster si o pisica.
-nu crezi ca vrei cam multi copii?
- pai cred ca 1-i gata?
-ce?
-nu ne-am protejat! (Zice el de parca nimic nu s-ar fi intamplat)
-Jiminie!
-da!
- te iubesc!😘(kiss)
-si eu te iubesc, dragostea mea!
-am zis ca te iubesc, dar eu nu sunt pregatita să devin mama.
-vei fi o mama grozava, daca chiar vom avea un bebe.
Deodata usa se deschide si intra Teo cu Tae si Yoongi care raman surprinsi vazandu-ne pe mine si dragostea mea(Jimin) stand amandoi, goi acoperiti doar de o patura.
-v-am zis eu ca se impaca.
-Yoongi, inchide usa, zice Jimin.
Cei trei pleaca, iar noi adormim imbratisati.
A mai trecut o luna si se apropie ziua lui Jimin, iar eu Teo si baietii ii organizam la initiativa mea o petrecere, chiar daca el nu prea vrea, adica, l-am intrebat aca vrea o petrecere si mi-a zis clar ca nu, dar eu obtin mereu ceea ce vrau si l-am convins sa accepte.
I-am organizat o petrecere restransa cu cativa prieteni si atat. Voi fi eu, baietii, Ally, Silvy(care s-a intors din Franta, s-a mutat cu familia aici si s-a cuplat cu Jin), si Zack, Cody, Lya, Lilya, Maia si Lily iubita lui Cody, si era sa uit de parintii lui, si frate-sau, dar si sor-mea.
YOU ARE READING
Viata Schimbată / PJM
RomanceNu dau spoilere.... Vreau sa cititi . . . Bine, poate doar unul :🔞🖤