12. Azt teszed amit mondok.

394 35 2
                                    

-Hát szerintem..-kulcsoltam össze az ujjainkat.-..legyünk együtt.
Rám mosolygót majd megcsókolt és elkezdtük keresni a többieket. El sem hiszem, hogy újra Gemma van mellettem én pedig halálosan szeretem.

Szóval megint a kapitánnyal vagyok. Őszintén tiszta vicces mert nem hittem volna, hogy megint vele leszek. Szeretem az egy biztos csak...
-Gemma!-rohant oda hozzám Tony.-Nem esett bajod? Hova tűntél?-ölelt át szorosan.
-Szerintem üljünk le ehhez.-távolodtam el tőle és a terem közepén lévő asztalhoz ültem ahol ott voltak a többiek is. Pietro és Wanda rám mosolygót még Natnek csak a kíváncsiskodó tekintetével találtam szembe magam. Mellette Bruce ült és őt tanulmányozta. Clint az egyik íját piszkálva nézett rám. Tony helyet foglalt mellettem még kapitány a másik oldalamra ült. Thor az asztal végénél nézett mindenkin körbe. Végül mindenki engem nézet én pedig idegesen elkezdtem tördelni az ujjam.
-Nem tudom, hogy mennyit tudtok erről az egészről, úgyhogy...
-Tényleg létezik az a bolygó?-kérdezet rá Thor.
-Igen.-adtam a rövid választ.
-Mióta tudsz róla?-kérdezet Natasha.
-Nem régóta.
-Hol van Loki?-kérdezet újra Thor.
-Nem tudom, pedig beszéltem volna vele.-feleltem lehajtott fejjel. Mintha kihallgatáson lennék, komolyan!
-Hercegnő vagy?-tette fel a kérdést Wanda. Rá néztem és elnevettem magam.
-Elméletileg.
-Gyakorlatilag is.-mondta halkan a kapitány.
-De Emma is.-szólalt meg Apa.
-Igen és nem a jók közzé tartozik.-törlődött le a mosolyom.
-Mit akarsz tenni?-kérdezte Clint.
-Megvédeni az ott lévőket Emmától. Küzdeni. A segítségeteket kérem és megértem ha nem akartok segíteni. Aki segít, segít. Aki nem, az nem. Nem fogom rá erőszakolni senkire sem.-hadartam el gyorsan.
-Kikkel állunk szembe?-tért rá a lényegre Nat.
-Emma katonái, démon fejű lények. Kegyetlenül gyilkolnak és ez jobban megnehezíti az ember dolgát. Na meg ott van Edelgund.-sóhajtottam nagyot.
-Mi van vele?-szólalt meg Thor.
-Az ott lévő katonák is elég, hogy is mondjam..kemények. Még velük nem találkoztam, de nem tudom, hogy reagálnának arra, hogy apám egy Periglini hercegnőnek csinált gyereket. -de fura ez az apám szó ki mondása még Tony is érzékelte mert megfeszült mellettem. -Félig ilyen vagyok, félig olyan ha úgy vesszük, köztük csak egy korcs vagyok.-nevettem fel keserűen. -  Ha nem állnak mellém akkor nagy eséllyel Emma fogja maga mellé erőszakolni őket. Ezzel már is előnybe lenne.  Gyilkoló gép katonák és bármikor hamuvá változtatlak katonák. -nevettem fel újra kínomban.
-Tehát ha jól értem. Ha vissza megyünk a földre akkor nagy eséllyel egy medence mellett szürcsölgetnénk a koktélunkat. Ha viszont erre a bolygóra megyünk meghalunk?-kérdezte Clint megfontolva.
-Hát..-mosolyodtam el.
-Jó. Akkor látogassuk meg az űrlényeket. Én benne vagyok.-mondta Clint.
Hosszas csend után Natasha is megszólalt majd Wanda, Pietro és a végére mindenki benne volt, kivéve a kapitányt nem hallottam. Ez bánt.
-Köszönöm.-mondtam mindenkin végig nézve.
-Ne köszönd. Mi egy család vagyunk és ez nálunk mindennapi dolognak számít.-mondta Nat mosolyogva. 
-Mikor kezdünk bele?-kérdezte Thor morogva.
-Én még egy ideig nem akarok vissza menni. -feleltem lehajtott fejjel.
-Rendben. Akkor majd akkor indulunk amikor te azt mondod. Addig is mindenki legyen felkészülve. -csapta össze Tony a két tenyerét.
Mindenki ment elfoglalni magát valamivel. Én a szobám felé vettem az utam, szorosan kapitánnyal a nyomomban. Még mindig nem értettem. Nem akar nekem segíteni?
-Steve.-fordultam meg hirtelen aminek a következménye az lett, hogy nekem jött, így hanyatt estem. -Áucs.
Ide nyújtotta a kezét amit én elfogadtam ő pedig felhúzott. Az arcán lehetett látni, hogy egy kitörő nevetést folytot el magában.
-Mondjad hercegnőm.-húzott közelebb magához.
-Jaj ne kezd te is. Elég Goriontól folyton hallani, hogy "Hercegnő".
-De. Mert te vagy az én hercegnőm. Amúgy ki az a Gorion?-kérdezte furcsán nézve.
-A hűséges segítőm. A lényeg az, hogy te nem akarsz nekem segíteni?
-Ezt honnan veszed?
-Még a többiek bele egyeztek te meg sem szólaltál.-emeltem fel egy kicsit a hangom.
-Hát nem egyértelmű Gemma? Soha nem fogsz megszabadulni tőlem és ami a te gondod az az enyém is. Mint most ez. -sorolta Steve. Én csak lehajtottam a fejem, de államnál fogva kényszerítette, hogy rá nézek. Amint rá néztem puha ajkait éreztem meg az enyémen. Hosszas csókolózásunk levegőhiány  miatt megszakadt.
-Szeretlek.-szólalt meg egy idő után.
-Én is. -vágtam rá gyorsan. -Most pedig megyek pihennek egy kicsit.
-Rendben van. Majd később találkozzunk. Szia. -nyomot egy gyors puszit a számra majd elviharzott.
-Szia!-kiabáltam utána majd benyitottam a szobámba. Ami ott fogadót, attól szóhoz se jutottam. 

~E/3~

-Szerintem jól megleszünk. Megszerezzük ami kell nekünk és uralkodunk felette.-mondta magabiztosan a hercegnő. Mellette sétált a fekete hajú isten akinek a gondolata a Stark lányon járt. Valahogy nem tudta kiverni a fejéből. Szinte vonzotta. -Loki, figyelsz?-állt az istenség elé. Loki megtorpant majd párat gyorsan pislogót és most már rá figyelt.
-Igen. -adta az egyhangú, tömör választ.
-Nem figyeltél rám. Ez nem jó.-rázta a fejét a lány. -Gyere.-fogta mega  férfi kezét és húzni kezdte az egyik fa tövébe ahova leültette. Csak az istenség gyönyörű, zöld szemeit nézte egy ideig míg Loki meg nem szólalt.:
-Ne bámulj.
-Azt csinálok amit akarok. Nem Asgardban vagy, herceg. Itt én parancsolok. -mondta  a lány mérgesen majd az istenség ölébe ült. -Csókolj meg.
Loki utálja mikor ez kéri tőle mindig. Nem szereti megcsókolni mert tudja, hogy nem őt akarja. Hezitálva mégis megcsókolta a lányt. Miközben egymást falták a lány keze elindult, Loki mellkasán majd egyre lejebb. Mikor a férfiasságához ért rá markolt a férfi pedig belenyögöt a csókjukba. A lány elkezdte simogatni mikor Loki megszakította csókjukat és megragadta a csuklóját.
-Ne csináld!-emelte fel az istenség a hangját.
-Mit mondtam neked? "Ha valamit mondok megteszed." Ne szegülj ellen mert...remélem ennek a végére is emlékszel.-mondta fagyosan Damarisz. Loki nagy nehezen, de bólintott. A lány széles mosolyra húzta a szájat majd folytatta a munkálatot, Lokinak oda lent. -Kényeztess.-szólalt meg egy idő után Emma. Loki nem akartam ezt mégis elkezdte puszikkal behinteni a lány nyakát. Emma ugyan úgy kényeztette tovább a fekete hajú istent. Emma, Loki nadrágjának szélét megragadva lehúzta az istenségről.
-Mit művelsz?!-fogta meg mindkét vállat a lánynak mérgesen.
-Lazulj már. -szólt rá a lány.
-Nem! Nem ez...
-Ide figyelj Loki! -nyomot egy kést a férfi nyakához. -Vagy azt csinálod amit én mondok vagy pedig nincs Asgard és megis ölek. Értve vagyok?-kérdezte Emma dühösen. Azt istenség hosszas gondolkodás után bólintott. Emma elvette a kést majd lejebb kúszott Lokin és a szájával jutatta el a csúcsra.

Egymás mellett haladva mentek vissza a palotába.
-Te érte mész a lányért, én pedig Amerika csillagos hőséért megyek. Tessék. -adot oda Lokinak egy gyűrűt. -Ezzel vissza tudsz majd jönni.
Loki felhúzta a gyűrűt majd Emmára bólintott és Gemmára koncentrált. Egy perc alatt már Gemma szobájában volt Asgardon. A fekete köd eltünt ő pedig várt. Az ajtón kívül kiabálás hallatszott majd az, hogy valaki benyit. Gemma nézet értetlen fejjel Lokira.
-Maradj csendben és csukd be az ajtót. -mondta Loki a lány pedig, így tett. Loki felállt és megölelte őt.-Hiányoztál. -szaladt ki a száján amire Gemma csak elmosolyodot.  

☆☆☆

Steve sietős léptekkel tért vissza a szobájaba. Amint benyitott megpillantotta a lányt. Emma elmosolyodot és Stevehez lépet.
-Szia szerelmem.-karolta át a lány a férfi nyakát. A kapitány csak eltolta magától. Emma értetlen fejet vágva nézet rá.-Most mi van?
-Sajnálom Emma, de mi már nem vagyunk együtt.-sóhajtott a kapitány.
-Miért?-kérdezte a lány.
-Bántottad Gemmát és iránta erősebbek az érzelmeim, sajnálom. -hadarta el Steve.
-Ohh én is sajnálom.-mondta furcsa vigyorral a száján majd megjelent a fekete köd az ujjai között. Steve szemén átsuhant valami fekete villanás majd utána eszméletlenül rogyót össze a padlóra. Emma megfogta, medálját és megjelent újra a fekete köd majd a férfibe kapaszkodva vitte át a Fadaral bolygóra.

Sziasztok! Tudom, hogy az előző rész az lapos volt, de remélem ez jobb lett. Szerintetek jobb a (The truth) cím a történetnek?🤔

The truth. || 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎 𝚁𝚘𝚐𝚎𝚛𝚜 || {BEFEJEZETT} •2018•Where stories live. Discover now