Σπιτι? Τι σπίτι πιο πολύ για γήπεδο μοιάζει.
"Αρη μου τι σπιτι ειναι αυτο σαν παλατι ειναι,λιγο πιο μεγαλο απο το δικο μου"
"Το ξερω μωρο μου. Έλα να πάμε να το δεις και από μέσα"
Μπηκηκαμε μέσα και είδα μια κυρία να καθαρίζει το σπίτι ντυμένη μα την παραδοσιακή στολή καθαρίστρια ας μόνο που αυτή δεν φοράει εσώρουχο. Γύρισα προς τον Άρη και ευτυχως έψαχνε το κινητό του.
"κυρία τζουλια"λεει και η "καθαρίστρια.
"Κεριά και λυβανια βρε γρια είμαι και με λες έτσι! Τζούλια να με λες. το κορίτσι φίλη σου? Τζούλια στενή φίλη και οικιακή βοηθός του Άρη"
Δεν μου άρεσε το υφακι της θα στο κόψω όμως εγω.
"Βασικά είμαι το κορίτσι και σε παρακαλώ όταν κάνεις δουλειές στο σπίτι του αγοριού μου θα φοράς πιο μακριά ρούχα και βέβαιος εσώρουχο θα σε δει κάμοια φορά και θα βλέπει εφιάλτες μου τον τρομάξεις!"
"Τζούλια η κοπέλα μμ είναι πολύ οξηθυμη"
"Χεστηκα! Και εσύ κοπελιά μιλά πιο ωραία γιατί θα φας ενα χαστούκι και μετά θα κλαις"
"περιμένω το χαστούκι γλυκιά μου
Ο Άρης το απολάμβανε αυτό. Ε βέβαια ποιος άντρας δεν θα το απολάμβανε αν δύο γυναίκες σφαζοντουσαν για πάρτυ του.
Σηκώνει το χέρι της ξαφνικά όμως εγώ της το πιανω και της το γυρνάω πίσω από την πλάτη της και είμαι ακριβώς από πίσω της.
Πάω τόσα χρόνια πολεμικές τέχνες για κάτι τέτοιες καλές κοπελίτσες.
"επειδή δεν με ξέρεις μακριά από τον Άρη γιατί δεν θέλεις να με δεις να θυμώνω!"της ψιθυριζω και την σπρώχνω αφήνοντας της το χερι.
"Τζούλια η Gabi πάει Πόλα χρόνια μποξ και κικ μποξ γιαυτό μην την προκαλείς στο λέω σαν συμβουλή έφυγες τώρα?
"Φεύγω καληνύχτα και εσύ τζουλακι όταν ο Άρης θα είναι από κάτω μου θα σε πάρω τηλέφωνο να τον ακούσεις"
ΚΡΑΤΉΘΗΚΑ ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΠΩΣ.
"δεν σου μάθανε την μετριοφροσύνη γλυκιά μου επειδή το πιστεύουμε και το φανταζόμαστε δεν σημαίνει οτι ισχύει ή ότι υπάρχει στα αλήθεια και τώρα μας συγχωρήσεις γιατί τώρα θα φωνάζει ο Άρης το όνομα μου και δεν νομίζω να θες να το ακούσεις. "
Είχε γίνει κατακόκκινη από τον θυμό της πήρε της τσάντα της μου έριξε ένα θανατηφόρο βλεμμα και έφυγε.
YOU ARE READING
𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚
Teen FictionΑυτή μια σκληρή κοπέλα. Ένα σκοτεινό παρελθόν την ακολουθεί γεμάτη μυστηκα και περιπέτειες. Βρίζει καπνίζει και είναι πάρα πολύ οξυθημη. Οι γονείς τις την παράτησαν στους θειους της όπου εκεί την κακοποιουσαν. Όμως είναι έτοιμη να πάρει εκδίκηση. Α...