Granger: Yarın saat 1'de yasak ormanda ol Malfoy.
Görüldü.✔
Draco mesajımı görmesine rağmen cevap vermemişti. Midem bulanıyordu. Heyecandan ellerim içi terlemişti. Avuçlarımı cüppemin kenarına sildim. Saatin bir olmasına az kalmıştı. İçimde ki şüphe git gide büyürken beynimi dolduran düşüncelerden kurtulmaya çalıştım.Saat bir olmuştu. Gelmicek miydi? Eğer gelmezse ne yapacaktım? Bu soruların cevabını bilmiyordum.
Onun için bu saat'te yasak ormana gelmiştim.Bu son derece tehlikeliydi. Sinirlenmeye başladığımı hissettiğimde sinirle asamı sıktım.Benimle dalga mı geçiyordu bu çocuk?
Yasak ormanın çıkışına doğru yol almıştım ki arkamdan gelen sesle irkildim.
Arkamı döndüğümde Draco'nun buraya cisimlendiğini anlamıştım.
Son derece kötü gözüküyordu.
Simsiyah giydiği takım elbisesi onu son derece ürkütücü gösteriyordu.Uyumadığını belli eden göz altı torbaları vardı. Saçları karışmış umutsuzca etrafa bakınıyordu."Burdayım Granger. Yoksa kaçıyor muydun?"
Yüzünde ki her zaman bulunan alyacı gülümsemesi duruyordu.
Adımlarımı ona doğru yönlendirip hızla önünde durdum."Kaçması gereken kişi ben değilim Malfoy! S-en duygularında ciddimisin?
Neden kekelediğimi bilmiyorum ama onun beni sevme ihtimali bile beni deli etmeye yetiyordu.
Çenesi kasıldı. Kaşları hızla çatıldı."Neden kimse benim duygularımı önemsemiyor? Sana ne söylediysem o!!"
Yüzünü yüzüme doğru eğdi. Ellerini bel çukuruma yerleştirdi. Beni kendisine bastırdı. Ellerimi göğsüne koyup hızla ittirdim. Geriye doğru birkaç adım attım. Merlin! Birkaç saniyede aklımı almıştı."Sen bizden nefret ediyorsun Draco."
Adını ilk defa söylemiştim. Bakışlarını derinleştirdi. Dudaklarını yaladı. Adını söylemem onun hoşuna gitmiş gibi görünüyordu.
"Yıllarca bana bulanık olarak seslendin. Şimdi senin için ne değişti Malfoy?"
"Gerçekten çok dengesizsin Granger. İlk önce adımla sonra soy adımla seslenmen."
"Beni gerçekten deli ediyorsun Granger. Nefret zamanla aşka dönüşür" gittikçe bana daha çok yaklaşması beni geriyordu.
"Bu bir mu-ggle sözü. Sen mugglardan nefret edersin Draco."
Ona yine ismiyle seslenmiştim. Yasak ormanda yankılanacak bir kahkaha patlattı."Beni tanımıyorsun Harmione. Benim içimde ki o çoçuğu tanımıyorsun."
"Mugglardan nefret ederim! ama bu kitaplarını okumama engel değil."
Egolu bir ifadeyle
"Hatta eminim ki senden daha fazla muggle kitaplarını okumuşumdur harmione."Bilmiş bir ifadeye bürünerek
"Sen mi Draco? Muggle kitaplarının hepsini en az iki kere okudum ben." saçlarımı savurdum.Bu halime gülen yüzle baktı.
"Benimle gel Granger." ani ruh değişimi beni korkutuyordu.
"Seninle gelemem Malfoy." yüzünü astı aramızda ki mesafeyi birkaç adımda kapattı.
"N-neden yani neden benimle gelemiyorsun?" dudaklarımı yaladım. Bakışlarını dudaklarıma indirdi ve seslice yutkundu.
"Ç-çünkü sana güv-" sinirle lafımı kesti. Beni arkamda bulunan ağaca doğru ittirdi. Sırtımın acısıyla inledim.
Ellerini sinirle saçlarına geçirdi.
"Sana zarar verecek son kişi benim Aptal!""Anlamıyor musun az bir vaktimiz kaldı." Hıçkırdı. Ağlıyor muydu?
Bakışlarımı yerden ona doğru kaldırdım.
"Ne vaktinden bahsediyorsun Draco?" Hızla yanıma geldi. Ellerini yüzüme koydu. Beni öpüceğini düşündüm."Harmione sadece 6 gün. Yemin ediyorum sonra güvende olucaksın. Benimle gel" ellerimi yüzümde ki ellerine yerleştirdim.
"Draco gelemem. Harry ve Ron meraktan deliye döner." Alaycı bir ifadeye büründü.
"O asalakları ben hallederim. Tek yapmam gereken benimle gelmek herşeyi bırakıp." beklentiyle bana bakıyordu.
Ne diye bilirdim ki bu adamın içinde ki çoçuğu tanımak istiyordum."Geliyorum Draco." Ellerini saçlarıma indirdi ve gülümsedi.
Sadece 6 gün.
Ondan sonra ne olacağı ise onların kaderine bağlıydı.《Lumos》
♡Bu bölümü drkookie ithaf ediyorum.♡
《Nox》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
étranger | dramione
Hayran KurguBilinmeyen Numara: Aynı sokaktan. Bilinmeyen Numara: Aynı caddeden. Aynı yıldızlara bakıyoruz. Bilinmeyen Numara: Ama birbirimize yabancıyız. 1. #pureblood 07.09.18 1. #mudblood 07.09.18 1. #ronaldweasly 25.09.18