"ΜΠΉΚΑΝ ΜΟΡΕ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΓΥΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ"και έλεγα πόσο μου έχει λείψει να μας ξυπνάει έτσι η τρινα.
Αλλά...ΟΧΙ.
"Τρινα σκάσε θα σου χωσω την ηλεκτρονική οδοντόβουρτσα στο στόμα"
"Στην έχωσε εσένα ο Άρης χθες"
"Και σε εσένα ο Κώστας"
Όσοι καταλάβατε καταλάβατε.
Σηκώθηκα και έκλεισα πόρτα και παράθυρο. Έκανα ένα σάλτο πέφτοντας στο κρεβάτι. Μετά από καμοια ώρα φωνές ακουγοντουσαν από κάτω.
"Μωρό μου σήκω λίγο κάτι γίνεται κάτω"λέω και πάω να σκούντηξω τον Άρη.
Ο οποίος δεν ειναι στο κρεβάτι.
Μαλιστα.
Κατεβηκα τα σκαλιά και οι φωνές ειχαν μεγαλώσει.
"ΕΙ ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ"είπα χτυπώντας τα χέρια μου να σταματήσουν.
"Οπ γεια σου κούκλα"
"Ποιος ειναι αυτός"
"Ο ξάδελφος μου ο Γιάννης "είπε στεναχωριμενα η Άριαννα.
"Γιάννης. Γοητευμένος"ούτε καν του απάντησα και απλά κοίταξα τα παιδιά.
"Ο Άρης?"
"Πήρε να πάρει πρωινό για την γατούλα του"λέει και δαγκώνω τα χείλια μου.
Πήγε να μου πάρει πρωινό ο γλύκας μου. Είχα καιρό να νιώσω τις πεταλούδες στο στομάχι μου.
Time skip
"ΔΕΝ ΣΑΓΑΠΑΕΙ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΘΥΜΗΣΟΥ"ο Άρης έχει μεθύσει βασικά είναι φεση και μόλις μπήκαμε στο σπίτι του αφού τραγούδησε όλο το ελληνικό ρεπερτόριο. Τον αναγκασα να πιει έναν καφέ και τον πήγα πάνω να ξαπλωσουμε. Αφού σκεοαστηκαμε εγώ γύρισα πλευρό και έκλεισα τα μάτια μου.
"Μωράκι μου"λέει αισθησιακά ο Άρης στο αυτί μου ενώ το χέρι του μετακινητε στον μηρό μου.
"Μη Άρη είσαι μεθυ-"άρχισε να κάνει κυκλικές κινήσεις στην κλειτορίδα μου.
Το κάνει τόσο καλά.
"Αχ Άρη θα-θα τελειώσω "
"Όχι ακόμα μωρο μου"
Με έβαλε να κατσω πάνω του μπαίνοντας απότομα μέσα μου.
"Πόσο στενή είσαι ρε Gabi"
"Εσύ είσαι μεγάλος ΑΡΟΥΛΗ"
Οναι.
Ξέρω ότι τον άναψα ακόμα περισσότερο.
Αύξησε ταχύτητα και δεν πρόλαβε να βγει από μέσα μου γιατί χύθηκαν αμέσως τα υγρά μας.
YOU ARE READING
𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚
Teen FictionΑυτή μια σκληρή κοπέλα. Ένα σκοτεινό παρελθόν την ακολουθεί γεμάτη μυστηκα και περιπέτειες. Βρίζει καπνίζει και είναι πάρα πολύ οξυθημη. Οι γονείς τις την παράτησαν στους θειους της όπου εκεί την κακοποιουσαν. Όμως είναι έτοιμη να πάρει εκδίκηση. Α...