Probudila sam se na poznatom mjestu - bolnica Onryx-a. Samo... Bila je u raspadnom stanju.
U sobi je bila još jedna osoba. Nisam joj tačno vidjela lice. Bila je u maskirnom odijelu i kapom na glavi.
,,Ko si ti?!", upitala sam.
,,Tiše tamo!", mahnula je rukom, ne skidajući pogled sa prozora. Po glasu bih rekla da je žensko.
Ustala sam sa kreveta isfrustrirana i otišla do nje. Uhvatila sam je za ruku i okrenula. Zacijukala sam od iznenađenja, ali mi je ona začepila usta:,,Tiše! Čut će te!"
Bila je to Scarlet - živa i zdrava. Čuo se neki tenk kako prolazi pored bolnice, ali se ubrzo sklonio.
,,Sada da te zagrlim!", stegnula me u rukama, kada smo bile izvan opasnosti.
,,Kako... Kako ste preživjeli?"
,,Pobjegli smo u šumu i zamaskirali to dojavom da smo mrtvi. Zato smo prikazani na TV-u da smo mrtvi."
,,I šta ja sada opet radim u Onryx-u?"
,,Taehyung... Udružili smo se sa njim..."
,,Uradili ste ŠTA TAČNO?!", iskolačila sam oči.
,,Ozbiljno ti kažem. Taehyung je protiv svoga oca. Jungkook nam je to dokazao."
,,Jungkook? I on je ovdje?"
,,Aha. Što?"
,,Gdje je?"
,,U drugoj sobi. Tamo su svi momci."
,,Idemo tamo. Odmah."
Potrčala sam iz sobe i otišla do susjedne. Kada sam otvorila vrata, tamo su bili svi... Jiyong, MJ, Taehyung i Jungkook.
,,Jiyong!", zasuzila sam i potrčala da ga zagrlim, ,,Ti si živ!"
Poljubio me u čelo:,,Naravno, najdraža moja!"
,,Minnieeee!", MJ se nasmijao i zagrlio me.
Zagrlila sam i Jungkook-a i skrenula pogled na Taehyunga, koji se blago nasmijao kada me ugledao.
,,Znam da sam bila oštra prema tebi, a znaš da te i dalje mrzim. Ali hvala... Hvala što si spojio mene i moje prijatelje ponovo...", rekla sam.
,,Znam... Ne želim da budem razlog što radiš nešto što ne želiš, ali i dalje zaslužuješ najbolje od mene."
Scarlet je sjela sa Jungkookove desne strane, dok sam ja sjela između Jiyonga i MJ-a.
,,Jesam li nešto propustila?", šapnula sam MJ-u na uho.
Nevoljko je klimnuo je glavom u znak potvrde:,,Bila si izvan sebe dvije sedmice. Za to vrijeme smo došli mi. Ono što se desilo u šumi na dan kada si oteta, je isplanirano između nas i Taehyunga."
,,Dvije sedmice? Zašto ja ne znam za to?"
,,Dođi sa mnom", uzeo me za ruku i izveo van sobe u hodnik, ,,Situacija je dosta komplikovana... Sjećaš se za ono "obećana"?"
,,Taehyung je znao za ono što mi je Jungkook rekao?", iskolačio je oči.
,,Da. Zato te i doveo tamo."
,,Zbunjena sam... Doveo me ovdje zbog toga što sam mu obećana radi primirja?"
,,Naravno da ne! On zapravo ne zna ni ko si ti."
,,Šta? Ti hoćeš reći da je ono na vijestima sve bila smicalica i zamka? I da sam ja bila pijun?"
,,Pa... Da nekako... Bila si dokaz našeg saveza sa Taehyungom."
,,Malac, začepi!", Jungkook je u tom momentu izašao iz sobe.
,,Dakle to je to što mi nisi rekao... I što mi nije rekao NIKO OD VAS! Taj mamlaz uopšte nije bio zaljubljen, tebi nisam ništa značila i sav ovaj rat je ništa drugo od šahovske igre i mene kao pijuna da bi vi smućkali dio Willowdale-a sa našom sektom?"
,,Nije istina", rekao je.
,,Nego? Šta je istina? O molim Vas, gospodine pametni, recite mi šta je istina!", ražestila sam se.
,,Rat nije bila laž", Taehyung je iznenada došao, ,,Rat se zaista događa... Onryx je nestao, a vi ste jedini preživjeli."
YOU ARE READING
Do You Trust Me? | Kim Taehyung
Action,,Je l' mi vjeruješ?" ,,Molim?" ,,Je l' mi vjeruješ?" ,,Ja ne znam...", zvuk puške se oglasio i sve je postalo crno.