-Hiányzik.-sírtam el magam mégjobban.
-Tudom. Nekem is.-mondta. Nem szóltunk egymáshoz csak az én sírásom hallatszott még álomba nem sírtam magam.-Ezt nem mondod komolyan!-förmedt rám Natasha.
-De. Komolyan mondtam. Vissza akarok menni New Yorkba és élni tovább az életem, végezni tovább a munkám. Nektek is ezt kéne tenni. Vigyázzni a földre, ahogyan eddig is.-mondtam nagyot sóhajtva.
-Gemma ezt nem teheted!-szólalt meg Wanda.-Szükség van rád! Emma egyre köze..
-Elég!-rivaltam rá.-Nem akarok Emmáról hallani. Felőlem azt csinál Fadaralral amit akar. Nem érdekel én itt végeztem!-emeltem fel a hangom.-Annyi minden történ és olyan gyorsan, hogy egyiket se volt időm feldolgozni. Ezek után senki ne várjon tőlem csodát.-hajtottam le a fejem.
-Jó!-kiabált mérgesen Clint.-Ha te nem teszel semmit.....akkor majd mi megoldjuk! Ez a dolgunk! Bosszúállók vagyunk! Menj haza majd mi megoldunk mindent.-mondta és kiviharzott a teremből. Nem sokkal utána az ikrek is majd Natasha és Bruce is. Majd már csak Thor, Tony és én maradtunk a teremben.
-Biztos ezt akarod?-kérdezte Thor mély, dörmögős hangján.
-Igen.-válaszoltam egyhangúan és csak őket figyeltem.
-Jól van.-rázta meg a fejét sóhajtva aztán ő is ki ment a teremből.
-Meg haragudtak rám.-dőltem hátra a székben.
-Nem. Nem haragudtak meg csak....feszültek.-válaszolta Tony.-Tudod ez a sok minden, hogy Arabella a Kapitány és Em...
-Hogyne tudnám.-nevettem el magam kínomban.-Rohadtul tudom!-csaptam az asztalra és ki viharoztam. Az egyik folyosó fordulóban hallottam a csapatott ahogyan beszélnek Fadaralról. Úgy döntöttem nem hallgatózok és tovább indultam a szobámba. Ahogy megláttak, egyből csendbe burkolóztak. Lehajtott fejjel mentem el mellettük gyors léptekkel a szobámba. Becsaptam magam után az ajtót majd nagyokat lélegezve temetem a kezeimbe az arcomat. Leültem az ágyra és csak néztem ki a fejemből.
Ez lesz a jó megoldás. Vissza megyek New Yorkba, folytatom a munkám és minden vissza vágódik a rendes kerékvágásba.
Ezen gondolkoztam mikor az asztalomon lévő könyveken megakadt a szemem. Oda sétáltam majd mindkettővel a kezemben ültem vissza az ágyra.
A három királyság.
Ez volt írva a bordó színű könyvre. A másik sötét kék színben pompázott.
Képességek.
Olvastam le róla az írást. Tudom mit rejteget a bordó színű, de még a másikkal nem volt dolgom. Ki nyitom kemény fedelét és megcsap a könyvnek az illata. A lapok kicsit sárgák, megviseltek egy szóval régiek. Elkezdtem keresgélni, hogy mit is rejt valójában.
Periglin gyógyításai.
A jéggel való gyógyítás egyszerű, kiváló és veszélyes. Hatalmas koncentráció kell ahhoz, hogy valaki neki fogjon gyógyítani. Ha a betegnek például, belső szerve sérült akkor még nagyobb figyelmet szentel magára az egész. Ha egy pillanatra is kizökken az illető akkor másodpercek alatt meg fagyassza a gyógyítani kívánt szervet.Nem gondoltam volna, hogy ezzel a képességgel gyógyítani is lehet. Azért ha belegondolok nem is akarom tudni még a végén bele halnék. Inkább gyógyulók pár hónapig minthogy halál közeli veszélyben pár másodperc alatt.
A küzdelemhez való képességet hamar meglehet tanulni bár csak tanítókkal. A trónörökösnek nagyobb figyelemmel megy csak. Ha egy pillanatra is megérzik a nagyobb erőt elborulhat az agy és hatalmas pusztítást végezhet vagy kisebb dolgokat amik veszélyesek másokra. Ezt mind a tudta nélkül. Ezért is kell minden kis mozdulatra és erő felgyülemlésre figyelni.
Hát ez sok mindent meg magyarázz. Mint mikor felgyújtottam a házat és Wanda miattam sérült meg vagy amikor Natashat akaratom ellenére bántottam.
Edelgund.
A tűz irányítása is veszélyes bár nem ismert. Az ide való képességeket csak is egy Edelgundi tudja megtanítani.Zamfir.
Hatalmas pusztítást végző teremtmények. Veszélyesek és jobb kerülni őket. Nagyon könnyen megtudják kaparintani a számukra tetszetős helyeket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The truth. || 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎 𝚁𝚘𝚐𝚎𝚛𝚜 || {BEFEJEZETT} •2018•
FanficA Fire and Ice folytatása. Gemma Stark és Steven Grant Rogers (Amerika Kapitány). A szerelmüket elnyomták vagyis próbálják elnyomni egymás közt, így el költöznek a Bosszúállóktól és egymástól messze. Hogyan folytatódik Gemma élete? Na és Steve élet...