27th

686 41 4
                                    

Πάει όλη η ζωή μου. Τα όνειρα μου,οι στοχοι μου. Όλα.

Αλλά δεν μου πάει η καρδιά να σκοτώσω μια αθώα ψυχή.

Οι σκέψεις μου δεν είχαν σταματήσει να με ενοχλούν μια βόλτα στην θάλασσα πίστευα θα με βοηθήσει αλλά όχι.

Γυρισα πίσω σπίτι και τα κορίτσια με τα αγόρια ήταν ήδη εκεί. Χωρίς καν να κοιτάξω κανέναν στα μάτια ξεκίνησα να ανεβενω τα σκαλιά.

Μπήκα στο δωμάτιο μου και άφησα μία ανάσα που δεν ήξερα ότι κράταγα. Το επόμενο λεπτό να βρήκε ξαπλωμένη στο κρεβάτι με χιλιάδες σκέψεις να  μην με αφήνουν να κλείσω τα μάτια μου.

Ένα παιδί δεν είναι παιχνίδι αυτό είναι μία ζωή η οποία μεγαλώνει μέσα μουκαι σε λίγο η κοιλιά μου θα αρχίζει να φουσκώσει και θα γίνει σαν μπάλα του μπάσκετ σίγουρα δεν θα βγει από κάπου που έχει σχήμα μπάλα του μπάσκετ.

Προσπάθησα να ηρεμήσω και κατάφερα να κοιμηθώ για τουλάχιστον μία ώρα αλλά εννοείται πως κάποιος θέλει να χαλάσει τον ήρεμο ύπνο μου και αυτός ο κάποιος είναι ο Άρης.

"Τι έχεις γιατί δεν κατεβαίνεις κάτω;"με ρωτάει μπερδεμένος.

"Δεν έχω κάτι απλά είμαι στις μέρες μου και είμαι λίγο down γιατί δεν μπορώ να κάνω μπάνιο"

"Υπομονή μωράκι μου θα περάσει"

Να αυτά μου κάνει και δεν μπορώ να αντισταθώ.

Χωρίς να πει τίποτα άλλο ξάπλωσε δίπλα μου και μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά τουλάχιστον κατάφερα να κοιμηθώ.

Μετά από τρεις ώρες.

"Gabi ξυπνά η τρινα είμαι ο Άρης πήγε να πάρει καφέ σήκω λίγο να μιλήσουμε"

Σηκώθηκα και τι κοίταξα με όσο θάρρος είχα.

"Τι να πούμε ρε τρινα?"

"Εσύ το θέλεις το μωρό?"

"Ρε τρινα είμαι 17. Ένα παιδί θα με καταστρεψει. Φαντάσου να μην το θέλει ο Άρης τι-τι θα κάνω?"

"Να σου πω κάτι έχεις μια τεράστια ευκαιρία μπροστα σου και αν δε το θέλει ο Άρης το θέλουμε εμείς δεν είσαι μόνη σου έχει 5 κολλητές και όλους 5 κολλητούς να σε στηρίζουν σε κάθε σου βημα. Επίσης ξέρεις πόσο θα χαρούν οι δικοί σου μαθενοντας ότι είσαι έγκυος. Θα σου στελνουν και περισσότερα λεφτά και αν δεν γίνει αυτό τοτε θα βάλουμε όλοι για να μεγαλωσει σαν πρίγκηπισσα. Μόνο όμως αν το θέλεις εσύ το μωρό Gabi. Απο εσένα εξαρτάται εσύ αποφασίζεις"

"Χριστέ μου τρινα δάκρυσα. Εννοειτε πως θα το κρατισω. Δεν θα γίνω δολοφονος"

"Μπράβο ζωή μου"

Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μεσα ο Αρης.

"Τί θα κρατήσεις μωρό μου τι λέμε"

"Ε π-πηρε  ένα φόρεμα η τρινα και θα το κρατήσω εγώ γιατί δεν της κάνει"

"Ναι-ναι α-α-αυτο"

"Καλααα"είπε ενώ σίγουρα δεν το είχε χαψει.

Άρης ποv

Έφυγα από το δωμάτιο ενώ κάτι μου βρομαει.

Κατι δεν πάει καλά.

Κάτι μου κρύβουν.

Τί ομως?

Kvrhhh

Ah kai ma kseress.

𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 Where stories live. Discover now