-Zy, baik.- kaip vaikui pasakiau.
- Lily, nenervuok, su tavim pakalbėsiu vėliau.- jo balso tonas kilo.
- Tu! Aš tave užmušiu.- jis grėsmingai pradėjo eit prie Dorio,bet aš svyruodama jį užstojau.
- Lily.-jam akivaizdžiai tai nepatiko.
- Dori, ačiū už viską, prašau eik jau.-atsisukus padėkojau ir jis išskuode pro duris.
- Aš tave susirasiu.- užrekė Zayn.
- Doris?.- jis pakėlė viena antakį.
- Kažkas pavyydii.-pradėjau kikent lyg tai būtų be galo juokinga.
- Lily, išsimiegok, kaip būsi blaiva turėsim rimtą pokalbį.- jis palydėjo mane į lovą ir aš vos į ją griuvus užmigau.Rytas
Atsikėliau iš sapno,nes telefonas šalia manęs nenustojo įkyriai skambėti.
-Ahh.- per greit pakėliau galvą,ir akyse pradėjo mirguliuot įvairūs taškeliai, atsiliepiau į skambutį net nežiūrėdama kas skambina.
- Sveika.-tai buvo senai girdėtas balsas
-Shay?.- pasitikrinau telefone ar tikrai jos balsą girdžiu.
-Labas ir tau sese.-nusijuokė ji.
- Keista,kad skambini, ko reikia?.-bandžiau kuo normaliau kalbėti,nes po vakarykščio vakarėlio,liežuvis šiandien neklauso.
- Šį vakarą atskrendu į Bradforda,sakau gal priimsi?.- pavarčiau akis, aš taip ir žinojau,kad ji kažko prašys.
-Žinoma.-aš kaip geroji,pavyzdingoji sese sutikau.
- Šaunu, be to galbūt vakare nusivedam savo vaikinus kur nors?.-susiraukiau išgirdus tokius žodžius.
-Nuo kada tu turi vaikiną?.
-Viską papasakosiu šįvakar,iki.-ji padėjo ragelį nieko nepaaiškinus.
Atsisukau į kitą lovos puse,bet Zayn ten nebuvo, jaučiu,kad jis ant manęs pyksta, eisiu atsiprašyt,bet pirma palysiu po dušu.
Po gero pusvalandžio atrodžiau jau geriau, todėl apsirengiau ir nusileidau į apačią, jau leisdamasi laiptais jaučiau kavos kvapą.
- Labas rytas.-padlaižuniškai pasakiau Zayn, kuris gėrė kavą ir buvo labai susimąstes.
- Labas.- jis net nepakėlė akių, tai verčia mane jaustis nejaukiai.
- Padariau, tau kavos.- atsisėdau prieš jį ir pradėjau gurkšnoti kavą.
- Doris?.- jis pagaliau žiūrėjo į mane, ir štai prasideda tas rimtas pokalbis.
- Dorijanas.-pataisiau.
- Dorijanas... Tai jis čia tave nusivedė į ta kekšyna?.-suraukiau antakius po jo žodžių.
- Zayn, ten ne kekšynas, ten vyko vakarėlis, kuriame buvau kaip ir modelis.- gyniaus.
- Modelis.. Nuo asistentės iki modelio.- jis lyg su panika kalbėjo.
- Taip,tai mano naujas darbas.-tyliai pasakiau.
- Lily, šiti vakarėliai skirti ne tau, tu netokia,jie tave sugadins.-jis pradėjo kalbėt kaip mano mama,kuri be to nieko nežino apie tai.
- Zayn,viskas bus gerai,aš pažadu.-raminau jį, jis buvo pernelyg susirūpines,lyg būčiau mažas vaikas.
-Pažadu.- atsistojau ir atsisėdus jam ant kelių pakštelėjau į lūpas.
- Ir, mažiuk nusiskusk tą barzdą.-nusijuokiau.
-Mažiuk?.
-Mažiuk.- pakartojau ir sukikenau.**
DorisZayn
Shay
LilyAčiū už gražius komentarus noriu jų dar!💕💕💕💕💕💕
Vote dalį!!!!
Follow mane:)
Komentuojam ko norėtumet kitoj dalį!
Kaip manot kas bus toliau?
Kaip jum šitas mini ginčas?😊
YOU ARE READING
Another life//Z.M
FanfictionAš esu Lily, palikdama savo praeitį atvykau į Bradforda pradėt naują gyvenimą.