Roses are red violets are blue my Heart is dead IM such a fool. WHY? DID I FALL FOR YOUUUU.I GIVEN ALL FOR YOUUU.
"ΣΚΑΣΕ ΤΡΙΝΑ ΠΡΩΊ ΠΡΩΊ" για να μπείτε πιο εύκολα στο κλίμα η ΤΡΙΝΑ είναι από πάνω μας με μια κουτάλα και μια κατσαρόλα τα κοπανάει και τραγουδάει.
Εγώ σαν καλό κορίτσι γύρισα πλευρό και χώθηκα στην αγκαλια του μωρού μου.
...
...
...
...
ΝΟΤ
Γύρισα προς στην πλευρά του Άρη πήρα το ποτήρι που είχε μέσα νερό και όσο η ΤΡΙΝΑ ήταν αποσχολημενη κανωντας τον μουσικό την ελουσα.ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ
....
Γκερλ δατ γουοζ ε μπάντ αιντεα
....
Η τρινα αρχισε να φωνάζει και να ουρλιάζει!"ΚΡΎΟ ΚΡΥΟΟ"
"ΤΡΙΝΑ ΣΤΟ ΟΡΚΊΖΟΜΑΙ ΌΤΙ ΆΜΑ ΣΗΚΩΘΏ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΆΛΩ ΤΑ ΕΞΤΕ ΤΡΙΧΑ-ΤΡΙΧΑ" φωναζει η Arianna από το δίπλα δωματιο
"Την άκουσες έλα τον μπουλογλου" την λεω και την σπρώχνω προς την πόρτα την ανοίγω και την σπρώχνω προς τα έξω. Κλείνω την πορτα κ την κλειδώνω. Γυρνάω ο άλλος ακόμα κοιμάται τη φάση? Δεν άκουσε τίποτα?
" Το στο διαολο? Οτοασπιδες φοράει?"
Πάω δίπλα του κ ξαπλώνω. Βσκ κουλουριαστηκα πάνω του μέχρι να βολευτώ.
Skip time
"ΞΥΠΝΑ"
"ΟΧΙ"
"ΡΕ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΞΎΠΝΑ"
"ΝΥΣΤΑΖΩ"
"ΕΛΑΑ"
"ΒΡΕ ΨΥΧΉ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑ 4 ΕΊΝΑΙ"
..........
"ΜΑΛΑΚΑ ΤΡΙΝΑ ΣΚΑΣΕ ΆΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΊ"
" ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΕΓΩ"
"ΤΙ ΛΕΣ ΜΑΡΗ ΕΣΎ ΕΙΣΟΥΝ"
"ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΌΧΙ"
"ΤΡ-" Πάω να πω αλλά ένα χέρι μου κλείνει το στόμα. Ο Άρης. Με γυρνάει από την πλευρά του με κλείνει στην αγκαλιά του.
"Σουτ κοιμόμαστε τρ"
ΑΑ δεν θα τα πάμε καλααααα
Γύρω στης 5 κ 30 σηκωθήκαμε κ ετοιμάστηκαμε αποφάσισαμε να πάμε River για ψώνια κ κάνα καφέ. Φτάσαμε και επειδή με έριξαν όλοι πήγαμε για να φάμε. Μπήκαμε σε ένα φαστ φούνταδικο και περίμεναμε να μας πάρουν παραγγελία.
Τι είναι τούτο? Παναγία μου?
Μία κοπελα ξανθιά με ένα φόρεμα θεοκοντο παστόμενη με μεικαπ να κουνάει τον κολο που δεν έχει και να μας πλησιάσει με νύχια 3837εκατιστον."Γεια σας! Τι θα παραγγείλετε?" ΛΈΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΆΕΙ ΤΟ ΑΡΗΜΟΥ ΤΟ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ.
"Εγώ θέλω έναν καπουτσίνο γλυκό και ένα τοστ γαλοπούλα τυρί" λέει ο Κώστας.
"Εγώ θέλω μια μοσιον και μια καρμπονάρα με έξτρα τυρί" λέω εγω
Αφού λένε όλοι είμαστε και πολύυυ. Φτάνει η ώρα του Άρη.
" Εσείς εκτός από το τηλέφωνο μου τι άλλο θα πάρετε?"
" ΈΝΑ φραπέ γλυκό κ μια καρμπονάρα με έχτρα τυρι"
" Να το τηλέφωνο μου. Οπότε θες Call me! Παρεμπιπτόντως Λιτσα.
"Λιτσα πουτανιτσα χεστηκαμε πως σε λένε και το τηλέφωνακι σου(περνώ το χαρτάκι από τον Αρη)
Βρεχτεικε [και το πετάω μεσα στο ποτήρι με το νερό] επίσης αντε να βρεις κάποιον άλλον γιατί το παιδί από δω δεν ενδιαφέρεται" λέω μες τα νευρα."Και συ που το κσερεις γλυκιά μου? Μαρίνα χαρηκα"
" Εγώ δεν χάρηκα όμως! Μην τολμήσεις να της δώσεις το χέρι σου θα στο βάλω στον κωλο"λεω στον Αρη
" ΟΚ οκ. Σορρυ λιτσα πουτα-εε εννοώ Μαρίνα έχω κοπέλα κ όπως βλέπεις είναι ζηλιάρα"
"Τι έχεις κοπέλα αυτό? "
" Ναι μορη αυτό να πεις το είδος σου"λεω και της ρίχνω το ποτήρι με το βρεγμένο χαρτί με το τηλέφωνο της.
.
.
.
.
ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΑΝΤΈΨΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ
ΟΧΙΙΙ Μαντέψτε.
.
Άρχισε να τρέχει το foundation στα ρούχα της και είχε μένει χωρίς φρυδια. Αρχίσαμε όλοι να γελαμε και αυτή τρέχοντας προς την κουζίνα του μαγαζιού.Γειά σααααςςςς σορρυ που άργησα τοσοοοο πολύ αλλά είχα πολλά αα προβλήματα. Ας μην σας κουράζω με τις μαλακιες της δικιεςμου
Όπως σας είχα πει κ σε άλλο κεφάλαιο είμαι τρεληηγγ με το
TEEN WOLF.....Οποτε έχω φτιακσει ένα φανπειτζ στο ινστα αυτο:@teenwolfxx._
Θα το εκτιμούσα αφάνταστα αν το επισκεφτοσασαν❤️
Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας
Πολλά φιλιαααα❤️
أنت تقرأ
𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚
أدب المراهقينΑυτή μια σκληρή κοπέλα. Ένα σκοτεινό παρελθόν την ακολουθεί γεμάτη μυστηκα και περιπέτειες. Βρίζει καπνίζει και είναι πάρα πολύ οξυθημη. Οι γονείς τις την παράτησαν στους θειους της όπου εκεί την κακοποιουσαν. Όμως είναι έτοιμη να πάρει εκδίκηση. Α...