8th🌑

979 69 3
                                    

Μετά από 7 βασανίστηκες ώρες έφυγα από αυτό το κολαστήριο μαζι με τα κορίτσια θα πάμε για ΚΑΦΕ.ΜΕ ΤΑ ΑΓΌΡΙΑ ΝΑΙ καλααα ακούσατε και γω δέχτηκα. Γιατί είμαι καλός άνθρωπος και δεν αντέχω την γκρίνια των κοριτσιών.

Αφού φτάσαμε στην καφετέρια. Μπήκαμε όλες μέσα *με την δειθεν θεματική είσοδο καταλαβατεε*Τα αγόρια μας περίμεναν ήδη.

"Γειά σας αγόρια. Γεια σου μωρό μου" είπε η trina και φίλησε τον Κώστα

"Γειά" είπα ξέρα και εκατσα

"Γειά σας. Γεια σου Δημήτρη" είπε η Arianna ντροπαλά και έκατσε διπλα του.

"Γειά σου μωρακι μου" της είπε ο Δημήτρης. Θέλουν ο ένας τον άλλον απλά ο Δημήτρης το δείχνει λιγο παραπάνω...

Αφού χαιρετηθηκαμε κάτσαμε και ήρθε ένας κούκλος σερβιτόρος αφού παραγκειλανε όλοι έφτασα η σειρά μου.

"Και εσύ κούκλα τι θα πάρεις εκτός από το αριθμό μου φυσικά "μου είπε πονηρά αυτή είναι μια ωραία ευκαιρία να τον πειράξω λίγο...

"θέλω ένα φραπέ γλυκό με γάλα και τον αριθμό σου" το έγραψε στο μπλοκάκι μου και μου το έδωσες

"θα τα πούμε μετά κούκλε" του είπα και του έκλεισα το μάτι
Είδα λίγο στον Άρη να του έχει πεταχτεί μια φλέβα και να σφυγγει το σαγόνι του τι έγινε ζήλεψαμε τώρα θα δεις

Τον πλησίασα και έκατσα στα πόδια του.

"Εσύ Αρουλη τι κάνεις τα νέα σου?του είπα πονηρά και αφού ανατρίχιασε όπως το περίμενα του αρέσει πολυυυ αυτό το Ψευδονιμο!

" Ξέρεις ότι μου αρέσει να με λες έτσι αλλά είμαστε μπροστά σε κόσμο και έχεις κάτσει ακριβώς στο σημείο και έχεις και μια κολ- και πονάω.

" ουπς"ειπα και άρχισα να κουνιέμαι πάνω του μέχρι να βολευτώ

" στ-σταμ-ατα σε παρ-ακαλω"μου είπε και εδώ η δουλειά μου τελείωσε σηκώθηκα και πήγα και έκατσα ακριβώς απέναντι του. Οι άλλοι ξερωγω μιλάνε για τους καθηγητές στο λύκειο.

"Εγ-ω πα-πάω λίγο του-τουαλέτα" είπε και έφυγε βιάστηκα το ξερά χαχαχαα

"Τι του έκανες μορε του ανθρώπου"μου είπε η Elisabeth

"Εγώ τίποτα μορε απλά του τριφτηκα λίγο! Έτσι θα πάρω εκδίκηση καλά πάω και γ τουαλέτα να βάλω λίγο κραγιόν όλες φοράτε εκτός από εμένα!

Σηκώθηκα βρήκα της γυναικείες τουαλέτες. Μπήκα βρήκα έναν καθρέφτη και έβγαλα από την τσέπη μου ένα μπουν κραγιόν. Ξαφνικά ανοίγει μια πόρτα από τις τουαλέτες δεν έδωσα σημασία. Ένιωσα μια καυτή ανάσα πάνω μου και αυτό το άρωμα-όχι αποκλείεται να είναι αυτός κοιτάω ψηλά τον καθρέφτη και είναι αυτός!

"Γειά σου αγάπη μου σου έλειψα?
Ειπε και μετά όλα μαυρισαν...

ΠΟΙΟΣ ΠΗΡΑΞΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΜΑΣ?

ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΘΑ ΔΕΊΤΕ ΠΟΙΟΣ

τσεκάρεται ξανά τα προηγούμενα κεφάλαια;)

Να φωτισετε το αστερακι και γράψτε σχόλια με ενδιαφέρει πολλή η γνώμη σας!

Πολλά φιλιααα💞😘😘😘😘

𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin