13th🌑

916 47 0
                                    

Ξύπνησα με το κεφάλι μου να είναι έτοιμο να σπάσει. Σηκώθηκα αφού φόρεσα της ζεστές παντοφλιτσες μου με την Ντόρα, και άρχισα να πηγαίνω μέχρι την κουζίνα. Αφού σκονταψα καμία δεκαριά φορές.

Καθαριότητα πάνω από όλα.

Βρήκα 16 τομάρια ξαπλωμένα
...
...
...
ΟΠΑ κατε γιατι 16?

"ΡΕ! Ξυπνήστε!"

Ταυτόχρονα σηκώνονται όλοι βγάζοντας μια κραυγή.

"Καλημέρα αγάπες λέω ξυπνήστε είναι 4"

"Πω! Καλημέρα" λέει ο Κώστας.

"Καλημέρα" λέει τραγουδιστά η Arianna.

"Κα-καλημέρα" λέει χασμουριοντας ο.. Ο..

"Ναι πως σας λένε εσάς τους 4?"

"Kaili"

"Mellissa"

"Enis"

"Jordan"

"Γειά σας δεν σας ξέρω αλλα νταξει"

"Είχαμε ξαναέρθει στο κλαμπ την ημέρα που σε πήρε αυτός ο ostin" λέει η kaili.

" Αχνε και επίτηευκαιρια θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ σε όλους γιατί ξέρω τι περάσατε"

Ναι αλλά αυτοί που διαβάζουν το βιβλίο δεν ξέρουνε ζοσχα

ΑΧ ναι! Καλά ας το παρω όλο από την αρχή ένα Flassing back μορε παιδιά!

Flassing back

Ξύπναω από την καρέκλα τρομαγμένη από τον δεύτερο συνεχόμενο εφιάλτη που βλέπω.

Ειμουν λέει σε ένα δάσος και υπήρχε μια τρύπα την οποία εγώ την έβλεπα αλλά δεν ήξερα να πηδηξω είναι να μείνω στο υσυχο και ήρεμο δάσος. Ε τι ωραία που πηδαω καποιος με σπρώχνει και ΞΎΠΝΑΩ. Πφ.

Άλλη μια μέρα βσκ νύχτα? Τι ώρα παίζει να είναι? Ψάχνω με τα μάτια γύρω στον χώρο να βρω κανένα ρολόι. Αλλά ακούγονται βήματα. Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και εκείνος μπαίνει μέσα με ένα ποτήρι νερό.

"Καυλοστονα μας θυμιθηκες?"

"Σκασε έχω νεύρα!"

"Δεν σου έκατσε η γκομενα μολε. Αχ κρίμα!"

"Σκασε ει- τι είναι αυτός ο ήχος. Αμάξι εδώ πως είναι δυνατόν?"

"Ο χάρος είναι μην αγχώνεσαι. Ήρθε η ώρα σου"

"Βάζεις στοίχημα ότι θα φύγεις πρώτη?"

"Αχαμ. Στοίχημα. "

" Εάν είναι οι φίλοι σου θα δωθω μόνος μου. Εάν είναι κάποιος άλλος θα μου κάτσεις. "

" Εμ.συμφωνει" λεω και δίνουμε τα χέρια.

Με ξελυνει και με βάζει στα πόδια του. Να μορε.
...
...
...
"Να σου πω κάτι έλεος δύο δευτερόλεπτα ανέβηκα πάνω σου ποτέ πρόλαβες? "

" Εγώ φταίω. Έχεις να κω-πατο"

" Σκασε. Και δεσεμε να τελειώνουμε"

Με τα πολλά βγήκαμε έξω στο μπαλκόνι και περιμέναμε να δούμε ποιος ήταν το μόνο που βλέπαμε ήταν ένα αμάξι. Μετά από ένα τέταρτο η πόρτα πέφτει με δύναμη στο πάτωμα και μπορστα μου εμφανίζετε ο Κώστας με την trina.

"Βρε βρε τα παιδιά. Αργησατε λιγο"
Λέει και μου βαζει το χέρι του στο λαιμό βγάζοντας ένα μαχαίρι και πιέζοντας το πάνω στον λαιμο μου.

"Αστην τώρα" είπε με όση δύναμη της είχε απομένει η trina.

"Μπα λέω να την κρατήσω άλλο λίγο είναι καλή"

"Είπαμε κάτι πριν"Του λέω σφιγκοντας τα δόντια μου

"Χα. Με πίστεψες? Όλοι πέφτετε σιγά σιγά στην παγίδα μου" Του δινω μια κλοτσιά στα αρχ....Αυτος φαρδιης πλάτυς έπεσε κάτω και του έπεσε το μαχαίρι το πιάνω το σηκωνω και κοιτάω προς τα παιδιά.

" Φυγαμε ΤΩΡΑ"

Τρέχοντας προ τους πολλούς διαδρόμους και τα σκονισμένα μηχανιματα φτάνουμε στην κεντρική πόρτα όπου είναι όλοι μαζεμένη.

"Γρήγορα έλατε" λέει ο Άρης βγαίνουμε έξω μπανουνε όλοι στο αμάξι και μένα εγώ και ο Άρης.

"Όχι τόσο γρήγορα" λέει ο Οστιν πάνω από το μπαλκόνι βγάζει το όπλο του και στοχεύει τον Αρη.Παταει την σκανδάλη και γω με μια ροδα. Προστατεύσα τον Άρη και με χτύπησε στο πόδι.

"ΟΧΙ GABI ΌΧΙ"

"Το ποδι μου χτύπησα βλκα"

"Γρήγορα πάμε"

"ε θα με σηκώσεις ΚΑΤΕΒΕΝΕΙ"

ΜΕ σηκώνει και κατάφερνουμε και ξεφεύγουμε αφήνοντας πίσω έναν νευρίασμενο οστιν.

________________________________________________________________________

Γεια σας. Συγνώμη που άργησα τόσο πολύ αλλά έσβησα την εφαρμογή και την ξανάκατεβασα γιατι δεν είχα πολύ χώρο.

Θα ήθελα να σας πω ότι εδώ και μέρες φτιάχνω και ανεβάζω ένα νέο λογαριασμό στο ινστα.

Όπως ξέρετε είμαι ΤΡΕΛΉ για το teen Wolf έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα φαν Page
Λ

Λεγομαι: teen_wolf_ontheway

Θα το εκτιμούσα πολύ αν το επισκευτητε.

Απλά είναι αγγλικό να ξέρετε.

Αυτά πολλά φιλιαααα❤️🤩❣️❣️

𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 Where stories live. Discover now