,,I, Taehyung, šta imate da nam kažete za danas?", prošlo je sedam dana od posljednjeg prenosa uživo. Willowdale ništa nije snimao do današnjeg dana. Taehyung opet stoji tamo sa onim smotanim voditeljem.
,,Zašto bih imao nešto da kažem?"
,,Pa ne znam... Jesi li našao djevojku? Willowdale treba nasljednika poslije tebe."
,,Ljubav je samo misaona imenica. Nisam ljubitelj ljubavnih priča."
Taehyung je bio tako hladan. Njegov doboki glas mi je odzvanjao u učima dok se brat trudio da ne povrati.
,,Nadamo se da ćeš uskoro naći djevojku."
,,Nisam rekao da je nisam našao", Taehyung ga je zaustavio kada je voditelj maknuo mikrofon.
,,Dakle jesi? Smiješ li reći kako se zove?"
,,To vam ne bih smio otkriti."
,,Možeš li joj nešto poručiti?"
Taehyung se blago nasmijao i opet osvojio moje srce. Zatim je pogledao ravno u kameru. Imala saam čudan i glup osjećaj da me gleda. Da se meni obraća.
,,Slušaj dušo, koliko god daleko da ideš, od mene se nećeš sakriti. Možeš bježati, vrištati, moliti, ali bićeš moja kad tad. Možda me ne znaš, ali budi sigurna da ja tebe znam. Rado ću biti tvoj, dušo. A hoćeš li ti biti moja? Tebi od srca govori, tvoj Tae. Čitaj prva slova - nadam se da si pametna da shvatiš. Sa-rang-hae!", na zadnjim slogovima su približili njegove usne dok je izgovarao "volim te" (saranghae). Opet se blago nasmijao i snimanje je prekinuto.
Imala sam osjećaj da mi u stomaku lete ne leptiri, nego pčele. Probadalo me od straha. Jedno je, međutim, sigurno - Taehyungova djevojka nije iz Willowdale-a.
,,Koji klipan, Bože oprosti!", Jiyong je puhnuo i otišao da spava.
U posljednje vrijeme stvarno slabo spavamo. Inače spavamo 8 sati, a sada imamo vremena 4-5 sati, radi redovnih treninga. Mishil nas ubija! Bodri nas da imamo šansu, mada smo svi svjesni da smo ništa naspram Willowdale-a. Umrijeti ćemo kad tad, ali barem ćemo preživjeti malo više u ratu nego sa običnim treninzima.
Smanjili su nam obroke. Prije smo imali 3 obroka na akademiji: doručak, užinu i ručak. Sada imamo samo doručak i ručak, ali su ga uduplali u hranljivim vrijednostima i predali nam kutijice tableta za snagu. Imam osjećaj da ću da povratim od bljutavih obroka, nemilosrdnih treninga i malo sna.
San je postao raj, a svi smo postali puno bolji prijatelji. Upoznala sam one za koje sam mislila da su ufurani, ali nisu. Svi trenutno počivamo u istom paklu i svjesni smo da ćemo umrijeti kad-tad. Svi ljudi su ljudi. Willowdale-ci i Onryx-đani su isti. Imaju dvije ruke, dva oka, dva uha, glavu, srce, pluća. Svi jedemo, spavamo i pijemo. Svi imamo iste potrebe... Isti smo, ali u isto vrijeme toliko različiti.
Sljedeći dan smo jedni druge pozdravili kroz glasno zijevanje. Malo smo pričali o Taehyungovoj izjavi.
,,Koga li on to voli?", zapitao se Myungjun.
,,Nemam blage. Jeste li dešifrovali poruku?", upitala nas je Sang Mi.
,,Jok! Odmah sam otišao spavati!", Jiyong se protegnuo.
,,Nisam ni pokušavala, međutim, jedno je sigurno...", zaključila sam
,,Šta?"
,,Njegova cura nije iz Willowdale-a."
,,Kako možeš biti sigurna?"
,,Da je iz Willowdale-a, bila bi prisiljena na brak i to je to. Tako to tamo ide. Ljubav ne postoji tamo."
,,Da li se neko sjeća onih prvih slova?", Myungjun je bio veoma radoznao. Taj mali bogme ima i volje i energije u sebi u ovim teškim danima.
,,Znam ja!", rekla sam i zapisala ih na papir:
Rado ću biti tvoj, dušo.
A hoćeš li ti biti moja?
Tebi od srca govori, tvoj Tae.,,O, Bože! Gledajte prva slova!", ciknula je Sang Mi.
,,Rat!", potvrdio je Jiyong, ,,Definitivno žele rat! Žele nas ubiti!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Trust Me? | Kim Taehyung
Aksiyon,,Je l' mi vjeruješ?" ,,Molim?" ,,Je l' mi vjeruješ?" ,,Ja ne znam...", zvuk puške se oglasio i sve je postalo crno.