seven

1.6K 234 265
                                    

JiWithSung: Hyung, ev sahibimiz kaldığımız yurdu satmış, duydun mu?

ZhoungLe: Evet, biliyorum. Ama yeni ev sahibi Young Teen Konukevi'ni işletmeye devam edecekmiş.

JiWithSung: O zaman işleri devralmış bir nevi. İyi de bir insan niye gider de en kalitesiz konukevini satın alır ki? Çok saçma. Bu şehirde bir sürü güzel yer varken...

ZhoungLe: Bilmiyorum Jisung.
Bilmiyorum ama içimde çok kötü bir his var.

JiWithSung: Niye ki hyung?

ZhoungLe: Şu sıralar... Garip bir şekilde izlendiğimi hissediyorum.

JiWithSung: Endişe etme. Psikolojik rahatsızlığın gereği böyle bir şey hissetmen çok normal.

Görüldü√√

JiWithSung: Ama çok korkuyorsan seninle beraber dolaşabilirim. Gideceğin her yere beraber gideriz. Ne dersin?

ZhoungLe: Hayır Jisung. İstemiyorum. Bana bir şey olursa sorun olmaz ama ya sana bir şey olursa? Kendi sorunlarıma seni bulaştırmayacağım.

JiWithSung: Bu konuda anlaştığımızı sanıyordum!

ZhoungLe: Bazen hangimizin büyük olduğunu unutuyorsun Jisung-ah. Benim sorunum dedim ve konu kapandı.

JiWithSung: Sen mi büyüksün? Hah!
Güldürme beni! Yanımda koca bir bebeğe dönüştüğünün farkında mısın?

Görüldü√√

JiWithSung: Hem kendime hem de sana bir söz verdim hyung. Seni koruyacağım. Herkesten, her şeyden... Beni anlıyorsun değil mi?

Görüldü√√

JiWithSung: Bugün beraber uyuyalım mı?

ZhoungLe: Ne?

JiWithSung: Bugün beraber uyuyalım mı diyorum sana.

ZhoungLe: Zaten aynı odada kalıyoruz ve beraberiz. Ne kastediyorsun anlamıyorum.

JiWithSung: Şimdi kendi yatağımdan kalkıyorum ve senin yatağına geliyorum. Birlikte aynı yatak içerisinde uyuyoruz. Anladın?

ZhoungLe: NE?

JiWithSung: Tanrım! Neden aynı odada olmamıza rağmen mesajlaşıyoruz ki?!
Konuşsak ölür müyüz?
Neyse, şimdi yanına geliyorum. Bekle beni.

-JiWithSung Çevrimdışı-

ZhoungLe: Umarım yeni ev sahibimiz iyi biridir.

-ZhoungLe Çevrimdışı-

❝buy something before you come❞ ↬chenle&jisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin