~6~

614 37 2
                                    

Upravo svjedočimo najvećoj zbrci na akademiji. Ne znam da li da kažem da mi je žao što sam dešifrovala - jer ne bi bilo ovakve zbrke, ili da mi je drago - jer znamo šta nas očekuje. Prije smo bar imali tračak nade da je Taehyung ubijen, a sada smo i tu nadu izgubili.

,,Što im reče, majko mila!?", Sang Mi se klepila po glavi.

,,Nisam znala da će biti OVAKVA zbrka!", rekla sam dok smo se krili ispod freaking stola. Osjećam se kao u akcijskom, cliche crtanom filmu... Samo... Ovdje ću ja biti ubijena i čisto sumnjam da će mi neka snaga puknuti u tijelo kao Goku-u u "Zmajevoj Kugli".

,,Kakva je ovdje zbrka! Miiiiirno!", zaderala se Mishil i svi su vojnički stali i stavili ruku kraj čela. Sada su mi draži kada šute.

,,Šta se ovdje desilo? Vojniče 400!", pokazala je na jednu curu da joj odgovori.

,,Čuli smo strašne vijesti, gospođo!", odgovorila joj je ne mičući se iz pozicije.

,,Koje?"

,,Soo Min je dešifrovala Taehyungovu poruku!"

,,Vojniče 325!", pozvala me. Drhtavo sam se izvukla ispod stola.

,,Da, gospođo!", stala sam u vojničku poziciju. Ovo je prvi put da to radim nakon mnogo vremena. Obično bih preskakala jutarnju zakletvu. Bilo mi je smorno.

,,Kakvu tačno poruku si ti dešifrovala?"

,,Sinoć, kada je Tae Hyung bio na televiziji i rekao de ima skrivenu riječ u govoru, uspjela sam ih dešifrovati!", odgovorila sam na isti način kao i ona cura prije mene.

,,Da vidim!"

Otišla sam do nje sa papirom na kojem je bila napisana poruka i podebljana prva slova rečenica.

,,Rat?", iskolačila je oči, ,,Jesi 100% sigurna da su mu to riječi?"

,,Da, gospođo!"

,,Vrati se na svoje mjesto!", poslala me nazad dok joj se ruka tresla, ,,Djeco, idite jedite. Vooooljno!"

Krenuli smo prema liftu kada me Mishil pozvala:,,Vojniče 325, dođi ovamo!"

Kud mene?! Kud mene uvijek zadesi da imam razgovor kod Mishil!?

,,Zašto si im rekla?"

,,Šta?"

,,Za rat?"

,,A zar to nisam trebala reći?"

,,Trebala si prvo ići meni da razradimo."

,,Pa, eto, izvinjavam se", sarkastično sam procijedila.

,,Ponašaj se lijepo. Ti si mlada dama. Zar te mama n...", zastala je.

,,Šta ste htjeli reći?", zlobno sam se nasmijala.

,,Ništa!", brzo je odgovorila, dok joj je niz čelo lio znoj.

,,Kako ništa? Htjeli ste reći da me mama nije naučila lijepo se ponašati?"

,,N-ne, j-ja..."

,,Slobodno recite. I nije me mogla naučiti kada je ubijena... Osim... Ako se ne osjećate krivo radi toga...", ustrijelila sam je pogledom, što ju je natjeralo da se još više oznoji i uplaši.

,,Kakve gluposti pričaš? Idi u kantinu! B-brzo!", htjela je zvučati kao autoritet, ali se previše plašila.

Ušla sam u lift, očitala dlan i otišla u kantinu. Moja banda mi je osigurala mjesto kraj njih i donijela ručak.

,,Hajde! Ohladiće se! Prvi put da smo dobili ovsenu kašu sa kakaom! Predobro je!", Myungjun je halapljivo jeo.

,,Sa kakaom? Stvarno?", po prvi put sam bila sretna radi jela kojeg smo dobili. Sjela sam i krenula da jedem kao neka budala.

,,Je li ima i druga tura?", pitao je Jiyong.

,,Mislim da ima. Porcija je manja, ali je ima", odgovorila je Sang Mi.

,,Jiyong, ponesi i meni jednu!", rekla sam mu i on je klimnuo glavom.

,,Imam ideju!", rekao je Myungjun.

,,Kakvu? Molim te samo da nije glupa!", puhnula je Sang Mi.

,,Pošto će uskoro rat, zašto ne bismo stavili šifrovana imena, da možemo efikasnije raditi zajedno. Samo mi da ih znamo!"

,,Nije loše", rekla sam uzimajući gutljaj kafe sa udplanom količinom kofeina. Odvratna je i možda ne baš zdrava, ali nas drži budnim.

,,Kakva imena su ti u planu?", Jiyong je došao i načuo naš plan. Dao mi je zdjelu kaše i sjeo jedući svoju.

,,Ja ću se zvati MJ. Myung-Jun... Mj... Kontate?", rekao je.

,,Dobro. A ja?", pitala sam.

,,Minnie!", nasmijao se Jiyong, ,,Slatko je!"

,,Dobro. Ja ću onda biti Scarlet", rekla je Sang Mi, ,,Zbog moje crvene kose."

,,Hm... Meni ništa ne pada na pamet...", Jiyong je razmišljao i gledao u plafon.

,,Jiji?", rekla sam.

,,Znaš koliko to glupo zvuči?"

,,Pa ne znam! Izmisli sam!"

,,Nešto moćno... Znam! Slovo 'g' kao boja moje kose (gray) i zmaj! Zvaću se G-Dragon!"

,,Otrcano!", Myungjun je napravio poker face.

,,Pa nije loše!", Sang Mi se nasmijala.

,,Dakle naš tim se sastoji iz 4 člana: G-Dragona, MJ-ja, Scarlet i Minnie. Kako se zovemo zajedno?", G-Dragon je objavio (kako je čudno zvati ga tako).

,,Friends of Justice?", predložila sam.

,,Tako jeeee!", MJ se naderao.

,,Friends of Justice!", ponovili smo svi zajedno.

Do You Trust Me? | Kim TaehyungWhere stories live. Discover now