Danas su prenosili treći po redu prenos iz Willowdale-a. Svim građanima je bilo obavezno doći na trg da gledaju.
Svi smo se okupili i gledali u neizvijesnosti. Bila sam pribijena uz tatu. On me čvrsti držao i milovao po leđima.
Umjesto da gledamo onog dosadnog, mutavog voditelja koji se obraća Taehyung i ispituje ga, vidjeli smo samo Taehyung kao gleda ravno u kameru. Mikrofon mu je bio pričvršćen za uho, tako da ga nije morao držati u rukama.
,,Zdravo. Želim da pozdravim sve građane Onryxa i kažem da nemate još mnogo vremena za mir i uživanciju. Zato, Mishil, molim te pusti ih da spavaju!", obratio se Mishil, koja se sva stresla. Bila je blizu nas, pa sam je mogla vidjeti.
,,Pitate se kako znam o vašem principu? Ooo, sve ja znam! Nemojte misliti da ne znam!"
Svi građani su međusobno tiho pričali, ali nas je bilo mnogo, pa je i to šaputanje bilo glasno.
,,Za tačno tri dana, u ovo vrijeme, naše trupe će doći u glavni grad - Onryx. Očekujte krv, ubijanje, cike i vriske. Jedino biće koje neće da pusti posljednji dah je ona."
Dakle, bila sam upravu. Taehyungova cura nije iz Willowdale-a. Štaviše, iz Onryxa je.
,,Sada se svi sigurno pitate, ko je ta čudesna dama?! Prije nego vam otkrijem, moram da vas obavjestim iz kojeg razloga dolazim u Onryx...", malo se nakašljao, ,,Dolazim kod vas, da bih promijenio ovu bolesnu državu, ove bolesne ljude, ovaj bolesni glavni grad koji misli da može udarati kako god želi, puštajući nas da trunemo. Nije ni nama svejedno. Kako bi se vi osjećali da se ne možete smijati, družiti, voljeti... Iz tog razloga ću uništiti svakoga ko mi stane na put do vlasti!", zaderao se na kraju.
Probala sam da ujednačim disanje, ali nisam uspijevala. Žamor je postajao glasniji i glasniji.
,,A sada da pređemo na bolju temu... Moja ljubljena. Lijepa poput zvijezde, svjetlija od sunca, srebrenija od mjeseca. Znaš dobro dušo, da na tebe mislim i znala si to od početka. Moj glas učini da otrneš, voliš moj ubitačni pogled. Znam da me želiš, ljubavi moja. Želim i ja tebe... Dakle, međusobno se želimo i to je dobro. Samo za tebe, Minnie... Sa-rang-hae!", njegove su usne opet približene na riječ (razdvojenoj na slogove) "saranghae". On zna za mene. On želi mene.
Zatvorila sam oči i pala u bezdan. Cijeli svijet je stao... Čula sam žamor ljudi, dok sam ležala na hladnom betonu. Čula sam bratov vrisak. Čula sam poziv u pomoć. Sve sam čula, dok i to nije postalo tišina.
Probudila sam se u glavnoj bolnici Onryxa. Kisik sam primala preko maske, a u vene je curila tečnost - vjerovatno glukoza. Bolio me svaki mišić. Glava mi je bila zamotana u zavoje.
Sagledala sam svoju sobu. Bila je svijetla i lijepo uređena. Osjećala sam se obamrlo, ali sam morala ustati.
Pokušala sam da se uspravim, ali se onda oglasio alarm i medicinska sestra je utrčala u sobu.
,,Oooo, ne, ne, ne! Ne smiješ ustajati!"
,,Ali moram na toalet!", osjećala sam se posramljeno kada sam to rekla.
,,Da li baš stvarno moraš?"
,,Da."
,,Možda da ti stavim kateter?"
,,Kateter?"
,,To ti je cijev kroz koju mokriš u kesu pored sebe."
Ozbiljno? Hoće da mi gurne neku cijev u tijelo? Nema teorije!
,,Ne! Radije ću otići u toalet!", mahala sam glavom.
,,Dobro, ali uz moju pomoć."
E ovo je stvarno neprijatno... Pa nisam invalid, Bože sačuvaj. Bilo mi je neprijatno, ali radije to, nego da imam cijev među nogama.
Obavila sam ono što sam morala i vratila se u krevet. Dobila sam flašicu vode, da pijem, ali nisam smjela ništa jesti. Pitam se, koliko dugo sam ovdje.
Uključila sam TV, kada je ona sestra izašla i mijenjala kanale. I, pogotite ko je bio na vanrednim vijestima?
,,Javljam se iz Onryxa, gdje se na trgu onesvijestila 19-ogodišnja cura. Mislimo da uzrok šok, mada još nemamo dojavu da je budna, a prošla su čitava dva dana. Nadamo se da se oporavlja!", novinar je rekao i odmah sam ugasila TV. Svaka čast druže. Hajd' što si mi dao odgovor na pitanje, već mi dodatno soliš ranu što sam pala u komu u pola grada. Samo se nadam da nisu otkrili da sam ja ta Minnie.
Pa, Soo Min, imala si lijep život... I sada ti ga Taehyung upropaštava. Zahvali mu se kada te kidnapuje.
Misli su mi šarale glavom, kada sam sebi utuvila u glavu da rat počinje za manje od 24 sata. Tek toliko vremena imam da uživam u miru... Nakon toga, Taehyung će mi uzeti sve.
Želim da se ofarbam, skratim kosu i promijenim ime. Još da je to legalno ovdje... Život me loše služi i izgleda da će me tako služiti do kraja života.
,,Zdravo, Soo Min", Jiyong je ušao u sobu. Nije htio da me zove Minnie, zbog vijesti koje su se porčule.
,,Da li znaju?"
,,Ne. Ne brini, ne znaju. Moramo te sakriti sutra. Ne smije te uzeti."
,,Ubiti će vas."
,,Neka me reže, ali radije ću podnijeti to, nego da mi te uzmu."
CZYTASZ
Do You Trust Me? | Kim Taehyung
Akcja,,Je l' mi vjeruješ?" ,,Molim?" ,,Je l' mi vjeruješ?" ,,Ja ne znam...", zvuk puške se oglasio i sve je postalo crno.