1.11

1.4K 63 1
                                    

Zayn

Stebėjau kaip ji guli ant mano lovos ir tolygiai kvepuoja, atsivežiau ją prieš kokias 20 minučių namo ir ji vis dar neatsibunda kas gan gąsdina. Gailiuosi, kad ją aprėkiau prieš jai nualpstant, tai ne jos kaltė, kad Emily buvo kalė ir aš tai supratau per vėlai.
Nors tai buvo prieš 2 metus, atsimenu lyg tai būtų buve šiandien.

Prisiminimai

Rudens vakaras
- Pone, čia yra visa sušlapusi ir verkianti mergina,ji sako kad atėjo pas jus.
Ar man ją įleisti?.- Roza atėjo pas mane pasimetus, kol tuo tarpu aš gulėjau savo lovoj kol visi buvo išvažiave.
- Įleisk ją, aš tuoj nusileisiu.- ji linktelėjo ir išėjo, kol tuo tarpu aš galvojau kas ta mergina ir ko jai nuo manęs reikia.
-  Aaaa..pči.- leisdamasis laiptais, išgirdau kaip mergina nusičiaudi.
- Svvveeiki.- ji turėjo ilgus šviesiai rudus,ilgus plaukus, rudas akis o pati buvo balta kaip poperius.
- Ar jūs pažįstate Harry Styles?.-ji kažkiek sušilo ir jos balsas nebedrebėjo.
- Taip.-atsakiau.
- Aš ieškau darbo pas jį,bet nežinau kaip su juo susisiekti.- ji susigėdo po šių žodžiu, nes Harry turi tik striptizo kluba.
- Kodėl tu nedirbi kažkur kitur?.-suraukiau antakius,kadangi nesupratau kodėl ji negali dirbt švaraus darbo, ji tiktu daug kur ,bet tik ne pas jį.
- Naa,suprrantant mane patėvis išvarė iš namų,man greitai reikia pinigų ir gyvenamosios vietos, į darbą nenori priimt nes neturiu patirties,nebaigiau mokyklos ir dėl mano patėvio reputacijos.- ji pasakojo nuvargusiu balsu.
-Roze, atnešk jai šilta antklode ir drabužių.-negalėjau žiurėt į ją kaip ji buvo tokia sušalus.
- Prisėsk.- parodžiau ranka į sofa, ir pats prisėdau šalia.
- Prašau.- Roze atnešė daiktus, ir aš padaviau merginai.
- Ačiū.- ji apsigaubė antklode ir atrodė,kad net jos akys pasikeitė nuo ją apgaubusios šilumos.
- Aš tau duosiu padoru darbą.-man kaip tik reikėjo pas save asistentės,kadangi nesenai pradėjau vadovaut savo nuosavai redakcijai.
- Tikrai?Kur?.-ji nuoširdžiai nusišypsojo,ir tarsi suspinduliavo džiaugsmu.
- Pas mane.- pasididžiuodamas pasakiau.
- Ačiū.-padekojo ji dar kartą, ir aš jai nusišypsojau, vos tik jai nustojus kalbėt,ji užmerkė akis ir užmigo.

Po puse metų

- Zuikeli,eime į klubą.-ji atsisėdo man ant kelių ir zyze į ausį kol tuo tarpu aš dirbau.
- Negaliu,  aš dirbu.- eilinį kartą atsisakiau.
- Koks, tu nuoboda.- pavartė akis ji ir atsisėdo ant kėdės.
- Jūsų paštas.- į kabinetą įėjo Nora, aš jai padėkojau ir ji beišeidama parkrito, tiksliau koją pakišo Emily.
- Žiurėk kur eini.- suurzgė ji ir pradėjo valytis batelį, o aš apsimečiau, kad to tiesiog nemačiau.

Po kelių mėnesių

Buvau beišeidamas,bet supratau ,kad pamiršau namų raktus kabinete ant stalo.
-Emily?.- įėjas nesupratau,kas vyksta, kadangi ji kuitesi po darbo stalo stalčius.
- Amm..aš..telefono ieškojau.-pasimetė ji, o aš įdėmiai žiūrėjau ir norėjau tuo tikėt.
- O, štai ir jis.-ji išsitraukė telefoną iš džinsų kišenės.
- Emily, pastaruoju metu tu gan keistai elgiesi. Ar viskas gerai?.-priėjau prie jos ir net jaučiau jos greitėjanti kvėpavima.
- Aš neščia.- po šių mano žandikaulis atvipo.

Dabartis

Lily

Atrodo,kad buvau gan ilgam atsijungus, pramerkus akis nesupratau, kur esu. Kambarys atrodė prabangiai ir tuo pačiu kukliai, kambarį dominavo šalto atspalvio spalvos, pakreipus galvą pamačiau ant spinteles nuotrauką,  geriau įsižiurėjus supratau,kad tai Malik šeima ir aš esu Zayn kambarį. Kadangi nieko kambarį nebuvo, išlipau iš lovos ir gan svaigo galva,bet šiek tiek pastovėjus atslūgo, vos tik atidariau duris išgirdau riksmus.
- Tu negali vestis kiekvienos, kuri tau pamirksena akim.- girdėjau vyro balsą.
- Ji netokia, kaip Emily.- Zayn taip pat prakalbo, jo balsą galėčiau visur atskirt.
-Zayn, nebūk naivus, kaip praeitą kartą,aš maniau tu pasimokei iš savo klaidų.- kalbėjo mergina, o aš ėjau vis arčiau jų.
- Doniya, nesikišk!.-užrekė Zayn.
Beeidama trenkiau koją netyčia į spintelę ir visu žvilgsniai įsismeigė į mane.
- Sveiki.-nusišypsojau.

Emily

Emily

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Zayn

Doniya

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Doniya

Doniya

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Lily

Wow😱Negaliu patikėti,kad jūsų tiek daug💕Myliu visusss!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Wow😱Negaliu patikėti,kad jūsų tiek daug💕Myliu visusss!

Tikiuosi nenuvyliau dalim, nepamirškit follow me✔
Vote dalį🌟
KOMENTUOJAM PRAŠAU KĄ MANOT ILGĄ NUOMONE💕❕

Another life//Z.MOnde histórias criam vida. Descubra agora