2.9

1K 60 10
                                    

Labai prašau atsakyti į mano klausima apačioje :)!

Zayn pozicija.

Ji išbėgo, o aš ir vėl stovėjau kaip asilas.
Nemelavau jai apie tai ką jaučiu,bet ir nesitikėjau kad ji puls man tiesiai į glėbį.
Norėjau dar kartą atsiprašyti, todėl pradėjau jos iešot.
-Zayn mažuti?.- Alison įsikibo man į ranka ir aš iškart atsitraukiau.
- Ne dabar Alison.-suurzgiau,pasipiršt jai buvo didžiule klaida, bet tai padariau dėl to kad mūsų kompanija nelabai kaip laikosi ir dar,kad nejučiom pavydejau Lilles tam asilui.
Pradėjau klausinėt žmoniu,ar mate ją, daug kas nieko ne pastebėjo,bet kaikurie mate ją bėgančią ir verkiančia į lauka.
Ten pamačiau ta asila.
-Lilly nematei?.- pasiteirvau jo,nors tik norėjosi išmalt snuki šitam šudžiui.
- Kaip tik jos ieškau.-atsakė jis savo įkiriu mergaitišku balsu.
- Supratau.- atsakiau ir pamaniau, kad mano draugas, tiksliau šito namo šeimininkas leistų pažiūrėti ką įrašė šio namo kameros.
Akys pradėjo ieškot Jake, ir žinoma kur merginos ten ir jis.

Lilly

Kažkieno rėkimas prabudino mane, sunkiai pramerkus akis pamačiau aukšta, stora, juodai apsirengusi vyrą. Nesimatė jo veido bruožų dėl jo juodos kaukes,aplink buvo beveik tuščia ir šalta, todėl susigužiau savo suknelei.
Pradėjau stresuot ir norėjau bėgt,bet supratau kad esu surišta, todėl pravirkau.
- Neverk!.- vyriškis sušuko o aš pabūgau.
- Žiūrėk čia.- jis vėl palėpe man ir atsuko prieš akis kamera.
-Pasisveikink su tėčiu.- pyktdžiugiškai nusijuoke vyras.
Tėtis, kaip senai jį mačiau,jis paliko mus nieko nepaaiškinęs,kiek skausmo jis paliko mamai, tuo pačiu ir man. Prireike daug laiko atsigauti.
- Norint jį pagąsdinti, nereikėjo manęs imti, aš jam nerūpiu.- surėkiau ir jis trenkė man per veidą.
- Tylėk.- vėl surekė jis, o aš kenčiau nepakelima skausmą, tiek viduje, tiek išoreje.

Zayn

- Greičiau.-skubinau Liam, kad jis surastų Lily buvimo vietą.
Kambarį vyravo įtampa, man labiausiai neduota ramybės tai, kad prieš jai dingstant mes susigynčiojom. Nenoriu kad viskas pasibaigtu šitaip.
- Jie nori išpirkos.- į kambarį įėjo tas asilas.
- Ko jie nori? Galiu duot pinigų.-  greit atsakiau.
- Aš taip pat, galiu,bet jie nori Lily tėčio.- po jo žodžiu patalpoj vėl stojo tyla.

**
Blemba galvojau jau įkeliau šitą dalį, bet šiandien pažvelgus pamačiau kad ne😀 taip kad labai atsiprašau
Tikiuosi istorija nenusivažiuoja,ir ji jum patinka☺
Ačiū už visus vote ir mano folloveriams❤
O kas dar nefolovinat tai FOLLOW MANE IR VOTE DALĮ❤!
Ir žinoma komentuojam!
🚫Ir dar , ar reikia kelti dar video kurie būna viršuje ir nuotraukas kurios apačioj??🚫

Another life//Z.MWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu