Μετά από πολύ προπόνηση αποφάσισα να γυρίσω σπίτι. Με το που μπηκα σπίτι ήταν όλοι μαζεμένοι στον καναπέ και μιλάγανε.
"Που εισουν τόσες ώρες ανυσηχησαμε γιατί δεν σηκώνεις το γαμημενο το τηλέφωνο" σηκώνεται και φωνάζει ο Άρης.
"ΑΑ είχα ανοίξει το ηχοσυστημα και δεν άκουγα Χριστό" είπε γεμάτη ειρωνεία.
"Εγώ πάω πάνω" ανέβηκα και έκλεισα και αποφάσισα να μπω για ένα μπάνιο γιατί είχα ιδρώσει.
Αφού τελείωσα τύλιξα μια πέτσετα γύρω μου και βγήκα εσταζα κυριολεκτικά από παντού.
Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ένας κατακόκκινος Άρης.
"Χριστιανε μου πας καλα χτυπά και κάμοια φορά." λέω νευριασμενα.
"Κόψε τις πιπες και σοβατεψου λίγο." μου λέει κ με κοιτάει στα μάτια.
"Για να δω εν όχι" λέω με την γνωστή δόση ειρωνείας μου.
Νευρίασε και με κόλλησε στον τοίχο. Μπορούσα να νιωσω την καυτή ανάσα του στο λαιμό μου κάνοντας με να ανατρίχιασω και εκείνος το κατάλαβε και χαμογέλασε σαν τον tyler posey στο truth Or dare ηταν.
" Δεν πάνα να άλλαξες και να έπαθες και αμνησία. Εγώ πάντα θα έχω επιρροή πάνω σου." μου είπε αργά στον λοβο του αυτιού μου και τον δάγκωσε. Αυτό ήταν καυλωτικο.
"Χαχα το συνηδητοποεισες? Ότι είσαι ΔΙΚΙΑΜΟΥ. Όχι?θα το καταλάβεις στην συνέχεια, και μην με ντρέπεσαι δεν είναι η πρώτη φορά που θα σε εβλεπα γυμνη. Μωρο μου"ειπε ο Άρης αισθησιακα.
Φακκ κοκκινησα ελεος.
Μαλακα
Ηλιθιε.
Πιθυκα.
Βατραχε.
Μαλακά.
"Με έβρισες αρκετά. Φτάνει. "λέει και μου δίνει ένα πεταχτο. Θεέ μου μου είχε λείψει αυτή η αίσθηση τόσο άσχημα.
Σοφαρεψου μωρή.
Αφού στεγνωσα μαλλί το έκανα μπούκλες εκανα smoky eye φόρεσα μια Μπορντό κολλητή φούστα μια μπλούζα μαύρη που μπροστά είναι χιαστή.
Πολυυυ σεξυυυυυ ρε παιδιά.
Κατέβηκα κάτω και μαντεψτε.
Όχι μαντεψτε.
Όσοι μαντέψατε ότι ήταν ο Άρης κατακόκκινος από το τι φοράω μαντεψατε σωστά.
"Αν νομίζεις ότι θα βγεις έτσι έξω είσαι γελασμενη"
"Και γιατί παρακαλώ?"
YOU ARE READING
𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚
Teen FictionΑυτή μια σκληρή κοπέλα. Ένα σκοτεινό παρελθόν την ακολουθεί γεμάτη μυστηκα και περιπέτειες. Βρίζει καπνίζει και είναι πάρα πολύ οξυθημη. Οι γονείς τις την παράτησαν στους θειους της όπου εκεί την κακοποιουσαν. Όμως είναι έτοιμη να πάρει εκδίκηση. Α...