Užsivilkau savo suknele,kuri paryškino mano privalumus, senai taip besijaučiau.
Prabangus drabužiai pridėda daugiau pasitikėjimo savimi, bet tuo pačiu išpuikina, žiūrėdama į veidrodį negalėjau atsigrožėt savimi juk vis dėl to buvau padarius ilga pertrauka, ir atpratus nuo viso šito.
- Pasiruošus?.-tarpdurį stovėjo Doris,kuris vilkėjo kostiuma ir buvo pasipuošęs varlyte kuri derėjo su mano suknele.
- Taip.-paskutini kartą pražvelgiau save, ir užsivilkau kailinius.
-Viskas bus gerai,atrodai nuostabiai.- pagyrė jis.
- Tu taip pat neatsilieki nuo manęs.- mirktelėjau.Renginyje
Sustojome ties prabangiu pastatu, prie jo buvo pastatytos prabangios mašinos, žmones šnekučiavosi visi jie atrodė prašmatniai,savo rankose laike stiklines su gėrimais.
Doris paėmė mane už parankės ir nusivedė į vidų.
Viskas viduj spindėjo, virs mūsų kabėjo šviestuvas kuris neabejotinai buvo iš deimantų. Tai mano pirmas renginys kuriame dalyvauju su Doriu kaip jo mergina,todėl nespėju atsigint nuo žvilgsniu, bet viskas gerai aš suprantu.
- Nepyksi jeigu viena trumpam paliksiu?.- galvoje vidinis balsas šaukė,kad prašau nepalik, bet tai yra jo darbas.
-Žinoma, eik.-šyptelėjau ir jis nuėjo.
Nuėjau prie šampano staliuko s ir iš nervu pradėjau jį gerti.
- Nepadauginsi?.-įkyrus balsas pasiek mano ausis, ir net kurčias suprastu kad tai Alison.
-Ko nori?.- pavarčiau akis.
-Alison.-vaikino balsas privėrte šiurpuliukus begiot po kūną.
- Lily,malonu tave matyti čia.- vaikinas nusišypsojo ir paėmė Alison už rankos. Negaliu meluot jis atrodė karštai, nors kekše šalia jo pigino vaizdą
- Zayn.- apsimečiau nustebus jį matydama.
- Atvykai viena?.-lyg pašiepdamas paklausė.
- Deja, atvykau su Doriu.- atrėžiau.
- O kur jis?.- apsidairęs tarė.
- Su reikalais išėjo.- vis sunkiau daręs būt maloniai,nes jis šiuo pokalbiu nori mane tik pažeminti.
-Ajajai,kaip negražu palikti tave viena.-su ironija kalbėjo jis.
- Malik, tu žinai geriausiai kas yra išties negražu.- atkirtau ir tiesiog apsisukau ieškoti Dorio, nes vakaras jau atrodė sugadintas.
Pravaikščiojau jau kokia valanda po šitą pastatą,bet jo neradau, bet atradau nuošalia vietą nuo šitų išpuikusiu žmonių.
Stovėjau balkone, ir stebėjau žvaigždėta dangu. Dangus yra nuostabus dalykas,mes visi tokie pažeidžiami prieš jį.
-Gražus vakaras.-vaikino balsas privertė sudrebėti iš baimės.
- Ko nori Zayn?.- kuo šalčiau kalbėjau.
-Tavęs.- jo lūpos atsirado ant manuju, man net nespėjus sureguoti.**
Vauu jūsų susidomėjimas šita istorija mane stebina😱
Myliuuu visus kurie skaito tai!labai norėčiau kiekviena iš jusu realiai pamatyt☺
Nepamirškit vote!❗
Follow⭕
Ir KOMENTARŲ❗❗❗
Ir labaii prašau dar dėmesio!
Noriu paklaust ar žiūrite video viršuje kur palieku,ir ar reikia nuotraukų kaip dedu?
YOU ARE READING
Another life//Z.M
FanfictionAš esu Lily, palikdama savo praeitį atvykau į Bradforda pradėt naują gyvenimą.