- Lily?.- Zayn į mane taip saldžiai kreipiasi tik tada kaip buna ka nors spontaniško ir beprotiško sugalvojas.
- Skrendam kur nors paatostogaut?.- aš nusijuokiau,ir supratau kad jis juokauja.
- Aš rimtai,važiuojam?.-jis atsisuko į mane rimtu žvilgsniu.
- Kada?.- atostogas dažniausiai planuot reikia prieš pusmetį.
- Dabar.
-Dabar?.- susiraukiau.
- Na,taip kodėl gi ne?.-gužtelėjo pečiais jis.
- Kur skrisim?
- Staigmena, pažadu tau patiks.- jis nusišypsojo klastūniška šypsena.Skrydis.
- Zayn,ar būtinai turėjome skristi privačiu lėktuvu?.-šis lėktuvas atrodo geriau nei mano buvęs butas.
- Mano gražuolei,viskas kas geriausia.-jis nusišypsojo tardamas,bet nepakėle akių nuo kompiuterio.
- Zayn.-atsidusau.
- Atostogos reikalingos tam,kad pailsėtum.- patraukiau nuo kelių jo kompiuterį ir pati atsisėdus ant kelių apžergiau jį.
- Daugiau.- pabučiau jį į lūpas.- Nenoriu.- padariau tai dar kartą.- To.-ir dar kartą.- Matyt.-ir dar.
Jis pagilino bučinį ir pradėjo kelt mano maikute,bet mano akys nukrypo ties langu.
- Paryžius?Zayn, tu rimtai.-negalėjau patikėti savo akim.
- Aš juk sakiau, kad tau patiks.- pasididžiuodamas tarė.
-Myliu tave.Vėliau
-Ouuu,nufotkink mane čiaa.- Zayn atsiduso,nes jau nežinau kelintą kartą prašau jo nufotografuoti.
Atsiguliau ant žoles ir už manęs puikiai matęs Eifelio bokštas.Zayn
-Jau.- ji atrodė tobulai,bet jai tai pasakius ji susigėsta ir tai atrodo dar tobuliau.
-Eime.-ji paėmė mane už rankos ir pradėjo vestis.
-Zyyy.-ji jau nustatė zuikučio akytes,kas nežada nieko gero.
-Gražios tavo taturiuotes.-ji perbraukė pirštu per jas.
-Pasidarom bendrą tatto.-na štai ko ji užsimanė.Lily
-Žinoma.-jis sutiko ir aš išsišiepiau iki ausų kaip mažas vaikas.
Akim pradėjau ieškot tatto salono ir vos tik jį radus pradėjau bėgt.
-Bonjour.- įėjus pasisveikinau su vyru kuris darė tatto kitam žmogui.
-Bonjour,bonjour.-jis draugiškai atsakė.
- O, kokią darysimes?.- Zayn paklause žiuredamas į kitus darbus, o aš apie net nepagalvojau.
- Mmm,nežinau.-pradėjau mąstyt.
- Ouuu,sugalvojau! Aš pasidarysiu mėnulį,o tu saule!Gerai?.-krykštavau kaip mažas vaikas.
-Gerai.- jis sutiko ir aš pakštelėjau jam į lūpas.
Ant Zayn rankų,ta tatto net nesimatys,bet mano čia pirma.
Tatto meistras atsisuko ir kažką pasakė prancūziškai,bet aš nieko nesupratau.
Zayn pasakė jam kažką taip pat prancūziškai, o aš stovėjau pasimetus.
- Tu,moki prancūziškai?.-nustebus atsisukau į jį, o jis pasiskuklindamas tik nusišypsojo.
-Tu pirma.-jis parodė galva į kėdę ir aš atsisėdau.
- Nebijok.-jis paėmė mano kita ranką ir pradėjo glostyt.Lily
Gaila nesulaukiau nuomonių:(
Todėl lauksiu po šita dalim!😊
P.s. galbūt kažkas darot arba norint pamėgint padaryt šiai istorijai viršeli:)?
KAMU SEDANG MEMBACA
Another life//Z.M
Fiksi PenggemarAš esu Lily, palikdama savo praeitį atvykau į Bradforda pradėt naują gyvenimą.