21th 🌑

726 42 2
                                    

Έφτασα στο Παρίσι ξεκλείδωσα και μπεικα στο Πατρικό μου. Αφού το καθαρίσω όλο και το τακτοποιεισα αποφάσισα να περάσω λίγο από τους Gunkill. Η συμμορία της Γαλλίας αλλά είναι καλά παιδιά κάνουμε γκράφιτι κ τέτοια από δω αρχισα αυτό ήταν το ξεκίνημα αφού φόρεσα τα ρούχα της SGIF και όλη την πανοπλία.

Κουβαλαω πάντα μαζί μου βαλιστρα γιατί δυστυχώς έχω παρά πόλους εχθρούς οπότε ματιά δεκατέσσερα.

Πέρασα τους σκοτεινούς δρόμους του Παρισιού. Μέχρι που έφτασα στην πόρτα χτυπάω την πόρτα αλλά βγαίνει ο έλεγχος όπως πάντα.

"Παρακαλώ πείτε το σύνθημα" λέει ο Τζον θα αναγνώριζα από χιλιόμετρα μακριά την φωνή του.

"Μμμ. Δεν το θυμάμαι βασικά όχι το θυμάμαι" WE ARE THE GUNS WE KILL AND YOU DONE. Τζον SGIF εδωωω"

" ΤΙ? "λέει και ανοίγει την πόρτα πηδαω πάνω του με αγκαλιαζει κι αρχίζει κ τρέχει παντού. Φωνάζοντας κάνοντας όλους να βγουν από τα δωμάτια τους.

Αφού τους χαιρέτησα όλους. Ηρθε η ώρα της πουτανας.

Ναι έχουμε κ εμείς μια. Την λένε κλειω και είναι πουτανα.

" Γειά σου Γκάμπριελα"

"Θα με λες η γκαμπι ή SGIF αντιλαβω"

"Αυτό το δαχτυλάκι θα στο βάλω στον κωλο. Αλλά ξέχασα είσαι παρθένα"

"Καλυτερα παρθένα πάρα ξεχειλωτη" ενω δεν είμαι αλλά ας την πειράξουμε λιγο.

"Με είπες πουτανα"

"Οχι ρε η ιδέα σου"

"Τζονιιιι" λέει καθώς τρέχει κάνοντας τα ψεύτικα βυζια της να ανεβοκατεβενουν.

Νταξ τώρα θα ιδρώσει από την κουραση και θα βγει η μάσκα σίγουρα.

Αρχιζα να γελάω τόσο δυνατά.

"Θα φας τ-τα βυζια σου σε λιγο"της είπα μέσα από τα γέλια μου.

Προχωρησα μέσα στο δωμάτιο μου. Που ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΜΟΥ.

"ΤΙ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΓΊΝΕΤΑΙ ΕΔΏ?"

Ήρθε τρεχωντας ο Τζον.

"Ναι εμ δεν έχεις γνωρίσει ακόμα τον Jim δεν είχαμε αλλά δωμάτιο και... Τον βάλαμε εδω"

" Πλάκα μου κάνετε και γω που θα κοιμάμαι?"

"Εμμ..να μορε... Μαζι τουυ?"

"Πάω να κάνω γκραφ και έρχομαι"

Του είπα έβαλα τα ρούχα μαζί με την μάσκα. Τσάντα μαζί με τα σπρειτ και έφυγα.

Πήγα στο στενό που πάντα μαρεσε να ζωγραφίζω είχε παντού ζωγράφιες μου. Είδα όμως ότι υπάρχει ακομα νια ζωγραφιά η οποία δεν είναι δικιά μου και δεν είναι ολοκληρωμένη. Ξαφνικά βλεπω έναν με μάσκα να έρχεται να βγάζει τα σπρειτ και να συνεχίζει να την ζωγράφιζει.

"Φιλος τι κάνεις εκεί αυτός είναι ο τοίχος μου"

"Γράφει κάπου το όνομα σου κοπελιά?"

"Ναι εδώ" λέω και του διεχνω την ζωγραφιά η οποία έχει καλύψει τον μισό χώρο.

"Κοίτα κοπέλια για να μην έχουμε κακά ξεμπερδέματα πάρε τον μπουλο"

"Βρε αιντε μου στο διαολο. Φύγε τον τονι"

" Εχεις ονομάσει τον τοίχο Τόνι?"

" Πρόβλημα? "λέω και τον πλησιάζω.

"Οππ. Έχεις το σήμα τον" Spreet"εισαι στην ομαδα μου? Άρα να με ξες. "

" Είσαι εσύ στην συμμορία. Δεν σε πιστεύω? Καμπερωνεσε φάση? "

" Μην βγάζεις συμπέρασματα"

" Γιατί γλυκά δαγκώνεις? "

" Καιω"

" καις? "

" Καιω καρδιεςςςςς"

" Ότι πεις

Γειά σαςςς

Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω.

Λοιπόν θα αρχίσω μια άλλη Ι στόρι και θα ανεβάζω 3 φορές την εβδομάδα παρτ.

Πειτε μου αν θέλετε να συνεχίσω αυτή την ιστορία.

Η

Να την σβήσω.

Σας παρακαλώ είναι σημαντικό.

Η γνώμη σας είναι πάνω από όλα.

𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 Where stories live. Discover now