18th🌑

786 47 2
                                    


ΤΑ ΓΡΆΜΜΑΤΑ ΚΆΤΩ ΠΑΙΔΕΣΣ
"Έλα ρε γκαμπι σε παρακαλώ. Φορ
α το το γαμηδι μισή ώρα μας περιμένουν τα παιδιά." μου λέει η τρινα για 8φορα.

"Είναι πολύ κοντό και τα δείχνει όλα. Δεν υπάρχει περίπτωση." της λέω αποφασίσμενη.

"Α εσύ δεν τρώγεσαι κοριτσια χέρια" λέει και έρχονται τα κορίτσια και με πιάνουν οι δύο τα χέρια μου κ άλλες ότι μπορούσαν.

Αφού μετά από πολύ κόπο μου βάλανε αυτό το φόρεμα.
⬇️

Που παραδοξως τόνιζε ΟΛΕΣ τις καμπύλες μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Που παραδοξως τόνιζε ΟΛΕΣ τις καμπύλες μου. Τεσπα μετά από τις ετοιμασίες επιτέλους χτύπησε η πόρτα και ηταν τα αγόρια πήγα εγώ να ανοίξω γιατί οι άλλες δεν ήταν ακόμα ετοιμες.Φοραγα μαύρα τακούνια με χρυσές λεπτομέρειες το φόρεμα είχα κάνει και ένα απλά μακιγιάζ το φόρεμα από πάνω εδώ μαύρο με καρφιά δερμάτινο και τ μαλλιά μπούκλες.

Βέβαια βρικα ένα ωραίο ροζαλι φοραματι αέρινο και δεν με άφησαν να το βάλω. Ναι κατέβηκα και άνοιξα την πόρτα.

"Γειά σας ρεμάλια. Ουψ σορρυ δεν ξέρω τι μου συμβαίνει τελευταία." λέω μπροστά μου είναι ο Άρης και πίσω του όλοι.

Με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω και δεν έχει σταματήσει να γλύφει τα χείλια του. Με το που δάγκωσε τα δικά του και με κοίταξε στα μάτια ένιωσα ένα ρίγος να διαπερνά όλο μου το σώμα και αυθόρμητα δαγκωσα τα χείλη μου.

"Εμ θα περάσετε?" "λέω και τους κάνω χώρο να μπουν.

"Ήθελα να σου πω ότι είσαι εμ καυλα εεε εννοώ πολύ όμορφη" είπε και εξυνε το σβέρκο του αμηχανα.

" Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αρουλη μου. Σορρυ δ-δεν ξέρω τι ήταν αυτο"

" Παλιά πάντα με έλεγες έτσι σου άρεσε μάλλον γιαυτό"

Μου είπε και χαμογέλασαμε και οι δύο άβολα.

" Καλωστες "είπαν στα αγόρια και πήραν όλοι τα κορίτσια τους αγκαλιά.

𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 Where stories live. Discover now