20th🌑

784 42 3
                                    

Εδώ και μισή ώρα κάθομαι και πίνω βότκα μαζί με κοκκα.

Παλιές καλές συνήθειες.

Πρεζου.

Τελιωμενη.

Το μόνο που θες είναι η δόση σου.

Πάντα αυτό άκουγα πάντα ξεροκέφαλη από την κορυφή ως τα νύχια.

Δεν έχω αλλάξει. Το έλεγα κάθε μέρα στο ύπνο μου αλλά δεν το έλεγα στον Άρη.

Αφού τελείωσα κ την όγδοη βοτκα βγήκα έξω και καβαλησα την μηχανή. Έλειπα αρκετές ώρες σταματησα σε μια δημόσια τουαλέτα πληθικα και βάφτηκα έβαλα τους 2 φακούς μου για να μην φαίνονται τα κατά κόκκινα μάτια μου.

Ξανάανεβηκα έφτασα σπίτι ξεκλείδωσα και μπήκα μέσα. Ο Άρης λογικά ακόμα θα κοιμόταν η δόση μορφινης που το έδωσα ήταν αρκετη για να κοιμάται για κάνα 5ωρο.

Ανεβηκα στο δωμάτιο μου και τον είδα να κοιμάται.

Αχ.

Μωρο μου. Είναι πανέμορφος σαν άγγελος και απλα καταστρέφουμε ο ένας τον άλλον, χωρίς να το καταλαβαινουμε.

Έγραψα ένα γράμμα λέγοντας ότι έχω νιώσει σε για αυτόν σε όλα αυτά τα χρόνια που το ξέρω όμως ήθελα κάτι για το τέλος.

ΑΚΟΥΛΟΥΘΕΙ ΣΚΗΝΉ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΕΊΤΕ ΈΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΏΣ ΕΓΏ ΑΠΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ.

Ανεβαίνω πάνω του βγάζοντας ταυτόχρονα το πάπλωμα. Κάθομαι ακριβώς με δύναμη στον καβάλο του.

Κάνοντας τον να ανοίξει απότομα τα μάτια μου.

"Το ξέρεις ότι θα σε-"

"σσσ" του λέω βάζοντας τον δειχτη στα ζουμερά κατακόκκινα χείλια του.

Τον πλησιάζω τον κοιτάω στα μάτια για λίγα λεπτά ανάβοντας τον ακόμα περισσότερο.

"μορε δεν γαμιεται"

Λέει και κολλάει τα χειλοι πάνω στα δικά μου νιώθοντας την παγομενη ηφη τους ανατρίχιασα ολόκληρη.

Αρχίζει να με χαϊδεύει στα πόδια αίσθησιακα μέχρι που φτάνει στον κωλο μου ζουλοντας τον με δύναμη.

Κατεβαίνω χαμηλότερα και τον κοίταω στα μάτια με το πιο φλογερό βλέμμα μου. Τα μάτια του εσταζαν πόθο γιαυτό που θα έκανα.

Πλησίασα το εξόγκωμα στο τζιν του. Έκανα ένα κύκλο με την γλώσσα μου πάνω του. Κοιτάω τον Άρη ο οποίος έχει κλείσει τα μάτια του δαγκωνοντας τα χείλια του.

Βγάζω το τζιν του με δυσκολια και στην συνέχεια το μποξέρακι του. Πιάνω στα χέρια μου το μόριο του αρχικά ανεβοκατεβαζα το χέρι μου απαλα σαν να ήταν κάτι εύθραυστο.

Απότομα το παίρνω όλα στο στόμα μου ο Άρης μου πιάνει τα μαλλιά και με πιέζει λίγο περισσότερο.

"Έλα μωρό μου μπορείς" λέει καθώς με βάζει ακόμα πιο μέσα κάνοντας με να πνιγω. Με βγάζει από το μόριο του αλλά σ δευτερόλεπτα με ξαναβαζει και με ξαναβγάζει κανόντας του στομαχικο.

Η όπως το λέει όλος ο κόσμος.

Πιπα.

Μια που δεν θα ξεχάσει ποτέ.

Γδυνομαστε και οι δύο. Πέφτουμε στο κρεβατι περνει θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Πλησιάζει την περιοχή και βγάζω έναν αναστεναγμό.

"Αυτό είναι ακόμα η αρχή μωρό μου"λέει στο αυτί μου γλειφοντας με. Ένα κύμα ηδονής μόλις με διαπέρασε και δυστυχώς έγινε αντιληπτό και από τον Άρη αφού έκανε ένα smirk.

Ξεκιναει να μπαίνει αργά και αυξανανει πάρα πολύ την ταχύτητα.

"Α-Άρη" λέω όσο ποιο δυνατά μπορώ.

" Τι έγινε σε πονεσα?"

"Όχι απλά θ-θέλω ν-να μου κάνεις έρωτα."

"Στις διαταγές σου μωρομου"

Αρχιζει να μπαίνει ξανά αργά. Κάνοντας όλα μου τι σώμα να ποθεί ένα άγγιγμα του. Αργά και βασανίστηκα μπαίνει βγαίνει μέσα μου.

Τόσα συναισθήματα μέσα σε μια τόσο μικρή πράξη. Μπορούσα να νιώσω κάθε εκατοστό του σώματος του πάνω μου.

Αφού τελειώσαμε και οι δύο πέσανε για ύπνο.

Βασικά έπεσε για ύπνο.

Περίμενα μέχρι να κοιμηθεί φόρεσα πανοπλία πήρα μια τσάντα ότι λεφτά μου είχαν μείνει από τους παρονομους.

Έκλεισα την πρώτη πτήση για Παρίσι. Θα μείνω για λίγο καιρό να ξεσκασω. Νιώθω ότι πνίγομαι από παντού χωρίς λόγο.

Γειά σαςςς

Ναι κσερω κακία κακία.

Ξανά αναφέρω να γράφετε σχόλια. Σας παρακαλώ νιώθω ότι γράφω για μένα.

Αμάν ρε γκαμπι πάντα του κεφαλιού σουυυ.

Ααααα. Καινούργια ιστορίαααα. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα τίτλο αλλά έχει ανέβει.

Να την τσεκαρετεεεε

Πολλά φιλιααα😈

𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 Where stories live. Discover now