First

4.7K 116 8
                                    

Author's POV
Σημερα ειναι η μερα για την "νεκρικη σιγη"ετσι την εχει ονομασει και ειναι σιγουρη οτι θα το πετυχει και θα ζήσει όμως αν κατι πάει στραβά?

Gabi's POV
Σημερα ειναι μερα ολοι νομιζουν οτι θα χασω στοιχημα μάλλον δν έχουν δει την sgif εν δράση.
Επειδη δεν καταλαβαίνεται τι λεω ας τα παρω απο την αρχη.

Αρχικά είμαι η Gabi και ειμαι 16 αλλα με αυτα που κανω ειμαι 20 θα δειτε αργότερα τι εννοώ.

Αρχικα ειμαι ψηλη μαυρομαλα
με καταπράσινα ματια.

Ειμαι υπέρβολικα πολύ γυμνασμενη και αυτό το χρωστάω στους τότε γονείς μου που πηγαίνα αρκετά αθλήματα αλλά και σχολές για να υπερασπιζομαι τον εαυτό μου.

Έχω μεγάλη αδυναμία στα ταττου και στον χορο κάτι που φυσικά δεν μπορώ να το κρύψω αφού σε κάθε καλή ευκαιρία χορευω σαν διαμονισμενο.

Τώρα πάμε στο tea της υπόθεσης.

Γενικά είμαι σκληρό κορίτσι και δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου όμως κάτι παιδιά από το σχολείο μου που δεν μου έχουν ιδιαίτερη συμπάθεια,ο αρχηγός τους και συμμαθητης μου Άρης μου ζήτησε να βάλουμε ένα στοίχημα.

Flashing back time.

"Αυτο είναι το βιντεάκι όπως είδες ειναι από τις δεξιότητες σου. Οπότε αν καταφέρεις να το κάνεις με το παλιό σου αμάξι τότε για μια εβδομάδα μας κάνεις ότι θες"λέει ο Άρης χαλαρός.

"Τι λέει ρε αυτός ας τον μαζέψει κάποιος τα σκυλάκια αυτήνης θα γίνουμε?"λέει ο Κώστας ένας από τους φίλους του.

"Ψιτ φίλος είμαι και εγώ εδώ για ραψε το στομάτακι σου πολύ αέρα έχεις πάρει.

"Ενταξει Gabi δεν ξαναμιλαω"ειπε πράγματικα φοβισμένος.

Ας πούμε ότι τις έχει φάει αρκετές φορές από εμένα.

"Όπως πήγα να πω ,Άρη σύμφωνει στις 6 στο βουνό του Νιουτρον"λέω αποφασισμενη.

"Gabi το ξερεις οτι αν κανεις κατι λαθος θα χασεις την ζωη σου ετσι?"λέει κάπως διαστακτικα.

"Αρουλη μου δεν θα παθω κατι δεν ειμαι σαν τις πουτανες σου που αν την ακουμπήσεις λιγο κλαίνε γκέγκε?"το ξέρω υπέρβολικη αλλά κάποιος πρέπει να βάλει στην θέση του τον Mr.Perfect.

"Καλα ηρεμησε παντα ετσι εισαι? τοσο οξύθυμη?"

"Θες πραγματικά απάντηση σε αυτό?"

"Όχι όχι κατάλαβα. Λοιπόν τα λέμε αύριο ένα εμφανιστεις"λέει και μου κλείνει το μάτι.

𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 Where stories live. Discover now