-Baik.-atsitraukiau nuo jo lyg elektra nutrenkta.
-Tu negali taip elgtis nei su manim nei su ja,tu susižadėjas!.- nesupratau kaip jis gali sau tai leisti.
-Tu juk žinai kad visa tai tik spektaklis.-ramiai kalbėjo jis.
- Tiesiog nustok skaudinti žmonės.- giliai žiūrint jam į akis pasakiau ir nejaučiau kaip kaupėsi ašaros.
-Lily.-žiuredamas į akis jis tarė.- Pasiilgau tavęs.-jo žodžiai lyg peilis į širdį smeigė.
- Turėjai tai pasakyt anksčiau, dabar tai man nieko nereiškia.- šaltai atrėžiau.
- Aš nenorėjau to.- vis dar nenuleides akių kalbėjo jis.
- Baik,prašau baik.-ašarų negalėjau sustabdyt,negalėjau būt prie jo silpna todėl pasileidau bėgti, nors jis nebandė manęs sulaikyti kaip ir pirmąjį kartą.Praeitis
- Ši dėžė paskutine, nunešk ją,aš tuoj ateisiu.- padaviau ją Shay.
Dar kartą perėjau visus namus ir įsitikinau kad nieko nepalikau, bet tai išties buvo viskas ką galėjau pasiimt, nors dalis manęs amžinai bus čia. Nusišluosčiau ašarą išdavike ir nusileidau laiptais į apačią,pakėlus galvą sutikau rudų akių savininką.
- Viskas, jie tavo.-greit nuleidus galvą padaviau jam raktus nuo namo.
- Lily, aš apgailestauju.- jo žodžiai neikiek manęs nepagloste, viskas skambėtų daug geriau jeigu tai būtų sakęs nuoširdžiai.
- Sudie Zayn.- atsisveikinau su vaikinu ir tikiuosi tai paskutinis kartas kaip jį matau.Dabartis
Bėgau net nežiuredama ką užklidžiau ir ignoravau tai, kad mano plaukai buvo išsidraike ir makiažas nubėgęs. Prabėgus pro visus čia susirinkusius ir išpuikusius žmonės sustojau gatveje. Nežinau nei kur esu, nei kur einu. Bet tiesiog negalėjau ten būti, visko buvo per daug. Jis nesupranta kiek vakarų praverkiau, ko tik nedariau iš skausmo kurį jis man suteikė, nebeturėjau tikslo gyvent, pasaulis lyg sustojo,jeigu ne Doris, nebūčiau čia, tupėčiau savo kambarį ir liečiau ašaras.
Mano verksma ir mintis pertraukė automobilis sustojas šalia.
- Ar galliuu kažkuo padėti?.- kukčiaudama pasiteiravau vyriškio.
-Ne, bet tu man gali.- vyriškis išlipo iš mašinos ir prie veido prikišo skarele,ir jėgos nenorom apleido kūną.**
Kadangi taip mane nustebinot komenatarais tai negalėjau neparašyti jum dar vienos dalies:))love all❤❤
Nepamirškit vote❗
KOMENTUOJAM⭕
❗IR FOLLOW MANE,padėkit surinkt 400 folloveriu!❗Lily
Zayn
YOU ARE READING
Another life//Z.M
FanfictionAš esu Lily, palikdama savo praeitį atvykau į Bradforda pradėt naują gyvenimą.